AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Er så irritert på moren min, jeg er 25, men likevel har hun blandet seg inn i livet mitt. Eksen min som jeg var sammen med gjennom flere år, hadde litt problemer i forholdet med. Han flørtet me andre damer, facebook chatting, bilder ble sendt rundt, og han var utro ved et par anledninger. Vi kranglet masse og da dro jeg hjem til moren min fordi vi ikke kunne være i samme bygning. Nå var han utro på nyttårsafta og jeg fant det ut, jeg dro hjem til moren min som vanlig, men denne gangen satte gamla seg på bakbeina og reiste til typen for å kjefte på ham. Hun hadde visst kjefta, og truet ham til å skjerpe seg og behandle meg bedre, og da dumpa han meg fullstendig, og nå vil han bare at jeg skal hente tinga mine og ikke komme tilbake for å bo med ham mer. Er sint og skuffa på mamma, dette kunne jeg og eksen ordnet selv uten at hun hadde blandet seg inn og rotet det til Anonym poster: 721d24b14e8c2a6920088754c6dd2362
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 du skal nok vere glad du slipper å ha noe med denne mannen: hva vil du? vere sammen med en som er utro heletiden..ta deg sammen og stå oppreist for deg selv! takk din mor!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 uff moren dinn må ikke blande seg inn i ditt liv Anonym poster: c320c2b67441051d66e1e544d1215cdb
eva-80 Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Vær takknemlig for tydeligvis vil moren din bedre for deg enn en dritt som behandle deg som en dørmatte.. Hun er nemlig oppriktig glad i deg i motsettning til han derre der.. Dere hadde sjansen til å orne opp flere ganger, men gikk altså ikke.. Glem dusten og skaff litt mere respekt for deg selv jente. Og nei, når man er 25 så springer man ikke hjem til mamma hver gang ting går skeis.. Da er man alt annet enn voksen og trenger tydeligvis mamma enda.. 27
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Moren til TS er geita. (les: GOAT) Endret 17. januar 2013 av Herr Heftig
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 (endret) Hvorfor være sur på moren din for noe du selv burde gjort tidligere? (Å få en sjanse til pga utroskap kan være greit, men jeg mener ikke man bør gi flere sjanser!) "dette kunne jeg og eksen ordnet selv (...)": Det virker jo som om at dere over hodet ikke har klart det tidligere. Endret 17. januar 2013 av Mrs. Random Nick
Marsipan Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Moren din burde strengt tatt ikke blande seg opp i sånt. Samtidig kan jeg forstå at det er vanskelig for en mamma når datteren kommer gråtende hjem for gud vet hvilken gang fordi kjæresten har behandlet henne dårlig! Det jeg er mest uenig i, er fremgangsmåten hennes. Det er deg hun burde ta fatt i, ikke kjæresten din! Du må bli voksen, stå på egne ben og ta ansvar for egne valg og handlinger. Denne fyren kommer antakeligvis aldri til å forandre seg (jeg fikk inntrykk at dette hadde skjedd noen ganger?) så det er egentlig bare opp til deg om du vil leve med det eller komme deg unna. Hvis du velger å leve med det, må du slutte å la moren din ta støyten for det. Er du klar over hvor vondt det er å være mamma til et barn som har det ille? 1
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 lol drittunge, vær glad mamma din tok ansvar og hjalp deg, hun vil det beste for deg, derfor hjalp hun deg med å kvitte seg med den taperen for deg.
sebra Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Moren din har gjort deg en tjeneste (dog kanskje litt feil måte). Vil du virkelig være sammen med en utro dritt som ikke setter pris på deg? 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #10 Skrevet 17. januar 2013 Du kommer jo hjem til henne og gråter når han behandler deg dårlig, så hun var allerede indirekte delaktig. Ideelt sett skal voksne mennesker finne ut av slike ting selv, men man kan heller ikke styre andre menneskers handlinger når man involverer dem. Hadde min bestevenninne kommet gråtende til meg fordi kjæresten behandlet henne dårlig, og hun tok ham tilbake og kom gråtende igjen et par uker senere, hadde jeg muligens sagt noe til ham. Anonym poster: 98fd3881a15ff1e782c8484197728e2a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #11 Skrevet 17. januar 2013 Håper du vet at når han bedrar deg, så bedrar han moren din og. Bedra,å lure, og det opptil flere ganger sårer. Du kan umulig tro at du kan gå hjem til moren din flere ganger og syte over at den drittsekk typen din er utro gang på gang uten at du gjør en piss med det. Så er han så drittsekk at etter å ha fått litt kjeft etter å ha vært utro mot deg, så dumper han deg. Tåler ikke prinsen å høre hvor skapet står? forventer han å behandle deg som dritt og at du skal komme krypende tilbake uten et ord? hvorfor er ikke det "øye åpner" at han er så drittsekk at han forlater deg pga kjeft? hvorfor er moren skurken? men ja,ho burde ikke blande seg.. Anonym poster: e11e140d2f72353713f6c47f74c398b0 3
makkapakka Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Kjære TS Ta ansvar for eget liv. Ikke løp hjem og sladre til mor hver gang noe går på tverke, og det gjelder ikke bare å finne seg en mann. Det kan hende du er litt for tett med mammaen din, finner feil typer og det går rett til helvete med alle forhold pga. dette. 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Vær takknemlig for tydeligvis vil moren din bedre for deg enn en dritt som behandle deg som en dørmatte.. Hun er nemlig oppriktig glad i deg i motsettning til han derre der.. Dere hadde sjansen til å orne opp flere ganger, men gikk altså ikke.. Glem dusten og skaff litt mere respekt for deg selv jente. Og nei, når man er 25 så springer man ikke hjem til mamma hver gang ting går skeis.. Da er man alt annet enn voksen og trenger tydeligvis mamma enda.. Selv om man er 25, 35 eller 45 år, så kan det være en trøst. Ha en mamma man kan prate med. Sier ikke ved alle mulige motgangen, men store ting som utroskap, samlivsbrudd. Behøver ikke å være negativt å kunne snakke med mor. Og TS, du har fortalt moren din hvordan han behandler deg og hun fant ut at du eier jo ikke selvrespekt så hun måtte gjøre det for deg. Du lar ikke noen behandle deg sånn, også bli sint for at noen som er glad i deg stilte opp. Hadde han angret utroskap, vært glad i deg eller i hvertfall hatt respekt for deg, så hadde han fortstått at moren din ble sint, og kanskje vært litt ydmyk. Nei, han oppfører seg som om HAN har blitt behandlet dårlig. Hvor fant du dette svinet? Ikke let der neste gang!en det kan da umulig finnes så mange av akkurat din type. Anonym poster: 7188274f3dea0392dec2baa4aaa96fed 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Moren din gjorde deg en tjeneste. Du burde takke henne! Og hold deg unna den fyren! Anonym poster: b1bd367e730992e9d7dac6e1275d394f 7
Gjest LineaAlba Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror mora di vet hva hun driver med. Bare vent noen uker, så får du et mer rasjonelt syn på det hele. 4
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 Det er jo du som har blandet moren din inn i dette, det er ikke hun som har blandet seg inn. Når du en gang får barn selv så får du merke hvor vanskelig det er å la være å gjøre noe når barnet ditt har det vanskelig, enten barnet er 5 eller 25. Du får la være å si noe hvis hun ikke skal få lov til å aksjonere.
Gjest O___o Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Er så irritert på moren min, jeg er 25, men likevel har hun blandet seg inn i livet mitt. Eksen min som jeg var sammen med gjennom flere år, hadde litt problemer i forholdet med. Han flørtet me andre damer, facebook chatting, bilder ble sendt rundt, og han var utro ved et par anledninger. Vi kranglet masse og da dro jeg hjem til moren min fordi vi ikke kunne være i samme bygning. Nå var han utro på nyttårsafta og jeg fant det ut, jeg dro hjem til moren min som vanlig, men denne gangen satte gamla seg på bakbeina og reiste til typen for å kjefte på ham. Hun hadde visst kjefta, og truet ham til å skjerpe seg og behandle meg bedre, og da dumpa han meg fullstendig, og nå vil han bare at jeg skal hente tinga mine og ikke komme tilbake for å bo med ham mer. Er sint og skuffa på mamma, dette kunne jeg og eksen ordnet selv uten at hun hadde blandet seg inn og rotet det til Anonym poster: 721d24b14e8c2a6920088754c6dd2362 Ja - det høres virkelig ut som at moren din er the bad guy i denne historien. For ei drittkjærring. 11
tøydokka Skrevet 17. januar 2013 #18 Skrevet 17. januar 2013 Er sint og skuffa på mamma, dette kunne jeg og eksen ordnet selv uten at hun hadde blandet seg inn og rotet det til Anonym poster: 721d24b14e8c2a6920088754c6dd2362 Nei, tydeligvis klarte dere ikke det.. Vær glad du er kvitt dusten!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #19 Skrevet 17. januar 2013 Skjønner at du vil ordne ting selv når du er voksen, men ut i fra dette innlegget høres han jo ikke helt god ut. Moren din vil nok ditt beste, og da kan det hende hun blir litt "løvemamma" når hun ser at noen ikke behandler datteren hennes bra Anonym poster: 839b21102b08a5c8ed7ef721bd225fa1 1
Capt. Obvious Skrevet 17. januar 2013 #20 Skrevet 17. januar 2013 Det spiller jo ingen rolle at moren din kanskje gjorde deg en "tjeneste" ved å dra til han. Uansett hvordan han oppførte seg, så er det jo du som burde ha tatt det opp med han og ikke moren din. Hun kunne kanskje rådet deg til å slå opp med han, men skulle ikke tatt skrittet og snakket med han selv, så jeg skjønner godt at du er sur på henne. Med mindre det dreier seg om vold/fare for liv og helse så skal faktisk ikke foreldre eller pårørende gå til direkte intervensjon i barnas/pårørende forhold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå