Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sutreinnlegg...

Herregud. Noen ganger skulle man tro at menn ikke evner å leve et normalt liv hvis man ikke tar hånd om dem...

Samboeren er så forbanna tafatt og når han får beskjed om å gjøre ting fordi han aldri tar initiativ selv så glemmer han det eller så blir det gjennomført sånn halvveis.....

Tips til hvordan jeg kan få ræva hans ut av sofaen og få han til å bidra? Og aller helst bruke hjernen han er utstyrt med til noe fornuftig....

Merker jeg blir stolt bare han har klart å vaske opp ordentlig.. sier sitt.....

Anonym poster: 7389ecfb77ff990443d6588c29d96674

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sutreinnlegg...

Herregud. Noen ganger skulle man tro at menn ikke evner å leve et normalt liv hvis man ikke tar hånd om dem...

Samboeren er så forbanna tafatt og når han får beskjed om å gjøre ting fordi han aldri tar initiativ selv så glemmer han det eller så blir det gjennomført sånn halvveis.....

Tips til hvordan jeg kan få ræva hans ut av sofaen og få han til å bidra? Og aller helst bruke hjernen han er utstyrt med til noe fornuftig....

Merker jeg blir stolt bare han har klart å vaske opp ordentlig.. sier sitt.....

Anonym poster: 7389ecfb77ff990443d6588c29d96674

Håper på gode råd her, jeg har det samme problemet med dama.

Anonym poster: 655f2057ea7920dc9aa03b27d12040be

Skrevet

Hvorfor ikke foreslå 50% deling av husarbeidet? Du tar det og jeg tar det.

Når de rene underbuksene ikke er så rene lenger kan det jo hende at noe skjer.

Men er ofte sånn at gubben ikke slipper til, hver gang han prøver blir det enten feil eller for dårlig, så da er det jo like greit å ta det selv.

• Liker 1
Skrevet

Sånn går det når man blir sammen med gutter og går inn i morsrollen for dem.

Anonym poster: 543133d6fbd99bd6b7eb37a320cf81e1

Skrevet

Jeg har motsatt problem (er dame selv) og min samboer er perfeksjonist og lite jeg gjør er godt nok. Han vil gjøre alt husarbeid selv og jeg føler noen ganger at jeg ikke slipper til i mitt eget hjem. Noen ganger hadde det vært koselig å kunne vaske og pynte - gjøre ting fint på min måte..selv om det på en måte er et luksusproblem... så er det nok best om man kan gjøre litt hver:)

Anonym poster: aa1ff9d5f11f7f4181c183d638979d0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...