Frk Midnattsol Skrevet 17. januar 2013 #1 Skrevet 17. januar 2013 Har et lite problem der jeg tydeligvis har vært i trykket på ett eller annet.... Problemet er at jeg nå i "rullegardinen" helt øverst på skjermbildet kun får de 5 siste nettadressene jeg har skrevet inn - altså der man begynner med å skrive http://.....osv Tidligere så fikk jeg en lang liste over nettadresser jeg hadde skrevet inn, men nå er det altså bare 5 som blir listet opp.... Likte å kunne bare trykke på pilen til høyre, og så fikk jeg opp denne lange listen min, så kjenner at det er et stort savn Er det noe kloke hoder som kan ha en viss peiling på hva det er jeg har gjort, og hvordan jeg får det tilbake slik det var? Har siste versjonen Window På forhånd takk
Gjest Herr Heftig Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Jeg vet det nok ikke uansett, men jeg tror du må si hvilken nettleser du har. (Opere, Firefox, Chrome osv).
-Jiinxs- Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg vil nå tro at noen har slettet historikken din. Det er derfor du får så få valg fram. I IE så blir også historikken slettet etter x-antall dager (kan justere den selv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå