AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har virkelig falt fullstendig for en mann. Føler meg helt "gal" av forelskelse. Vi er bare såvidt på dater'n (men har likt ham på avstand lenge), så alt er litt usikkert, men forelskelsen kjennes skikkelig sterk allikevel. Jeg klarer ikke sove ordentlig, ligger bare og ruller i sengen, og klarer heller ikke spise. Den siste uken har jeg omtrent ikke spist noen verdens ting, ser allerede at jeg begynner å bli tynnere, hvilket ikke trengs.. Prøvde å lage meg havregrøt her i sted, det bruker å skli lett ned uansett, men måtte bare droppe hele grøten etter to skjeer. Ikke sjangs å få mer ned. Frustrerende! Jeg har opplevd dette én gang før, og da varte den ekstremtilstanden i ca halvannen måned (følelsene var ikke gjengjeldt den gangen). Føler liksom ikke at jeg orker en sånn periode igjen. Noen andre som har opplevd noe lignende eller er det bare meg?? Anonym poster: 2d0562d4cf4739d7ce3352c338e17b92
Komatsu123 Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Samme her. Dvs jeg har ikke noe problemer med å få i meg mat da. Men jeg ligger bare og vrir meg i senga og grubler og tolker og analyserer hele natta. Og jeg får ikke gjort noe særlig skolearbeid for tankene mine vandrer bare til han konstant. Slitsomt.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Opplevd akkurat det samme,Jeg slet med søvn og mat i 2 år!Værste og beste tiden i mitt liv,Gikk ned over 30 kg i den perioden,men heldigvis er noen kg av dem tilbake.Har dessverre ikke noen råd å komme med,bortsett fra at hard trening kan hjelpe på søvnen og favoritt maten din kan hjelpe deg til å få i deg litt næring.Kan også være litt lurt at du tar litt vitamintilskudd,det måtte jeg gjøre.Ellers må du bare nyte tiden framover,og ting vil roe seg etterhvert.Lykke til Anonym poster: 9a83a3f45db0f2a0d64baacecd3e63f7
Gjest Wei Wei Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg mistet apetiten bare en gang i livet mitt og det var da jeg ble dumpet. Situasjonen er annerledes når jeg er forelsket. Da blir jeg plutselig veldig rolig og fornøyd med livet.
Tabris Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Kjenner meg igjen. Forsøk med fruktsmoothie og yoghurt. Næringsrikt og lett å få ned. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Endelig noen som har det AKKURAT som som meg ;P Det er ikke enkelt får å si det slik. Jeg sliter alltid med å spise når jeg er i forelskelsesrus, jeg glemmer tid å sted å drømmer meg bare bort dagen lang. Jeg har det på en annen måte akkurat nå der jeg i en lengre periode har "datet" en fyr på skolen min, vi hadde sex i fylla i helga da jeg lå over til han.. I ettertid har det vært så syyykt kleint å rart.. Jeg spiser ikke i det hele tatt, og det er ikke enkelt.. HATER Å MISTE LYSTEN PÅ MAT! Anbefaler å spise mye fiber, slik at du holder på metthensfølelsen mye lengre. Anonym poster: ac33a05abee55750304fe915d1c7c23c
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Er der selv, klarer ikke å få ned nesten noenting og det er utrolig frustrerende. Jeg trodde jeg var for gammel for sånt som dette...(29) Anonym poster: e27ea339d5fa3df6c8d3eb4e813c6dba
solch Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Har det likt. Vil ikke annet enn å høre på musikk og tenke på han. Så dropper maten og søvnen til fordel for han. Jeg kommer til å bli skinny..... Endret 18. januar 2013 av solch
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå