Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av eksmannen..

Han som ville ut av ekteskapet sent i sommer. Han hadde funnet seg ei anna og oppdaget at han savnet noe i ekteskapet vårt (!) som hun kunne dekke.

Jeg var helt fra meg og har hatt en skikkelig nedtur nå i høst. Vi har vært mye sammen gjennom hele høsten på grunn av barna. Han har hele tiden ment at han ennå har følelser for meg og vi har hatt mye nærhet (m og uten sex). Tiden frem til nyttår har vært både fin og mindre fin. Har fått etablert meg i ny bolig, prøvd å få litt avstand til eksmannen men så har vi hatt mer nærhet igjen. Er flere ting som har skjedd, både nå og tidligere som jeg mener en som er glad i meg ville gjort. Eller elsket meg som han sier han gjør. Det har heldigvis gått mer og mer opp for meg at jeg har det bedre for meg selv og det toppet seg nå rundt nyttår. Han gikk fra å ene dagen ville holde rundt meg og vise meg hvor glad han var til å si neste dag at han ikke brydde seg om meg og var kald og avviste meg.

Han ba meg og holde meg ute av livet hans.

Så jeg har fått nok. Vi hadde en skikkelig krangel hvor jeg sa at Nok var Nok, jeg sa jeg skulle holde meg unna han og ikke legge meg opp i hva han driver med. Sa at nå trenger jeg å ordne MITT liv.

Og den siste uken er det HAN som har tatt kontakt på Tlf, mest om praktisk ifht ungene men litt småprat og fra hans side, da har jeg vært kort og gjort samtalen kort. Jeg har innsett for meg selv at jeg er for god til å være trøst og knulledukke, nå trenger jeg å konsentrere meg om MITT liv.

Idag når han kom for å hente ungene var han SÅ innpåsliten og veldig der om vi ikke kunne fortsette sånn det var før nyttår. Han savnet meg. Jeg var veldig tydelig på at det ikke er en fuckfriend jeg trenger i livet mitt. Jeg kan ikke bare få litt, trenger alt fra han (respekt, kjærlighet, det jeg savner fra ekteskapet vårt). Tror faktisk han ble lei seg men jeg føler at det er meg selv jeg må ta hensyn til og ikke han. Stolt av meg selv som har klart å stå i mot da jeg tror det er best for meg å ille fortsette å være med på spillet hans.

Ble langt og kanskje usammenhengende.

Noen tanker?

Anonym poster: dafbf0551f1ff7f98aa2214209783712

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke bra ut! Han ville ut av forholdet fordi han hadde vært utro, og skyldte på at han ikke fikk det han trengte i forholdet med deg? Og nå vil han ikke bo sammen med deg men han vil ha nærhet og til og med sex???

Det må du slutte med!!

Han får både seg både borte og hjemme. Det du må gjøre nå er å sette klare grenser for samarbeidet og samværet og kontakten. Han kan ikke ringe og dukke opp hos deg når det passer han. Bor dere ikke sammen, trenger dere ikke gjøre masse sammen "for barnas skyld". Det bare forvirrer barna at dere er sammen. De må enten forholde seg til mamma eller pappa, for nå har dere flyttet fra hverandre og er ikke lenger et par. Ikke forvirr barna dine mer enn nødvendig med å omgås som før.

Og for all del: Ikke ligg med han noe mer!

Skal dere bli sammen igjen er det jo greit, hvis ikke må du ha selvrespekt nok til å avvise han. Han får søke trøst hos den som ga han det du ikke ga han i forholdet deres. Her må du stå opp for deg selv!

Anonym poster: f4f0a3ddb576ae0b03a2acb6ff826b5a

• Liker 1
Skrevet

Høres ikke bra ut! Han ville ut av forholdet fordi han hadde vært utro, og skyldte på at han ikke fikk det han trengte i forholdet med deg? Og nå vil han ikke bo sammen med deg men han vil ha nærhet og til og med sex???

Det må du slutte med!!

Han får både seg både borte og hjemme. Det du må gjøre nå er å sette klare grenser for samarbeidet og samværet og kontakten. Han kan ikke ringe og dukke opp hos deg når det passer han. Bor dere ikke sammen, trenger dere ikke gjøre masse sammen "for barnas skyld". Det bare forvirrer barna at dere er sammen. De må enten forholde seg til mamma eller pappa, for nå har dere flyttet fra hverandre og er ikke lenger et par. Ikke forvirr barna dine mer enn nødvendig med å omgås som før.

Og for all del: Ikke ligg med han noe mer!

Skal dere bli sammen igjen er det jo greit, hvis ikke må du ha selvrespekt nok til å avvise han. Han får søke trøst hos den som ga han det du ikke ga han i forholdet deres. Her må du stå opp for deg selv!

Anonym poster: f4f0a3ddb576ae0b03a2acb6ff826b5a

Han var ikke utro.

Er helt klar over at det har vært helt feil å ha sex med han, men i en periode så har jeg og trengt det på et vis. Trengt å få bekreftelse på at han ennå er glad i meg. Men har heldigvis kommet over det nå.

Skal IKKE ha sex med han igjen. Kan ikke skjønne meg selv helt som har fortsatt å ha sex med han på tross av hvor såret og lite respektert jeg til tider har følt meg. Men gjort er gjort og nå skal jeg være litt sta. For min egen del. Nå skal MiTT liv begynne :)

Nå når vi er sammen kommer det til å være i forbindelse med avlevering/hentin av ungene og aktivitetene deres. Og med felles venner. Og kommer ikke til å be han for "oss to tid" for det er ikke oss mer! :stolt:

Bare trenger litt bekreftelse fra andre at det jeg gjør nå er riktig.

Gjest Violetta
Skrevet

Gratulerer med en riktig avgjørelse! :klem:

Skrevet

:danse::bolledeig::ler::biggrin::takke:

TAKK

Skrevet

Han var ikke utro.

Er helt klar over at det har vært helt feil å ha sex med han, men i en periode så har jeg og trengt det på et vis. Trengt å få bekreftelse på at han ennå er glad i meg. Men har heldigvis kommet over det nå.

Skal IKKE ha sex med han igjen. Kan ikke skjønne meg selv helt som har fortsatt å ha sex med han på tross av hvor såret og lite respektert jeg til tider har følt meg. Men gjort er gjort og nå skal jeg være litt sta. For min egen del. Nå skal MiTT liv begynne :)

Nå når vi er sammen kommer det til å være i forbindelse med avlevering/hentin av ungene og aktivitetene deres. Og med felles venner. Og kommer ikke til å be han for "oss to tid" for det er ikke oss mer! :stolt:

Bare trenger litt bekreftelse fra andre at det jeg gjør nå er riktig.

Hei ts!

Hva var det han savnet i forholdet med deg? Vet du om han fortsatt har kontakt med hun andre damen? Begynte han å date henne bak ryggen din, eller var han ærlig?

Vil du ha han tilbake eller ikke?

Stoler du på han?

Han virker litt dobbel av natur , da han er veldig interessert i deg når du er utilgjengelig, men ikke til stede når du trenger han? Var han sånn i ekteskapet og , eller var det etter at dere flyttet fra hverandre?

Skrevet

Gratulerer! Du har kommet deg ut av et forhold som virker veldig destruktivt. Må være forvirrende for barna også, om han tror det kan holde på sånn fram og tilbake til evig tid. Han må bare innse at man ikke kan få i pose og sekk.

Skrevet

Hei ts!

Hva var det han savnet i forholdet med deg? Aner ikke. Vet du om han fortsatt har kontakt med hun andre damen?Ja Begynte han å date henne bak ryggen din, eller var han ærlig? Jeg merket det var "noe" og konfronterte han

Vil du ha han tilbake eller ikke? NEI. har ikke de følelsene for han lenger.

Stoler du på han? Absoulutt ikke

Han virker litt dobbel av natur , da han er veldig interessert i deg når du er utilgjengelig, men ikke til stede når du trenger han? You nailed it Var han sånn i ekteskapet og , eller var det etter at dere flyttet fra hverandre? Sett tendenser til det før og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...