Gjest Mia Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Flørter litt med en kollega ( ja jeg vet..!) Vi kjenner hverandre bare igjennom jobb og dette er noe som har pågått en liten stund, uten at jeg har lagt så mye i det. ( bare "artig" flørt) Jeg merker at jeg tenker litt mer på han enn jeg burde gjøre, og har prøvd å se "hvordan" han flørter med meg, hva legger han i det liksom..? Jeg merker at han kommer ofte og sitter med meg, ham tar iniativ til tomanns
Gjest Mia ts Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Huff her gikk det litt raskt i svingene.. Han tar ofte iniativ til tomannsprat,og nå er ikke alt bare kjappe replikker lengre, men vi får aldri være i fred, det er alltid noen som kommer bort. Han har sendt sms i forb med jobb, og sms'ene inneholder flere smiletegn, blunketegn og han kan tulle litt. Jeg har nesten analysert kroppspråket hans den siste tiden, og alle tegnene på at det ER noe er der, men likevel skal jeg absolutt gruble meg ihjel.. Ja det er mye som skjer, ihvertfall i hodet mitt.. Jeg vil så gjerne finne ut om han er interessert i meg uten å spørre direkte, for det er jeg for feig til 0:)
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Spør om han vil bli med å finne på noe? Er ikke det normalt å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå