Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Euforia
Skrevet

Min mascara-favoritt er Skyscraper fra Urban Decay, og utfra bildet ser det ut som at den du linker til ligner på min :)

Her er bilde: http://www.urbandeca...rt=5&cgid=1_501

Den er imidlertid ikke vannfast, men Cannonball fra UD er også ganske lik og den er vannfast om du trenger det :)

Ååå, nå ble jeg glad :) Tusen takk, den bestilles snarest!!

Skrevet

Ååå, nå ble jeg glad :) Tusen takk, den bestilles snarest!!

Bare hyggelig, håper du liker den :)

Gjest Euforia
Skrevet (endret)

Bare hyggelig, håper du liker den :)

Det håper jeg og. :) Får du kjøpt den i Norge? Jeg likte at du skrev at det var din favoritt, for L'Oreal Telescopic er egentlig min favoritt, men jeg har ikke brukt den på 2-3 år pga. den er testet på dyr. Wooohoo :D

Endret av Euforia
Skrevet

Det håper jeg og. :) Får du kjøpt den i Norge? Jeg likte at du skrev at det var din favoritt, for L'Oreal Telescopic er egentlig min favoritt, men jeg har ikke brukt den på 2-3 pga. den er testet på dyr. Wooohoo :D

Jeg vet ikke om det er noen butikker i Norge som selger UD, selv kjøpte jeg den på Debenhams i Glasgow, de har en diger UD-counter der :) Er blodfan av Urban Decay generelt, de har så mye fint...må nok ta meg en tur på Debenhams før nyttårssalget er over=)

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noen butikker i Norge som selger UD, selv kjøpte jeg den på Debenhams i Glasgow, de har en diger UD-counter der :) Er blodfan av Urban Decay generelt, de har så mye fint...må nok ta meg en tur på Debenhams før nyttårssalget er over=)

Åh, heldiggris. :) Søkte opp mascaraen på ebay nå, og der ligger den til 99 dollar, haaahaaa...

Skrevet

Åh, heldiggris. :) Søkte opp mascaraen på ebay nå, og der ligger den til 99 dollar, haaahaaa...

$99????? :sjokkert: I UD sin egen nettbutikk koster den vel $20 eller noe?

Men, om du ikke finner noe billigere, har jeg en mulig løsning :) Debenhams leverer nemlig til Norge, og de har Skyscraper til £15. Link: http://www.debenhams.com/webapp/wcs/stores/servlet/prod_10001_10001_123932992099_-1?breadcrumb=Home~Beauty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...