AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Hvor og hva er best? Garnet på sparkjøp, er det noe å skryte av? Anonym poster: cb92f548d10e6c8973df9e060d0e3a7b
Gjest pysepusen Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Jeg foretrekker garn fra Sandnes, Dale, Drops, Du store alpakka eller Pickles. Har prøvd garn fra Sparkjøp noen ganger, men ikke er det godt å strikke med (hardt), ikke holder det seg fint og fargene er ikke etter min smak. Jeg legger heller litt mer penger i det og koser meg med strikketøyet
makkapakka Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Syns Sandnes har masse fint i både garn og farger. Har strikket 2 gensere med godt garn. Bare så drit hvis jeg har 1-2 nøster for lite så koster det 150 i frakt på nett. Kan banne på at butikken på hjørnet ikke har akkurat den fargen eller garnet jeg skal ha. Sparkjøp har jeg prøvd engang garn til sokker, de ble 3 dobbelt så store, siden garnet var så elastisk?? iallefall ett eller annet sånn. På Europris kjøpte jeg tykt ullgarn og heklet teppe av det, det garnet var vært godt og fint ble det.
Gjest Bartenina Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Kommer jo helt an på hva det skal brukes til, jeg bruker gjerne sparkjøpgarn hvis det passer til det som strikkes skal :-) nada problemo! Har heklert luer, ansiktspads, sokker og mye mer av sparkjøpgarn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå