Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Er sammen med en flott mann. Har vært sammen i halvannet år, og jeg elsker virkelig denne mannen. Vi er ikke samboere ennå, men snart er vi enige om. I begynnelsen var han verdens mest kjærlige kjæreste. Har ikke vært vant med romantisk kjæreste, så dette var som å komme til himmelen. Men han har forandret seg siste halve året.. Selvfølgelig kan det ikke i all evighet være en ”date” når vi treffes.. Siste halve året er vi jo sammen både i helgene, samt flere kvelder i uka.. Men jeg savner at han holder rundt meg når vi ser tv.. Holder hånden min når vi går tur.. Savner klemmen, og kysset vi alltid ga hverandre når vi møttes.. Savner de søte gode meldinger på sms og mail som strømmet på de første månedene.. Sender han meldinger av og til. Om det ikke er noe spørsmål han må besvare, er det sjelden han svarer meg med en kos tilbake, og lignende. Savner den spontane sexen vi hadde første tiden.. Synes vi har sex sjelden til at vi ikke har vært lenger sammen enn vi har.. Ca en gang i uka, og kanskje sjeldnere.. Han sier fortsatt at han er veldig glad i meg nesten hver dag, Enten på tlf. om vi ikke treffes. Eller når vi har lagt oss om kvelden.. Og noen ganger har han sagt at han elsker meg.. Men han tar ikke hånden min lenger når vi er ute og går. Holder sjelden rundt meg når vi sitter i sofaen og ser tv. Sier natta og sov godt noen ganger, når jeg prøver så godt jeg kan å få han med på litt sengekos.. Prøvde å ta det opp med ham på fredag, men han ble irritert på meg, og det endte nesten i en krangel.. Jeg sa forsiktig til han at jeg syntes han virka litt avvisende.. og lurte på om det var noe galt.. Til det svarte han at han kunne da ikke sitte å holde rundt meg hele tiden.. Og lurte på om det var det jeg ville, og forventet av ham.. Jeg vil jo ikke at han skal gjøre det hele tiden selvfølgelig.. Men av og til hadde da ikke gjort noe.. Ble vel ikke klokere av samtalen, utenom at jeg forsto det slik at det var ingenting i veien, og at vi ikke kunne sitte å holde hverandre i hånden hele tiden, men leve normalt om vi var hos hverandre. Da vi begynte sammen, snakket vi mye om hvor viktig det var å ikke ta hverandre for gitt. Vi kommer begge fra forhold som har dødd ut fordi vi ikke var flinke til å sette av tid til å pleie kjærligheten.. Hva er det som skjer her? Klarer ikke slå meg til ro med at alt er som det skal være. Føler at han sklir bort fra meg. Samtidig som han selv sier han ikke gjør det. Jeg får fortsatt sug i magen om vi skal møtes.. og føler meg like forelsket som jeg var for halvannet år siden..Og da blir jeg så redd for å miste min elskede, når jeg oppfatter han som ”kald” og litt likegyldig i forhold til hva han var da vi ble et par.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Skjønner du ikke at han er lei deg!!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 det er en gjest her som innimellom svarer kort, sint med store bokstaver. slutt med det- det virker veldig nedlatende og sårende, men det er vel grunnen til at du gjør det... angående innlegget, skjønner hva du mener. rart han kom i forsvarsposisjon når du tok det opp med han... veit ikke helt hva du skal gjøre... har han fått kalde føtter fordi dere snakker om å flytte sammen?... han er glad i deg, men er han forelsket? ønsker deg alt godt i verden :blomst_opp:
nessi Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Dersom han har snudd helt og aldri holder rundt deg når dere ser på TV, aldri gir deg goddag kyss og har sluttet helt med kjærtegn, er vel kanskej det et dårlig tegn. Ellers har vel de fleste opplevd at når den første nyforelskelsen gir seg, blir det dessverre mindre kjærtegn enn det var til å begynne med. Ikke godt å vite hva han tenker. Synes du skal prøve å ta det opp en gang til jeg. Det er ikke noe som er verre enn å gå og lure på sånne ting. Ønsker deg lykke til!
vivi Skrevet 15. mars 2004 #5 Skrevet 15. mars 2004 Syns du skal ta det opp med han en gang til det du savner. Det høres da ut som han er glad i deg fortsatt. Han har vel ikke like stort behov for å gi disse kjærtegnene som du? Men han sier jo til deg hver dag at han er glad i deg. Håper det ordner seg for dere. Kan ikke gi noen råd ellers. LYKKE TIL.
Quinden Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 Kanskje han ikke forstår problemet ditt, han er kanskje fornøyd sånn som det er nå. Mye av romantikken har en tendens til å forsvinne med tiden dessverre, det må jobbes med hele veien i et forhold. Sier han at han elsker deg, så gjør han nok det, kanskje han er så trygg på deg og forholdet at han ikke kommer på helt at han skal vise det hele tiden. Ikke mas på ham, men ta tiden til hjelp. Uansett ønsker jeg deg lykke til!!
Gjest Donna Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 Det hender desverre at gutter ser ting litt annerledes enn oss. De tenker kanskje ikke over at vi setter pris på sånt som å bli leid i hånden og å få klemmer. De mener de viser at de er glade i oss på andre måter. Men det enkle er ofte det beste. jeg har selv hatt en diskusjon på dette. Da kom det frem at han selvfølgelig kunne gjøre sånn ting men at han ikke ante at jeg savnet det og la så vekt på det. Han kunne kjøpe dyre ting - men det jeg savnet var kosen ,strykene, nærheten, klemmene. Og det var dessuten et faktum at jeg savnet dette mer enn han. Vet ikke hvordan jeg skal tolke det innlegget ditt, men jeg forstår at du har det vondt. jeg håper ikke det er noe i veien mellom dere. Det beste er å prøve å snakke om det men det er jo ikke lett når han blir sinna da og sier han ikke bare kan holde rundt deg. Forstår godt at du savner det jeg *trøsteklem til deg - vet hvordan du har det*
Gjest gest Skrevet 16. mars 2004 #8 Skrevet 16. mars 2004 Hei, Det er ikke sikkert du trenger å legg så mye i det. Vi er alle forskjellige, det er faktisk mange som ikke har behov for eller liker å leie og kose så mye. I starten av et forhold vil de nok være kosete og ivrige på nærhet – både fordi nyforelskelse er en helt spesiell situasjon og følelse, og fordi de gjør det partneren ønsker, og for å tekkes partneren. Etterhvert når forelskelsen dabber av og man blir bedre kjent tørr man å være seg selv. For flere betyr det at det blir mindre kos og nærhet, fordi de egentlig ikke liker det eller ahr behov for det. Konflikten her kan nok bli stor hvis den ene parten i forholdet er spesielt kosete og den andre parten ikke har behov for fysisk nærhet så ofte. Dessuten; det finnes gutter som ikke har behov for ubegrenset sextilgang. Kanskje dere egentlig bare er veldig forskjellige når det kommer til fysisk nærhet og hvordan dere uttrykker kjærlighet? Prøv å snakk med han om det, men ha det i bakhodet at det hele kanskje bare skyldes hans personlighet. Så er det jo opp til deg om du er så avhengig av fysisk kontakt for å bevise kjærlighet at forholdet er verdt å satse videre på.............. LYKKE TIL!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå