Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Cuddly
Skrevet

Noen her som har erfaringer med denne?

Synes det meste fra dette merket er så rimelig hos SN...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare deler min erfaring. Selv om jeg er kjempe glad i Clinique, jeg hadde veldig dårlig erfaring med Clinique sin selvbruningskrem og skal aldri bruke den igjen...

Før det første, farge er ikke bra. Det er veldig oransj-aktig og har en tendens å lager striper. Men det var ikke grunnen til at jeg aldri bruker den igjen...Jeg hadde en kraftig allergisk reaksjon til den-følgte nøye med instrukjoner, hadde brukte peeling også body lotion for at den skal ikke lager striper. Men dagen etterpå så hadde jeg fått utslett. Det klør så forferdlig at det blødde. Og farger lag seg noe kraftig i det rareste plasser og jeg kunne ikke få det av. Så helt merkelig ut.

Det kan være at det var bare meg som reagerte sånn, men bare vær forsiktig men første gangs bruk.

Gjest Cuddly
Skrevet

Takk for svar, Bedheadmelissa!

Den hørtes ikke særlig god ut nei :-?

Syns som sagt det er mye rimelig Clinique-stuff, og har bare prøvd en krem og peeling før (av hudpleie) - men ikke kjempefornøyd egentlig...

Av make up har jeg prøvd foundation, og den var ok+.

Har bestilt gloss på tilbud, så er spent!

Har lest at Clinique skal ha mye bedre make up enn hudpleie, det er kanskje noe i det?!

Skrevet
Har lest at Clinique skal ha mye bedre make up enn hudpleie' date=' det er kanskje noe i det?![/quote']

Har du lest det? Ja, det hadde jeg nok vært veldig enig i. Synes Clinique er egentlig helt topp nå det gjelder kvalitet, og ikke minst, design, men hudpleie har ikke vært en vinner for meg.

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg har prøvd den, og ble orange-og hvit-stripete! Ikke lukter den godt heller...

Gjest Cuddly
Skrevet

...og med hudpleie mener jeg renskremer etc. fra Clinique.

Kunne kanskje få inntrykk av at du missforstod, Bedhead - og trodde jeg mente hudpleier.

:-)

Skrevet
Av make up har jeg prøvd foundation, og den var ok+.

Har bestilt gloss på tilbud, så er spent!

Glossen er super :wink:

Gjest Cuddly
Skrevet

*My gjør klar kyssemunnen mens hun venter på posten*

Skrevet
...og med hudpleie mener jeg renskremer etc. fra Clinique.

Kunne kanskje få inntrykk av at du missforstod, Bedhead - og trodde jeg mente hudpleier.

:-)

Nei, jeg forstår det var det du mente, My. Hvorfor trodde du jeg misforsto? Det kan vær jeg skrev feil noen plass, det kan hende siden jeg er amerikanske... :-)

Gjest Cuddly
Skrevet

Enkelt og greit fordi du i første innlegg sa at du var kjempeglad i Clinique.

Ville bare rette opp i evnt. dårlig forklaring fra min side... ok?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...