Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen nevneverdig fordel å bruke elektrisk tannbørste kontra vanlig tannbørste?

Må man i så fall kjøpe en dyr og skikkelig elektrisk tannbørste?

Hva tror dere?

Anonym poster: 0286e8c15cbd465c4248d82327a06318

Videoannonse
Annonse
Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg bruker elektrisk, tennene mine blir mye glattere (?), bedre pusset med den :-) letter å komme til bak i jekslene også :)

Skrevet

Jeg bruker elektrisk, tennene mine blir mye glattere (?), bedre pusset med den :-) letter å komme til bak i jekslene også :)

Skriver under her. Tennene mine glinser jo nesten :D

Skrevet

Bruker du en dyr elektrisk tannbørste da?

Hvor kjøpte du den og hva kostet den?

Anonym poster: 0286e8c15cbd465c4248d82327a06318

Skrevet

Jeg også. En Braun (mener jeg) fra Clas Ohlson. Koster vel 250-300 kr mener jeg.

Anonym poster: 17e4b3129ed54852b0052e3858912e72

Skrevet

Helt enig med de over meg, har også en elektrisk tannbørste.

Har den i Braun merke med timer, så enkelt med slik timer, som viser hvor lenge jeg skal pusse tennene, det er bare med den jeg gjør det riktig, hehe.

Anonym poster: 5acd43b047f07c7d7a4bcb6395c7b2c0

Gjest Euforia
Skrevet

Må bare spørre: Er det dokumentert at elektrisk tannbørste er bedre på noen som helst måte? Kan ikke husket å ha lest dette før.

Gjest Snoken-
Skrevet

Må bare spørre: Er det dokumentert at elektrisk tannbørste er bedre på noen som helst måte? Kan ikke husket å ha lest dette før.

Jeg har lest at flere undersøkelser sier at man må pusse dobbelt så lenge om du bruker vanlig tannbørste. Med elektrisk tannbørste skal det også mer til for at du pusser for hardt.
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg har en Braun med timer som kostet 499,- Den funker bra. Jeg har tendens til å få en del tannstein bakpå tennene nede, fremst i munnen, men denne løsner faktisk mye lettere når jeg bruker elektrisk tannbørste. Til og med allerede hardnet tannstein løsner med elektrisk tannbørste, og som andre sier blir tennene mye renere og glattere. Det føles ihvertfall sånn :)

Skrevet

Jeg fikk beskjed av tannlegen om å skaffe meg en elektrisk tannbørste og bruke tanntråd. Hver eneste dag. Helst foretrekker jeg faktisk vanlig tannbørste og ingen tanntråd, men men :fnise:

Gjest Bartenina
Skrevet

Blir fort vant til (og glad i?) elektrisk tannbørste :-) Jeg har også en braun til 400-500,-, den er gammel så husker ikke helt hva jeg betalte.

Det jeg finner på nettet er at det visstnok ikke er noen forskjell på om du bruker elektrisk eller ikke, men jeg anbefaler likevel elektrisk :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...