Nowayback Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 (endret) . Endret 8. mars 2017 av mann_86
frøkna Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Lag morsomme planer da, de dagene som var viktige for dere, så får du nye minner disse dagene.
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Følte bare for å syte litt til dere. Gruer meg til de neste månedene hvor jeg kommer til å huske datoene for hva vi gjorde den og den dagen.. Det er noe skikkelig herk å ikke være over eksen 7 måneder etter bruddet. Aldri noe morro med slike dager når man ikke er over noen. Vanskelig å finne noe å si som kan gjøre dagen din bedre, men jeg håper at du vil klare å komme deg videre og innse at du fortjener å finne noen som liker deg like godt som du likte henne. Sender over en klem og håper du gjør noe i kveld som får tankene over på noe annet! 1
Gjest winston Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror du dyrker sorgen. Om dere bare var sammen i 5 mnd, og du ikke var forelsket, skjønner jeg ikke helt greia.. 1
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror du dyrker sorgen. Om dere bare var sammen i 5 mnd, og du ikke var forelsket, skjønner jeg ikke helt greia.. Å være sammen noen i 5 måneder kan være nok hvis man selv følte at man hadde funnet den rette. Når det så blir slutt kan det være vanskelig å komme seg videre uansett. Man fokuserer ofte på de positive tingene og glemmer at følelsene ikke var gjensidige eller eventuelle mangler i forholdet.
Nowayback Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2013 (endret) - Endret 20. juli 2023 av DelvisPresley
Nowayback Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 17. januar 2013 (endret) - Endret 20. juli 2023 av DelvisPresley
pressplay Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Følelsene mine for henne gikk lenger enn hva en forelskelse gjør. Winston har uansett et poeng med å dyrke sorgen. Etter deg jeg har lest av deg før så var dette ditt første forhold og det første bruddet er ofte det verste. Det er veldig lett å gå i den fellen å gi næring til sorgen i stedet for å gi slipp på savnet og se framover. Man gir næring til sorgen hvis man hele tiden lar seg selv tenke på hvordan det var, hvor mye man savner den andre og hva den andre kanskje gjør nå. Når disse tankene melder seg er det viktig å avbryte tankerekken og ikke tillate seg å dagdrømme i mange minutter om dette. Etter hvert går det lettere. 2
Nettinettet Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Enig med Pressplay. Spesielt når det er hun som gikk og du som ble avvist. Når det har gått så mange måneder siden bruddet håper jeg at du snart kommer deg videre. Selv når man går ut av forhold som ikke har vært bra har man ikke lyst at den andre skal få det bedre med noen andre. Det er sårt når forhold ikke går som man ønsker uansett. Det eneste man kan gjøre er å bestemme seg for å komme seg videre og finne gleden i å være alene, kontra å være med noen som ikke virkelig elsket en. For selv om man tar til takke med det der og da, er det ikke verdt det over lengre tid. Alle fortjener å finne den gjensidige kjærligheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå