AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er i et avstandsforhold og startet i ny jobb 15. desember. Har fått god kontakt med noen av kollegene mine, både kvinner og menn. Jeg er ganske privat av meg, så jeg har ikke snakket noe særlig om privatlivet mitt på jobb, vi snakket mer om overfladiske ting, bøker, filmer osv... og litt jobb. Jeg har ikke nevnt hverken kjæresten eller at jeg har barn til alle på jobben, siden det ikke har kommet en naturlig setting for det. I morgen er jeg invitert på middag hos den ene kollegaen som jeg snakker en del med både i lunsj og pauser. Da han spurte var det i en setting som gjorde at jeg trodde at de andre vi satt med også var invitert, dvs han nevnte middag i lunsjen mens vi satt med fire andre, og så avtalte vi over lynmelding senere samme dag. I dag sier han til meg på lynmelding "Gleder meg til i morgen, blir koselig å ha litt tid uten at det alltid er andre der" Betyr dette at han tror det er en date? Jeg trodde jo det var en middag med flere kolleger sammen... Kommer til å snakke med han på jobb i morgen og avlyse hvis det var sånn han tenkte det, men er det innbilsk å tro det i denne settingen? Anonym poster: 0289ca6b66c354cd5efcb09fb9de7905
Emas Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Eg hadde forstått det som en dateinvitasjon..
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Aiiii. liker han godt, men på ingen måte som noe annet enn en kamerat. Da må jeg få klarhet i det heri morgen tidlig.. Takk for svar. Anonym poster: 0289ca6b66c354cd5efcb09fb9de7905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå