Cajsa Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Hvilket tidpunkt på dagen ville dere valgt for vielsen når det er vinterbryllup? Er litt usikre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Mens det er lyst ihvertfall! Kommer an på hvilken mnd. med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Mens det er lyst ihvertfall! Kommer an på hvilken mnd. med andre ord! Å..hehe..Februar ja.. Vel, da er det jo ikke så mørkt, men ville nok kanskje valgt klokka 14.00-15.00 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg er enig med Penelene. Synes det er greit med vielse litt utpå dagen, så slipper både vi og gjestene stress og mas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi hadde vielse tidlig på dagen og synes det var helt suverent. da slapp vi venting og masse spenning i unødvendig mange timer. Vielsen begynte 11.30, og det var perfekt synes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Til augustbrud. Det er jo nettopp med så tidlig vielse det blir mye venting. Dere hadde neppe middag klokka 13. Nå skal ikke jeg gifte meg om vinteren, men vår vielse blir 15 eller 15.30. Jeg synes dagen blir litt for lang for gjestene hvis vielsen er for tidlig. (Dessuten er det en fordel om jeg ikke må være hos frisøren klokka 8...) Til deg som skal ha vinterbryllup, det kommer litt an på når du vil at middagen skal starte og hvor lang reisevei det er imellom. Husk å beregne tid til fotograf. Jeg ville ikke hatt vielsen tidligere enn klokka 14, men det er meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi gifter oss klokken tretten, det hadde vi gjort uansett hvilken dato og årstid. Det var nemlig det første vi var helt enige om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi gifter oss 14:00, og dette ville vi gjort uansett årstid vi også tipper jeg. Vil ha mest mulig ut av dagen vi, også for gjestene. Etter vielsen serverer vi canapeer og drikke, og regner med at det blir middag rundt 16:30/ 17:00. Blir ikke lenge å vente for gjestene syntes jeg. Det er jo ålreit å skravle litt før det virkelig starter. Ville ha middagen så tidelig vi kunne, slik at festen varer lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Marple Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi giftet oss også tidlig, klokken 13.00, noe som var hetl ypperlig for oss, da slapp det å drøye så langt ut. Middag ble servert klokken 16.00, så det ble ikke noe særlig venting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Vi gifter oss kl 14.00 det passer bra i forhold til friøsører og alt. Men 13.00 går jo også bra, så kanskje det er best på sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 16. mars 2004 #11 Del Skrevet 16. mars 2004 vi skal ha vielsen kl 14, men ville gjerne hatt den tidligere før vielsen skal vi rekke både frisør og fotografering, men etterpå skal vi bare "slå ihjel" tida sammen med gjestene våre fram til middag i 19-20 tia om kvelden.. det er det som er vår største utfordring nå.. hva skal vi finne på i denne tida?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 16. mars 2004 #12 Del Skrevet 16. mars 2004 Til augustbrud. Det er jo nettopp med så tidlig vielse det blir mye venting. Dere hadde neppe middag klokka 13. Ventingen hadde jo blitt den samme om vielsen hadde vært 11.30 eller 14.00. Bildene skulle tas etter vielsen uansett, og hadde vielsen vært senere hadde jo middagen blitt desto senere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå