AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 I kveld møter jeg (forhåpentligvis) igjen en gutt jeg har flørtet med en liten stund nå. Vi møtes dessverre ikke så ofte, og derfor tar ting tid. Siden vi begynte flørten, har han hele tiden tatt på meg, og gitt meg komplimenter både for kropp og sinn. Da vi bodde på samme hotell, inviterte han meg med på hotellrommet, men kameraten hans satte en stopper for det. Jeg vet jeg kommer til å treffe han to ganger til i løpet av kort tid (til nå har vi møttes mens han er på jobb, jeg er ikke det), og den ene gangen skal jeg bo på hotell i hans by. Synes dere jeg i dag bør/kan invitere han til rommet mitt etter det arrangementet vi begge skal delta på om en liten stund? Hva skal jeg i så fall si? PS: Grunnen til at jeg ønsker å spørre ham i så god tid, er fordi han er avhengig av å legge planer i god tid. Jeg er mer usikker på HVORDAN jeg skal gjøre det; hva jeg skal si... Anonym poster: 773ebcb40cdbc7f8b25900c1efc354e1
Wonders Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 ikke gjør noe med han, for han er ikke rett person å knytte seg til. Du vet, vi jenter blir så lett involvert. En annen ting er han cock-blocker'n av en venn.... Det skal vel ganske mye til for at en kompis gjør noe slikt.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 I kveld møter jeg (forhåpentligvis) igjen en gutt jeg har flørtet med en liten stund nå. Vi møtes dessverre ikke så ofte, og derfor tar ting tid. Siden vi begynte flørten, har han hele tiden tatt på meg, og gitt meg komplimenter både for kropp og sinn. Da vi bodde på samme hotell, inviterte han meg med på hotellrommet, men kameraten hans satte en stopper for det. Jeg vet jeg kommer til å treffe han to ganger til i løpet av kort tid (til nå har vi møttes mens han er på jobb, jeg er ikke det), og den ene gangen skal jeg bo på hotell i hans by. Synes dere jeg i dag bør/kan invitere han til rommet mitt etter det arrangementet vi begge skal delta på om en liten stund? Hva skal jeg i så fall si? PS: Grunnen til at jeg ønsker å spørre ham i så god tid, er fordi han er avhengig av å legge planer i god tid. Jeg er mer usikker på HVORDAN jeg skal gjøre det; hva jeg skal si... Anonym poster: 773ebcb40cdbc7f8b25900c1efc354e1 Forstod ikke helt hva du mente her for å være ærlig. Dere skal på samme arrangement idag? Eller møtes på jobben hans, mens du ikke er det? Hææ? Anonym poster: ec3533baaf4c135360f1e46a8e1b927d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå