Gjest anonym Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Jeg blir så utrolig lei meg av å bla nedover dette forumet og nesten bare se tråder om utroskap og krangling. La oss starte en gladtråd! Hvorfor elsker du kjæresten din? Hva var det siste han sa til deg som fikk deg til å smile eller le? Jeg elsker kjæresten min fordi han er så god. Han er så snill, og grei, og jeg kan snakke med han om alt. Ingenting er kleint med han, og jeg kan snakke om alle problemene mine og våre med han. Han har en fantastisk dårlig humor, akkurat som meg, og vi ler mye av de dummeste tingene i verden. Jeg kan være helt meg selv med han, og han forstår meg på en måte ingen andre har forstått meg før. Jeg trenger ikke prøve å lyge for han om det er noe som plager meg eller noe jeg tenker på, for han kan se alt på meg. Jeg elsker han for han kysser meg i pannen, på kinnet og på nesen, og for at han truer meg å kile meg i hel visst jeg ikke sier han er sjef. Jeg elsker at alle tror han er skikkelig badboy, men at jeg vet at han er verdens mest følsome kosegutt. Jeg elsker at han ikke klarer å la være å smile når vi egentlig har kranglet og jeg kommer for å snakke med han, fordi han har savnet meg mer enn han er sint på meg, og at jeg vet at han elsker meg like mye som jeg elsker han. Han fikk meg til å smile rundt ørene i går da vi satt i sofaen i går og nettopp hadde sloss fordi jeg spiste den siste sjokoladebiten, og han sa jeg var nydelig, selvom jeg satt der med maskara under øynene og bustete troll hår.
Gjeste mann Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Det tikket nettop inn en sms fra min kone der hun sier hun elsker meg over alt på jord og takker så mye for en heftig natt. Grei mld å få når man prøver å konsentrere seg om jobben Vi har vært sammen i 20 år.... Endret 17. januar 2013 av Gjeste mann 3
following_angels Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Kjæresten min er så utrolig skjønn :D Vi kan snakke om alt og si alt til hverandre, vi kan krangle men vi blir alltid venner igjen. Han er utrolig kjekk. Han leker ikke med følelsene mine, han er ærlig og snill, og ville aldri gjort noe for å såre meg. Han skjønner med en gang noen er galt, og forstår meg når jeg ikke vil prate. Han respekterer mine grenser og mine behov. Han sier alltid at han er glad i meg, selv om jeg oppfører meg som en dust. Han er flink til å si unnskyld når han har gjort noe dumt. Han er så varm. Han har verdens skjønneste smil. Gaah, jeg er så forelsket Jeg elsker at han alltid er der for meg, og forstår meg mye bedre enn noen andre. Jeg kan le og tulle med han, være usminket, syk og i pysjamas, og han sier fortsatt at han syns jeg er vakker. Han er skikkelig kosete, og er ikke redd for å vise det. Er flere som har kommentert at han ser skikkelig forelsket ut når vi er sammen. Jeg kan alltid stole på han, for han er så trygg og god
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg elsker mannen min fordi han er, i mine øyne, verdens snilleste og tålmodigste pappa og ektemann. Han har vært støttende og fantastisk fra dag èn, og latt meg få muligheten til å følge drømmene mine. Han er en fantastisk pappa, og følger opp barnet vårt på alle måter. Å se dem sammen gir meg en glede ingen andre kan gi. Han stod opp hver eneste natt i spedbarnsperioden, fordi han sovnet lettere enn meg etter å ha vært oppe. Jeg fikk støttende ord og hjelp i den verste innkjøringsperioden med amming, og han stiller opp på helsestasjon og lege i like stor grad som meg. Han stryker meg på ryggen, uansett hvor trøtt han er, når han vet jeg sliter med å få sove, og dette hjelper meg. Han lar meg sove på sofaen etter middag uten å klage, og er kjempeflink til å holde orden i huset. Han elsker å være hos familien min, og setter dem like høy som sin egen familie. Han elsker hver eneste del av kroppen min, selv om den er endret etter graviditet og amming, og gir utrykk for dette hver eneste dag. Vi kan diskutere og krangle, jeg kan eksplodere av irritasjon over små og store ting, men til syvende og sist er det ingen andre jeg vil være gift med. Han har så uenderlig flere gode sider enn dårlige, og i det store og hele er det jeg som er grunnlaget for de fleste diskusjonene Jeg føler meg elsket, og prøver så godt jeg kan å gi han samme følelsen tilbake. Han er virkelig verdens beste Anonym poster: d2ebc933256f45d309b4fed86efaec47
Wonders Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Han lager plass til meg i livet sitt. Endret 17. januar 2013 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå