Gå til innhold

Purple Burn til slanking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat begynt på et helsekostmiddel som er kjøpt i Sverige som heter Purple Burn.

Har fått høre at det skal hjelpe når man vil ned i vekt.

Er det noen som har hørt om dette? Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såframt det ikke er noe ulovlig i det så kan jeg nesten garantere deg at det ikke virker. Det eneste som hjelper er trening og kostholdsendringer.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke for ingenting at dette middelet ikke selges i norge! Dette kan inneholde ephedra (efedrin), som er en avart av amfetamin, og har svært skadelige virkninger.Sjekk iallefall innholdsfortegnelsen først!

Hvis det ikke inneholder skadelige stoffer har det sannsynligvis ingen virkning..sørgelig men sant.

Gjest Ethereal
Skrevet

Rart hvordan folk kan gå til ytterligheter for å bli kvitt noen kilo? Hvorfor ikke ta den (kjedelige, men sunne) måten; spise sunnere, og trene mer, være generelt mer i aktivitet? På min daglige joggetur i morges løp jeg forbi ett eller annet sted som selger kosttilskudd (jeg er i Nederland, der mye av det som er forbudt i Norge, er tillatt), og ordet "ephedra" skrek mot meg....

Gjest Anonymous
Skrevet

Produkter med efedrin i kan ikke sammenlignes med f.eks Purple Burn!

Efedrin gir flere bivirkninger, mens Purple Burn inneholder ikke efedrin, men gir samtidig de positive effektene som efedrin har, som å øke forbreningen, gi treningskick osv.

Skrevet

Jeg har lest på etiketten og det står ikke at det er Efedrin i det,men det står jo masse andre navn der uten at jeg helt vet hva det er.

Det beste er vel å spise mindre og bevege seg mer men har man prøvd litt av hvert og er litt desperat ,så er det lett å prøve nye produkter som dette.

Har lest de linkene som "gjest"refererte til å de var ikke så oppløftene .

Jeg prøver noen dager til . Har ikke fått noen bivirkninger av de, men merker jeg noe så får jeg heller stoppe da....

Gjest Anonymous
Skrevet

At det ikke inneholder efedrin er jo positivt! Men, vel, det er vel en grunn til at man ikke selger det i norge, sant?

Felles for alle disse "fat burners", med eller uten efedrin, er at de funker dårlig hvis du ikke trener og spiser ordentlig samtidig..de gir for det meste bare ekstra energi til f.eks hard trening.

Men pass på å ikke ta disse pillene om kvelden/sen ettermiddag.For de fleste gir disse pillene såpass mye energi (f.eks fra koffein) at de kan holde deg våken hele natten.Og begynn med en veldig lav dose for å se hvor mye kroppen din tåler.

Skrevet

Var jo jeg som la ut linkene.. Husk en ting: At det ikke står efedrin på innh.fortegnelsen, betyr IKKE at det ikkke inneholder nettop dette.... Det er flere som er tatt i doping fordi det de tok inneholdt noe som ikke stå på den listen....

Noe som skal være SÅ effektivt MÅ inneholde efedrin vil jeg mene.. OG det påpeker flere andre på disse forumene også...

Videre: Vi snakker her om marginer!.... Å ta av seg flere kilo med dette funker ikke. Her vil man ta av seg de siste millimetre med underhudsfett....

Det er også en grunn til at det ikke selges her som nevnt.... Det er vel heller ikke lurt å ta noe man vet så lite om...

På den andre siden dør man vel ikke av å ta dette. Jeg ser bare ikke poenget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...