Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I påsken/sommer kunne jeg tenke meg å dra på treningsleir. Ikke nødvendigvis som en boot camp, jeg vil jo ikke melde meg i militæret akkurat, men der jeg virkelig bare tilbringer hele dagen på trening (styrke/kondisjon) med proffe folk og andre mennesker med samme behov og mål som meg selv. Noen som har idéer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken sport er du interessert i? Sjekk med idrettslag el.l. om de eller noen av deres medlemmer skal på treningsleir. Eks. Hvis du er interessert i sykling, er det veldig mange som drar på treningsleir til varmere strøk på våren, da gjerne påska. Dette blir ofte arrangert på initiativ av privatpersoner, så det gjelder å bli kjent med medlemmene. Det samme med ski, men de har gjerne treningsleir på høsten.

Priviate treningsleirer koster gjerne kun kostpris, dvs reise, opphold og det du bruker selv. Skal du på arrangerte leirer må du gjerne betale for trenere osv.

Hvis du ikke er spesielt interessert i en enkelt idrett, hva med å avtale med venner som er interesser i å trene det samme som du? Ta en uke til spania f.eks. Der fokus er trening - så kan dere ha ansvar for hver deres økt? Har gjort dette selv med venner - kombinert venneferie/treningsleir er veldig kjekt:-D

Skrevet

Jeg er 21 år (snart 22) og er ikke interessert i en spesiell idrett. Trener stor sett styrke (2-3 ganger i uka - program laget av PT) og kondisjon (løper intervaller i 30-45 min 1-2 ganger i uka), så det ville jo da vært aktuelt med noe slikt. Noe alla det Inspiratour tilbyr, men alltid fint å ha litt valgmuligheter

Skrevet

Jeg kjenner mange som har vært på Club La Santa i Spania, det er jo ikke boot camp, men da får man trent så mye man vil hele ferien, ihvertfall.

Anonym poster: 0ef2068e4a7be41f78b9082bb5bd739c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...