Gå til innhold

Hvordan skal jeg tolke dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kaffebesøk med ei jeg liker veldig godt idag, og under hele den tiden vi var der så så hun meg rett inn i øynene hele tiden ( Vi holdt også blikket noen sekunder bare ved og se på hverandre) mens vi snakket om løst og fast, alt i alt føler jeg at det gikk veldig bra,

Så senere spurte hun om ikke vi kunne holde kontakten, men jeg føler at hun liksom var litt sånn annerledes, jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det,

Skal også sies at jeg har hatt henne som privatlærer i et fag jeg driver og tar opp igjen , og hun sa at vanligvis så gjør hun ikke sånt med elevene sine, mens med meg var det annerledes?

Anonym poster: 21808718dad103e7903b301291e5074a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmmmm, det kan vel ikke tolkes som at hun liker deg og har lyst til å holde kontakten, kanskje?? Høres egentlig ikke så veldig ut som om det kan feiltolkes :)

Om hun virker litt usikker kan det jo ligge noe i det hun sier, at hun vanligvis ikke gjør sånn med elevene, og synes det er litt rart.. Men hun er jo tydeligvis villig til å gjøre et unntak for deg, så da er det vel bare å la det som skjer skje :)

Skrevet

Mitt inntrykk er at det var en invitasjon til at du skulle fortsette å ta kontakt. Det virker som om hun er intressert i å bli bedre kjent med deg :-)

Anonym poster: f7d9c6fa10a9f319449e9059f263260e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...