Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det folk gjør med øyenbrynene sine for tiden? De ser ut som om de er tatovert på. Og så er de så mørke og digre.

Er dette en ny trend eller har jeg bare sett folk som er litt sære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vel blitt mer og mer populært med store/buskete/markerte øyenbryn de siste åra, i motsetningen til strektrenden som varte altfor lenge. Og det syns jeg i grunn er bra, naturlige og tykke øyenbryn er fint.

De som derimot ser ut som de har tegna på seg et par øyenbryn med tjukk sprittusj er jeg ikke så begeistra for. Har ikke peiling på hvorfor noen har fått for seg at det er pent.

Anonym poster: 563887ae8520873826853be2b9dfb049

Skrevet

Altfor mange som bruke for mørk øyenbrynsfarge. Til og med jeg, som har helt naturlig sorte hår i øyenbryna, kan ikke bruke sort øyenbrynsskyge/pen til å fylle i.

Anonym poster: d528306dd41f2c6167d0ffbeb817473e

• Liker 1
Skrevet

Kult med tykke øyenbryn, men den påtegna stilen kan jeg spare meg for. Synes alt for mange får et veldig streng uttrykk, og der kantene er alt for rette. Synes det er finere med litt mykere og mer naturlig form.

Skrevet (endret)

Naturlige og litt buskete bryn er fint. Men slike brede sprittusjlignende bryn - ikke like fint.

Endret av Ratata
Skrevet

Tenk så søt noen hadde vært med noen andre tanker om andres utseende.

Anonym poster: a98ccd891f1d982b61a33ae5f0d6a793

• Liker 1
Gjest Euforia
Skrevet

Må si jeg foretrekker denne trenden fremfor strekbryn, men det fineste er selvfølgelig store og naturlige. :)

Skrevet

Tråden er ryddet for identifisering og uthenging av tredjepart.

Yvonne (mod)

Skrevet (endret)

Tenk så søt noen hadde vært med noen andre tanker om andres utseende.

Anonym poster: a98ccd891f1d982b61a33ae5f0d6a793

Trenger da ikke være ensbetydene med at utseendet er mindre pent selv om brynene i mine øyne ikke er så velding fine :) Og det har jo litt med hvordan de sminker dem/styler dem, ikke hvordan personene ser ut helhetlig.

Endret av Ratata
Skrevet

Jeg begynte å nappe bryn da jeg var rundt 16. Og jeg har egentlig aldri fått det til, de har ikke en skikkelig form. Har aldri lært meg teknikken. Nå har jeg begynt med serum, og tenkte de skulle få vokse ut litt. Men de ser jo ikke ut i mellomtiden, masse småhår her og der. Og jeg tror ikke det kommer nytt hår overalt heller, noen steder er det helt bart (altså der jeg har plukket før). Øyenbryn er vanskelig altså. Kan ødelegge hele utseendet

Skrevet

Hva er det folk gjør med øyenbrynene sine for tiden? De ser ut som om de er tatovert på. Og så er de så mørke og digre.

Er dette en ny trend eller har jeg bare sett folk som er litt sære?

og eksemplene nevnes i fleng?

Skrevet

Ja, jeg var innom Høyerluxury og ble ekspedert av ei søt jente med påtegna og tjukke bryn. Jeg klarte ikke å se bort, altså.

Anonym poster: d913f6dcb88d2442b70299bb84b1ece7

Skrevet

og eksemplene nevnes i fleng?

Jeg har ikke så veldig lyst til å navngi folk som er bekjentskaper, klassevenner og facebookvenner av meg altså,om det er det du mener :) Og ei har jeg heller lyst til å legge ut bilder jeg har sett på facebook som gir et godt eksempel på hva jeg mener.

Skrevet

Jeg har ikke så veldig lyst til å navngi folk som er bekjentskaper, klassevenner og facebookvenner av meg altså,om det er det du mener :) Og ei har jeg heller lyst til å legge ut bilder jeg har sett på facebook som gir et godt eksempel på hva jeg mener.

Tenkte mer på at google er vår venn, hvis det var noen konkrete kjente / politikere / mediafjes du tenkte på :)

Ikke at du skulle henge ut enkelte privatpersoner.

Skrevet

Det er vel egentlig bare å google eyebrow fail, så får du opp masse bilder på hvordan man ikke bør gjøre det. :fnise:

Skrevet

Mange tegner for mye og jeg skjønner virkelig ikke at de ikke ser selv at det er for mye. Lo godt av denne http://xmauix.com/archives/1854 hahahaha.

Haha hun er vel ikke akkurat den rette til å kommentere mindre pene øyenbryn!

Anonym poster: 9d04dd78b6a2d519f5f001f3d05c5052

• Liker 2
Skrevet

Fant et bilde på pinterest av en privatperson..får man lov til å poste slikt her uten at det blir å henge ut enkeltindivider?

Skrevet

Det er vel egentlig bare å google eyebrow fail, så får du opp masse bilder på hvordan man ikke bør gjøre det. :fnise:

Okey, da var plutselig ikke mine så stygge lengre

Skrevet

Må man la brynene gro "villt" en tid før man oppsøker...den man nå oppsøker for å få fikset og formet brynene? Eller tatoverer de på, eller fyller på på annet vis? Mine ser allerede slik ut i grunnformen http://toppsladring.blogspot.no/2012/06/gossip_15.html, bare mer rotete.

Anonym poster: dd05d7f988460ef0102483c8b9287410

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...