AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg skjønner meg ikke på dette. Når jeg er ute med gutta på byen. eller bare jeg går i gata. Så møter jeg jenter som gir meg blikk og smiler. gutta sier dette er flørting men er det det? aldri forstått dette ,så skal jeg forstå det så må dama komme bort og spørre rett ut. hvis det er flørting, hva kan man gjøre om man får ett smil og ett blikk på gata? føler det blir feil og snu og løpe etter jenta og si hei. kanskje du vil ha en kaffekopp ? da er man jo nesten litt gal... Anonym poster: e4cedb5700aea1f83ee2e51597c6a385 1
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Det kan være flørting men det kan også bare være at de er hyggelige. Hadde du løpt etter alle som smilte til deg på gata og spurte om de vlle ha en kopp kaffe så hadde nok folk trudd du jobbet for friele eller noe Jeg synes ikke du skal bruke tid på å analysere hvorfor noen smiler til deg og hva de mener med det. Ta heller mer initiativ selv hvis du ser noen du liker.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Du kan absolutt prate til en jente som smiler til deg. Hvorfor later du som du ikke forstår at de flørter? Så naiv går det ikke an å være. Du skal så klart ikke løpe etter en jente. Men dersom dere står og venter på samme busstopp, for eksempel, og hun har tittet på deg og smilt, kan du begynne å snakke til henne. Eller hvis dere er inne i en butikk. Det er egentlig ikke så nøye hva du sier, men bare få i gang en samtale. Det går til og med an å spørre hva klokka er, hvis man ikke kommer på noe annet. Og hvis du fortsatt liker henne etter å ha pratet litt, så kan du spørre om hun har lyst å ta en kaffe en dag. Anonym poster: 3c1981f92ab7033f1987f59403c6168e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå