Peluche Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Kan noen små eller store engler hjelpe meg å finne en glass-serie jeg leter etter? Tenker noen av dere som har saumfart butikkene etter ting å sette på ønskelista vet det De er helt glatte, men har en ganske bred dekorkant i gull øverst. Jeg har likt dem lenge og sett dem flere plasser tidligere, men finner dem ikke mer. Gjertrud i Hotel Cæsar hadde faktisk akkurat den serien i millionær-kåken sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Det finnes mange ulike glass med gullkant øverst (det er nok litt populært). Det lureste er nok derfor å stikke innom glassmagasinet og tilbords (de selger ulike merker). Snakk med betjeningen. På hverdager med lite trafikk, så får man noen ganger lov til å se på datamaskinen deres hva som finnes sentralt (som kan bestilles). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Det er det som er problemet. Jeg har sett dem før, men nå finner jeg de ikke igjen, enn så mange butikker jeg har sett i. Det er mulig den fortsatt finnes, men at andre har tatt over i utstillingene. Hjelp tror jeg ikke finnes i vokabularet i glass-butikkene i Bergen :evil: Gullkanten er ganske bred, og ikke i heldekkende gull, men mønstret. Glassene er forholdsvis smale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Ring tilbord og glassmagasinet andre steder i landet (gjerne på mindre steder) og forklar hva du leter etter. De har ganske god oversikt over hva som finnes :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Dersom du har sett dem i Hotel Cæsar kan du helt sikkert få greie på navnet på glassene ved å sende en email dit. De har vel sine sponsorer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peluche Skrevet 15. mars 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Dersom du har sett dem i Hotel Cæsar kan du helt sikkert få greie på navnet på glassene ved å sende en email dit. De har vel sine sponsorer. JAAA! Så smart! At jeg ikke tenkte på det... :oops: Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Bare hyggelig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå