Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kanskje det beste er å bryte med kjæresten siden jeg ikke vil beklage meg til han mer om hvor trist jeg synes tilværelsen er..jeg har ingen venner,kjæresten har flere som stadig ringer eller kommer på besøk.Plager meg hverdagen gang det tikker inn en mld på mobilen hans,min mobil ligger der bestandig helt stille.

Har alltid vært slik,jeg har aldri vært sosial utover vennene og familien til kjærestene jeg har hatt.Har fryktelig vanskelig for å bli kjent med folk,spesielt andre jenter.Jeg får et usunt avhengighetsforhold til den jeg er sammen med som gjør at jeg føler meg ekstra sårbar og kjenner på en konstant usikkerhet som gjør at jeg krever urealistisk mye oppmerksomhet og bekreftelse.Hjemme sitter jeg bare mutters alene og kjeder meg,tenker på typen og hva han driver med.Vil ikke ha det slik mer,vil bryte denne onde sirkelen.

Anonym poster: 7895c38538f94ba6a314dae37ead9970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror kanskje det beste er å bryte med kjæresten siden jeg ikke vil beklage meg til han mer om hvor trist jeg synes tilværelsen er..jeg har ingen venner,kjæresten har flere som stadig ringer eller kommer på besøk.Plager meg hverdagen gang det tikker inn en mld på mobilen hans,min mobil ligger der bestandig helt stille.

Har alltid vært slik,jeg har aldri vært sosial utover vennene og familien til kjærestene jeg har hatt.Har fryktelig vanskelig for å bli kjent med folk,spesielt andre jenter.Jeg får et usunt avhengighetsforhold til den jeg er sammen med som gjør at jeg føler meg ekstra sårbar og kjenner på en konstant usikkerhet som gjør at jeg krever urealistisk mye oppmerksomhet og bekreftelse.Hjemme sitter jeg bare mutters alene og kjeder meg,tenker på typen og hva han driver med.Vil ikke ha det slik mer,vil bryte denne onde sirkelen.

Kan du ikke melde deg på et kurs eller en aktivitet som er litt sosial? Et kor, f eks? De reiser jo på turer og slikt og da blir du naturlig kjent med andre. Ellen melde deg som frivilig til f eks Røde Kors.
Gjest navnelapp
Skrevet

Kan du ikke melde deg på et kurs eller en aktivitet som er litt sosial? Et kor, f eks? De reiser jo på turer og slikt og da blir du naturlig kjent med andre. Ellen melde deg som frivilig til f eks Røde Kors.

Dette er gode forslag. Du tener mykje på å ta initiativ sjølv, og å skape ditt eige liv. Kva med å ta kontakt med frivilligsentralen der du bur? Kanskje dei har ei ordning med besøksvennar? Det er mange eldre, funksjonshemma eller andre ensomme som treng nokon å prate med, både på telefon og i levande live. Å snakke med nokon som er i ein annan livssituasjon kan kanskje vere lettare enn å snakke med andre jenter på din eigen alder.

• Liker 4
Gjest Sunheart
Skrevet

Hvor bor du ? Bor du i nærheten av meg, kan jo vi bli kjent? :)

• Liker 4
Skrevet

Takker for svar.Har litt problemer med sosial angst og dårlig selvtillitt,så derfor er terskelen veldig stor for å prøve nye ting..Bor på nordvestlandet :)

Gjest navnelapp
Skrevet

Men det er jo ingen andre som kan endre dette enn du sjølv? Får du hjelp for angsten?

• Liker 1
Skrevet

Syns det er dårlig gjort å ville dumpe typen fordi han har det bra. Hadde likt det bedre hvis han var like ulykkelig som deg?

Men på den andre siden, så skjønner jeg deg. Det hadde kanskje vært best hvis du var singel og ikke hadde han engang. Sjansen er jo at du hadde sittet alene hele tiden, men også at du måttet finne deg noen å være med

Anonym poster: 9466912c0c3d5a308042d0f344c2c88b

Skrevet

Hey.. Jeg bor også på nordvestlandet. Send meg en PM da :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...