Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Kommer over dette tipset da jeg fikk bloggoppdateringer http://littlepuma.co...gen-mer-intens/ . Ser virkelig forskjell etter dette tipset, noen andre som har gode tips til hvoran man kan bruke øyenskygger man kanskje ikke er så fornøyd med ? :)

Man kan gi de til lillesøsteren sin :fnise:

Eyeliner, blush, lipgloss, highlighter,

Skrevet

Spørs hvilken farge det er på dem! Rosa/røde skygger kan du jo skrape av og lage en fin farget lipsyl av. Bare smelt litt vaselin eller annet transparent leppeprodukt og bland det. Bruker jeg å gjøre med restene av foundation, pudder og flytende.

• Liker 1
Skrevet

Spørs hvilken farge det er på dem! Rosa/røde skygger kan du jo skrape av og lage en fin farget lipsyl av. Bare smelt litt vaselin eller annet transparent leppeprodukt og bland det. Bruker jeg å gjøre med restene av foundation, pudder og flytende.

Visste ikke at det fungerte :o Funker det bra?

Skrevet

Visste ikke at det fungerte :o Funker det bra?

Absolutt! Leppepleie OG en fin farge på det hele er ikke til å klage på:)

Har ganske pigmenterte lepper, så har en krukke med Elizabeth Arden-creme blandet med foundation liggende som jeg er totalt avhengig av. Men det funker altså like fint med en øyenskygge. Test deg frem med vaselin eller noe. De blir som regel mer pigmenterte enn vanlige lipbalms, så egentlig kan det kalles flytende leppestift eller noe, haha! Og så får du en farge som sikkert ikke finnes i butikken.

Hvis du har løsskygger, kan du også lage kule effekter på neglelakk med de. Legg litt på enden av et ark eller noe, og blås på nylakkerte negler så det setter seg i neglelakken. Eller rett og slett bland det i en neglelakk.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Man kan blande fine pigmenter i en billig, blank neglelakk og få en stilig farge... :) Eller blande det ut i en gloss som ikke hadde passende farge og få et finere resultat.

Må bare nevne at øyenskygger av og til kan inneholde ingredienser som ikke hører hjemme på leppene, så les ingrediensene før du prøver deg frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...