Gå til innhold

Dere med liten bh-størrelse, hvor handler dere? (65)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :)

Jeg sliter innmari med å finne fine bher. Bruker størrelse 65F og har handlet en fra Change. Men synes egentlig de ikke har noen særlige fine.

Kan til nød gå med h&m sine i 70C, men disse gnager og lager stygge merker.

Hvor kan jeg finne fine bher i denne størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Freya har en del, er fornøyd så langt :-) Jeg har 65FF/G eller 70F :-) Jeg bruker Polyanna-serien, men de er uten push ups. Puppene får fin form i dem, men spørs hva du definerer som fint, hvis ikke du vil ha dem helt oppi halsen råder jeg deg ikke til Polyanna-serien. Råder deg egentlig til å gå til en BH-butikk, de kan jo sånt. Har gått opp i vekt, så har gått med en stor stygg BH som sikkert var 80D eller noe, og det er ikke digg når de er så løs rundt brystlivet, nå merker jeg at ryggen har det bedre, hm, kanskje det var derfor jeg hadde sånn rar og øm rygg i høst. :-P

http://www.underverker.no/ds_product_info.php?products_id=748{3}1132{17}881{13}322 Fornøyd! De har den i hvit og. Nå føler jeg at jeg har reklamert mye for denne BH-en, men jeg føler jeg endelig har funnet "min" BH.

• Liker 1
Skrevet

Selges de bare på nettet? :) I så fall blir det litt vanskelig med tanke på størrelse. Eller vil du si de er lik som change sine størrelser?

Takk for svar :)

Skrevet (endret)

De eneste jeg har som virkelig passer er også fra Change.

Vet det finnes et par andre butikker, i hvert fall i Oslo, som selger små størrelser. Husker ikke hva de heter i farta, men hvis du søker her på Kvinneguiden har det vært noen tråder om det tidligere.

Merker selv hvor utrolig stor forskjell det er på 65D og 70C, med en gang jeg går opp til 70 passer de dårlig, så H&M og slikt er uaktuelt. Men er enig i at Change har mange BH-er som er... Kremt, mindre pene.

Men om du vil ha noen som er helt enkle har de i hvert fall et par på nettsiden. Har sett et par fine, litt mer pyntet der i blant og.

Sett på nettsiden, da? Selv synes jeg i hvert fall at den butikken jeg har vært i har mange litt merkelige BH-er, så har bare kjøpt på nett etter jeg fant ut hvilken størrelse og type som passet best. :)

Endret av Gaea
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg bruker Change og Bravissimo, bruker 60F. Hvis en BH ikke passer, bare returnerer jeg den som regel.

Change har forresten ganske bra utvalg på nettet, og tror de har gratis returpolicy om merkelappene er på?

Skrevet

Jeg bruker 65b og sliter med å finne bh. Har kjøpt på change, victorias secret og ebay! Jeg liker ikke bh med innlegg og helst ikke push up, noe som omtrent er umulig å finner! Kjøpte på HM før men de har sluttet med 70 og 65:/

Skrevet

Jeg bruker 65b og sliter med å finne bh. Har kjøpt på change, victorias secret og ebay! Jeg liker ikke bh med innlegg og helst ikke push up, noe som omtrent er umulig å finner! Kjøpte på HM før men de har sluttet med 70 og 65:/

Alle jeg har fra Change er uten innlegg, de har en del på nett i hvert fall. Pleier å se på kategorien Balconette, og der står det om noen er 'padded'. :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Kjøpte på HM før men de har sluttet med 70 og 65:/

HM må brenne for det dårlige Bh-utvalget sitt asså! Blir så sinna av å være der inne.. Masse søte bher jeg aldri kan bruke..

• Liker 4
Skrevet

HM må brenne for det dårlige Bh-utvalget sitt asså! Blir så sinna av å være der inne.. Masse søte bher jeg aldri kan bruke..

Mhm.. Også så billig da, i forhold til undertøysbutikker. Skjønner ikke at de henger så etter, det er mange som bruker (eller burde bruke) mindre enn 70!

Skrevet

Jeg handler på Change og i frittstående undertøysbutikker. Eller eventuelt på nettet dersom jeg allerede kjenner til merket og dermed vet hvordan størrelsene er. :)

Jeg bruker 60-65 i omkrets og et sted mellom E og G i cup, så det er ikke akkurat enkelt å finne BH'er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også egentlig forundret over hvorfor hm ikke har sett dette! 60-65 er jo en vanlig størrelse som svært mange bruker og de fleste som bruker det tipper jeg ikke vet det selv en gang. Det gjorde ikke jeg før og kjøpte alltid 70 på hm.

Synes de bør skjerpe seg på dette området. Jeg vil også ha rimelige fine bher!

Skrevet

HM selger kun bher til de som har litt større brystkasse enn gjennomsnitget som samtidig er paddeflate foran. Jeg har funnet flere "balconettes" som var så kraftig padded at jeg trodde bhen var for kvinner som har fjernet et bryst. Oppdaget mange andre med like mye fyll. Det kan da ikke selge særlig bra?

Anonym poster: aae0f50133e893548c32adab2cb59ad9

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleide å kjøpe 65C/D på Cubus, men ble målt på Change rett før jul og fant ut at 60D/E passer mye bedre. De hadde ingen fine BH'er inne i størrelsen min, så nå er jeg på utkikk etter 60D, men synes det er vanskelig å finne.

Jeg skulle helst hatt noen som er helt glatte, uten blonder og tull, og gjerne hvite/sorte/beige. Noen som har et forslag?

• Liker 1
Skrevet

Cubus selger 65 opp til D hvertfall - men du må være der akkurat når de får inn en ny ladning, for de går fort! Og så har alle innlegg.

Bla denne har jeg i svart og rød/burgunder:

http://cubus.com/no/Dame/Kolleksjon/Kolleksjon/Undertoy/Bras/7128856_LILLA1/

Har change bher i 60/65 uten innlegg? Eller evt. med innlegg som kan fjernes?

Anonym poster: 89ce4e171348fc7aeec50fccb45b19b4

Skrevet (endret)

Jeg handler mine Bh-er på Bravissimo.com, men har vært innom noen forskjellige undertøysforretninger (skikkelige), for å sjekke størrelsen og passformen. Jeg bruker 65FF, og min favorittbh er Freya's Deco-bra: http://www.bravissim...e=false&level=1

Den er god å ha på, gir sykt bra kløft og synes ikke under klær. Liker ikke change, føler bh'ene dems er veldig dyre til å ha såppas dårlig kvalitet. Elastikken blir veldig fort dårlig synes jeg. Størrelsen min er forøvrig ikke lik på bravissimo og change, uten at jeg kan huske hva change definerte meg som. :)

Endret av MarilynM
Skrevet

Leste på nett at HM har sluttet med 70 og 65 i butikk, på grunn av press på yngre jenter om å ha pupper/bruke bh ..

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Leste på nett at HM har sluttet med 70 og 65 i butikk, på grunn av press på yngre jenter om å ha pupper/bruke bh ..

Haha! Jeg forstår i grunn det, det er ikke noen grunn til at barn som ikke har kommet i puberteten skal gå med bh. Men det er jo mange av oss voksne som også har smale rygger..

• Liker 4
Gjest Sunshine22
Skrevet

Jeg har samme størrelse som TS , og har handlet litt på nettet( bravissimo osv).Ellers på Change og andre undertøysforretninger, i Oslo feks Lalina , Bergen :Netty Undertøy , Trondheim: She Undertøy

Man kan finne mange fine her, men man regne med å betale litt ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...