AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Jeg var sammen med en mann i 8 mnd men gjorde det slutt for 2 uker siden da vi ikke klarte å bli enige om de viktigste tingene her i livet. Han ville fortsette, han har til og med snakket om både bryllup og barn, men det funket bare ikke for meg akkurat nå. Selvsagt har jeg hatt kjempe kjærlighetssorg og vært veldig usikker på om jeg gjorde det riktige. Vi har ikke hatt så mye kontakt de siste 2 ukene, men idag sendte han meg en melding og lurte på om jeg fortsatt mente at det var riktig å gjøre det slutt, jeg svarte at jeg var veldig usikker men at jeg kunne ringe han senere om han hadde tid. Det ville han gjerne og skulle sende meg melding når han hadde mulighet til å prate. Den meldingen fikk jeg aldri, så jeg dro ut med venn og da jeg kom hjem igjen,ganske sent, spurte jeg han hva som skjedde. Fikk tilbake at han var ute med kamerater og skulle gi beskjed når han var hjemme igjen, og riktignok en time senere fikk jeg beskjed om at hun skulle legge seg og om vi ikke heller kunne snakkes imorgen. Og her kommer mitt problem, dersom han så gjerne ville ordne opp ville han vel satt av tid til å snakke med meg uansett? Det vet jeg ihvertfall at jeg ville gjort, dra ut med venner ville vært mindre viktig. Så nå vet jeg ikke om jeg skal konfrontere han med det eller bare la hver å ringe han imorgen, eller om jeg overreagerer. Huff...den slitsomme kjærligheten, noen synspunkter? Anonym poster: a7f16b2dd92a115bad463296c45b04a4
Tbag Skrevet 17. januar 2013 #2 Skrevet 17. januar 2013 Etter min oppfatning tenker gutter og jenter, ganske ulikt på akkurat det der med kontakt. Jeg prøver hele tiden å sette meg inn i situasjonen til gutten, kanskje han bare trengte å drikke litt øl, henge med kompiser. Noen ganger trenger man bare å gjøre noe annet, lufte tankene på en annen måte en å sitte rundt hjemme å la tankene spinne, eller snakke ut med personen det gjelder. Jeg vet ihvertfall med meg selv, at noen ganger trenger jeg bare å gjøre noe annet. Det trenger ikke å ha noe med at jeg ikke vil snakke, etc. Ellers føler jeg med deg! Jeg er i litt samme situasjonen selv, bare at her går det mer på at han må finne ut av ting, jeg har lagt alle kortene på bordet, mens han leker vingle-petter med både tanker og følelser. Trenger tid, trenger ikke tid. Utrolig slitsomt! Pga. hans tidligere baggasje, velger jeg enn så lenge å la han gjøre dette. La han få armslag, være sammen med meg når han vil det, uten å ta snakken. For i det lengre løp vet jeg med meg selv at det er verdt det, om det blir sånn at det blir oss. Jeg kommer åpenbart ikke til å la han holde på sånn i evigheter, men det hjelper ikke med press heller. Uansett, lykke til!!
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2013 #3 Skrevet 17. januar 2013 La det bare være, ingen konfrontasjoner nu. Klem.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 Jeg var sammen med en mann i 8 mnd men gjorde det slutt for 2 uker siden da vi ikke klarte å bli enige om de viktigste tingene her i livet. Han ville fortsette, han har til og med snakket om både bryllup og barn, men det funket bare ikke for meg akkurat nå. Selvsagt har jeg hatt kjempe kjærlighetssorg og vært veldig usikker på om jeg gjorde det riktige. Vi har ikke hatt så mye kontakt de siste 2 ukene, men idag sendte han meg en melding og lurte på om jeg fortsatt mente at det var riktig å gjøre det slutt, jeg svarte at jeg var veldig usikker men at jeg kunne ringe han senere om han hadde tid. Det ville han gjerne og skulle sende meg melding når han hadde mulighet til å prate. Den meldingen fikk jeg aldri, så jeg dro ut med venn og da jeg kom hjem igjen,ganske sent, spurte jeg han hva som skjedde. Fikk tilbake at han var ute med kamerater og skulle gi beskjed når han var hjemme igjen, og riktignok en time senere fikk jeg beskjed om at hun skulle legge seg og om vi ikke heller kunne snakkes imorgen. Og her kommer mitt problem, dersom han så gjerne ville ordne opp ville han vel satt av tid til å snakke med meg uansett? Det vet jeg ihvertfall at jeg ville gjort, dra ut med venner ville vært mindre viktig. Så nå vet jeg ikke om jeg skal konfrontere han med det eller bare la hver å ringe han imorgen, eller om jeg overreagerer. Huff...den slitsomme kjærligheten, noen synspunkter? Anonym poster: a7f16b2dd92a115bad463296c45b04a4 Hva er det du syter for? Det var du som slo opp med ham, ikke klag... Anonym poster: 7eceb8e4675895d57dec1eb760d96262
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Tusen takk for svar Joda, jeg slo opp med han, men ikke uten grunn. Ting må forandres om vi skal ha noen fremtid og derfor må vi også snakke sammen. Men vi får se ikveld da, om det blir noe av. Anonym poster: a7f16b2dd92a115bad463296c45b04a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå