turidogola Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Hei, jeg er på jakt etter en ny maskara. Har brukt en fra lancome nå i det siste, og er fornøyd, men ønsker å prøve en ny og evt. bedre. Trenger volum, da vippene mine er ganske lange og "faller" ned i løpet av dagen. De står mer rett ut enn opp, om dere skjønner, og jeg vil ha dem opp! Vil absolutt ikke ha en maskara som klumper! Tusen takk for hjelp.
Lista Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Helena Rubenstein skal ha veldig gode mascaraer. 1
Gjest Tigress Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 Kjøp augevippetang for å få vippene opp og Max Factor Masterpiece Max - billeg og bra.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Jeg bruker false lash effekt fra Max Factor. Er veldig fornøyd med den Anonym poster: 85e11d18fd583eba542274edd34d6820
turidogola Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #6 Skrevet 17. januar 2013 Tusen takk for svar alle sammen, jeg skal prøve ut noen av disse
awesome. Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har lignende øyevipper som du beskriver, og sliter veldig med å finne en maskara som passer. Brukte Lancome sine tidligere, men gikk over til Estee Lauder Sumptuous Extreme etter anbefaling på parfymeriet. Synes den er helt fantastisk, selv om den er litt stiv i prisen Den flinke damen bak kassen sa også at man burde kjøpe mascara med stor børste dersom man ville ha mye volum.
awesome. Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Urban Decay! :D Er den bra på volum? Regner med at du bestiller den fra nettsiden deres?
Tibbie Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Dior med Diorshow. Den har jeg. Den er bra, og har vunnet MANGE tester! Den vinner på volum, lengde og bøy
Silje1986 Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Max Factor 2000 calorie mascara er utrolig bra. Fant den gjennom å lese blogger til forskjellige makeup artister, de snakker alle veldig varmt om den. Viser seg at det er veldig mange makeup artister somsom bruker nettopp denne. Veldig fornøyd selv også
Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2013 #12 Skrevet 18. januar 2013 (endret) Dere vet at både max factor, lancome, estee lauder, dior, chanel og helena rubinstein tester på dyr? Skremmende at så mange ikke bryr seg. Urban Decay er eneste merket nevnt i tråden her som ikke tester. Av billigmerker er det kun Isadora jeg vet om som ikke tester. De har til gjengjeld knallgode mascaraer! Isadora build up er helt rå! Men litt vond å holde i siden etuiet er firkantet. Men det venner man seg til. Endret 18. januar 2013 av Borghild 3
Gjest Euforia Skrevet 18. januar 2013 #13 Skrevet 18. januar 2013 Er den bra på volum? Regner med at du bestiller den fra nettsiden deres? Jeg har bestilt fra BeautyBay før, tror kanskje jeg gjør det igjen nå snart Men nettsiden deres er absolutt et alternativ, lurer på om det til og med er billigere der? Jeg synes den er kjempebra på volum. Dessuten kan den brukes med god samvittighet - ingen dyr som har måttet ofre øynene sine for at du skal få fine vipper.
Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2013 #14 Skrevet 18. januar 2013 Lyst å prøve Urban Decay. Akkurat nå har jeg to fra Isadora. Synd både YSL, Estee Lauder og til og med uskyldsrene Clinique har begynt å teste! For alle de har gode mascaraer, men ikke f om jeg kjøper fra noen som tester på uskyldige dyr. Chanel og Dior sto også på ikke-tester-listen før. Syns fler og fler tester jeg, denne utviklingen går jo feil vei!
Gjest Euforia Skrevet 18. januar 2013 #15 Skrevet 18. januar 2013 Lyst å prøve Urban Decay. Akkurat nå har jeg to fra Isadora. Synd både YSL, Estee Lauder og til og med uskyldsrene Clinique har begynt å teste! For alle de har gode mascaraer, men ikke f om jeg kjøper fra noen som tester på uskyldige dyr. Chanel og Dior sto også på ikke-tester-listen før. Syns fler og fler tester jeg, denne utviklingen går jo feil vei! Ja, etter at Kina innførte regelen om at alt skal være testet på dyr fikk vi virkelig se hvilke merker som FAKTISK brydde seg om dyretesting... Det er et merke jeg alltid glemmer i farten, nemlig GOSH. Jeg mener å huske at venninner av meg også har snakket om at disse mascaraene er kjempebra. Og GOSH tester jo heller ikke på dyr.
Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2013 #16 Skrevet 18. januar 2013 Ikke Rimmel heller tror jeg! Det må jeg sjekke, de har ihvertfall ikke testet før og de har jo gode både mascaraer og eyelinere. Gosh er et merke jeg også ofte glemmer. Mascara derfra må prøves! Pokker ta Kina! Og pokker ta de merkene som kun tenker penger og begynner å teste på dyr pga det idiotiske landet etter å ha markedsført seg selv som dyrevennlige i alle år. 1
Gjest Euforia Skrevet 18. januar 2013 #17 Skrevet 18. januar 2013 Ikke Rimmel heller tror jeg! Det må jeg sjekke, de har ihvertfall ikke testet før og de har jo gode både mascaraer og eyelinere. Gosh er et merke jeg også ofte glemmer. Mascara derfra må prøves! Pokker ta Kina! Og pokker ta de merkene som kun tenker penger og begynner å teste på dyr pga det idiotiske landet etter å ha markedsført seg selv som dyrevennlige i alle år. Både Rimmel og Revlon har dessverre kastet seg på Kina-bølgen... Ja, jeg er helt enig. Så at du også har kommentert i dyretesting-tråden jeg opprettet for litt siden, der ei skrev at det vil bli forandringer i EU-land snart. Håper virkelig det gjelder Norge også.
Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2013 #18 Skrevet 18. januar 2013 Æsj! Dustemikler! Ja, håper virkelig de forandringene gjelder Norge også.
Gjest Euforia Skrevet 18. januar 2013 #19 Skrevet 18. januar 2013 Æsj! Dustemikler! Ja, håper virkelig de forandringene gjelder Norge også. Ja, men når det blir gjort så mye rundt omkring ellers i verden, så står nok Norge også for tur snart...
Gjest Borghild Skrevet 18. januar 2013 #20 Skrevet 18. januar 2013 Håper det. Tenk så mye lettere alt blir om ting som tester sluttes å selges. Da må Lilleborg slutte å teste også og det er jo veldig bra. De er jo ledende innenfor vaskemidler, men tester på dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå