Gjest SpaceBaby Skrevet 17. januar 2013 #1 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Hei. Jeg søker herved stilling som artikkelforfatter for Kvinneguiden, og legger her ved en artikkel jeg selv har skrevet om slanking. Jeg tror den skal passe godt inn i profilen til Kvinneguiden ut ifra det jeg har lest her av andre artikler. Møt superslankeren "Hege" Vi lever i en tid av overflod og velstand, en tid hvor julen knapt nok er unnagjort før påsken tar over. Påsken etterfølges av 17. mai, og etter 17. mai kommer fastelavens snikende, før vi igjen tar fatt på jula. Overalt hvor vi snur oss blir vi bombardert med delikatesser og fristelser som kan få munnen til å løpe i vann hos selv den mest standhaftige av kvinner (og menn, fysjom). Anledningene til å meske seg med god samvittighet kommer på rad og rekke som lekebiler på samlebåndet til Julenissen, og før en vet ordet av det har en blitt litt av ei smellfeit sugge. Hvem av oss har ikke vært der? Hvem av oss har ikke sett kiloene renne på som pedofile rundt en barneskole? Hvem av oss har ikke sagt til oss selv: "Nå må du se og ta deg sammen, frøken, hvis du ikke vil ende opp som hovedattraksjonen på Sirkus Merano!" Og hvor mange av oss har vel ikke gitt opp kampen mot kiloene før den i det hele tatt har startet? "Slanking" er noe de aller fleste av oss vil vurdere ved ett eller annet tidspunkt i livet, så vit du er ikke alene! Men hvem har vel påstått at slanking behøver å være vanskelig? Møt superslankeren "Hege", som tok av hele 354 kilo kun ved hjelp av knekkebrød og avføringsmiddel: "Hege", januar 2013: "Hege", Januar 2010: Ja, du tror det vel neppe, men "Hege" pleide å veie hele 374 kilo! Med sine 160 cm over strømpelessen, inneholdt hun altså den samme fettprosenten som et stykke billig bacon fra First Price. Og se på henne nå! Kvinneguiden har tatt en prat med "Hege", og dette er det hun hadde å si: Ja, dette var sannelig et eksempel på "superslanking", det må man da vel kunne si? Hehe. Det stemmer nok. Jeg har arbeidet hardt for det her, men etter hvert som jeg kom i gang med slankingen gikk det lettere og lettere. Ordspill! Hva mener du? Jeg siktet til dette med "lettere og lettere". Haha! Ja, sånn å forstå ja. Det var ikke tilsiktet Uansett. Har du noen tips til andre kvinner som kunne tenke å superslanke seg? Neeei. Stay strong, hang in there og don't give up er vel de viktigste råda, vil jeg si. Godt sagt! Så hva har forandret seg i livet ditt etter at 354 av de 374 kiloene dine forsvant? Jeg har fått meg ny kjæreste! Han er så søøøøøt. Og med det sier vi takk til "Hege". Og til dere som ikke tror at kjæresten til "Hege" er noe søt, ta en kikk på denne kjekkasen her: Vi takker "Hege" for intervjuet og alle de gode tipsene og ønsker både henne og den nye kjekkasen hennes lykke til med livet og kjærligheten! "Heges" slankediett (anbefalt daglig inntak): - To skiver knekkebrød uten pålegg - En dæsj avføringsmiddel før leggetid Og værre er det ikke! Neste uke: "Ti tips for å forbedre sexlivet til tanta di." Bilder slettet grunnet copyright og uthengig av tredjepart. Yvonne (mod) Endret 18. januar 2013 av Yvonne 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. januar 2013 #2 Del Skrevet 17. januar 2013 Gleder meg allerede til neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. januar 2013 #3 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg har forslag til uka etterpå. "10 ting du aldri trodde var mulig i senga" hvor du skriver om zomba og andre aktiviteter. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Del Skrevet 17. januar 2013 Bare jeg som IKKE lo? Anonym poster: f1cda71ddc45b011358eed2186992316 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 17. januar 2013 #5 Del Skrevet 17. januar 2013 Jeg synes i alle fall dette var bedre skrevet enn artiklene jeg vanligvis ser på Kvinneguiden 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 17. januar 2013 #6 Del Skrevet 17. januar 2013 Hahaha, genialt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 17. januar 2013 #7 Del Skrevet 17. januar 2013 hahahhaa, jeg knekker sammen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest scorpius Skrevet 17. januar 2013 #8 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Jeg vet jo hvor du vil med dette innlegget (og jeg er 100% enig i budskapet ditt), men for å være ærlig, så synes jeg du gikk litt over streken. Ser det er flere som "ler seg ihjel" her... Jeg har galgenhumor og ironi selv, men synes at det går en grense. Endret 17. januar 2013 av scorpius Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. januar 2013 #9 Del Skrevet 18. januar 2013 (endret) Tråden er ryddet for hets og persondebatt. Har man spørsmål eller kommentarer til moderering skal dette enten tas på pm til moderator, eller på ris og ros. Yvonne (mod) Endret 18. januar 2013 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 18. januar 2013 #10 Del Skrevet 18. januar 2013 Jeg vet jo hvor du vil med dette innlegget (og jeg er 100% enig i budskapet ditt), men for å være ærlig, så synes jeg du gikk litt over streken. Ser det er flere som "ler seg ihjel" her... Jeg har galgenhumor og ironi selv, men synes at det går en grense. Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå