AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Mulig jeg trenger litt anerkjennelse. Lurer rett og slett på om jeg finnes attraktiv for jenter i det hele tatt? Dette er absolutt ingen kontaktannonse. Er en gutt på 26 år fra Sørlandet-ish. Jeg er 175 cm, 75 kilo, mørk-blondt hår, blå øyne. Har slank kropp, men bittelitt mage som jeg trener for å få bort nå etter nyttår! Vil si at jeg har middels bra utseende. Jeg er veldig sjenert, og tør knapt ta kontakt med jenter! Jeg er egentlig glad i å trene, og liker løping, fotball, sykling, langrenn med mer. Jeg er god i sport generelt, spesielt fotball. Mange sier at jeg er en smart person, men at jeg bare trenger å få bukt med problemene mine. Jobb eller utdannelse har jeg ikke, og aner ikke hva jeg vil utdanne meg til. I første omgang vil jeg bare få en jobb i det hele tatt. Trolig i butikk. Har lyst å utdanne meg, men vet ikke til hva enda. Sliter litt med noe angst og depresjoner, men det kan ikke synes på meg. Man skulle tilbrakt 3-4 dager sammenhengende med meg før man kunne registrert det. Jeg skal dog få behandling for dette problemet ganske snart. Har bare hatt ett kortvarig forhold før, på et halvt år. Som kjæreste var jeg romantisk og kjærlig, men ikke noen ordentlig tøffelhelt heller. Jeg elsket lange samtaler med kjæresten, og vi gikk alltid en lang og koslig tur i kveldinga. Savner det veldig.. Egentlig er jeg bare utrolig bekymret for at jeg aldri skal få kjæreste igjen. Helt ærlig. Høres jeg ut som en gutt som kunne fått seg kjæreste? Til tross for alle problemene mine? Anonym poster: 1a18f052b54764da7f1476417d4ca971 2
Aprilcch Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Du høres ut som en kjempebra gutt! Det at du har angst trenger ikke bety at jenter ikke faller for deg. Jeg falt som bare det for en gutt med panikkangst! Var så forelsket som bare det. Det jeg ikke faller for er gutter uten jobb. Så lenge du kommerr deg ut i arbeidslivet er mye gjort. Jeg tror de aller fleste jenter vil ha en gutt som er i jobb. 4
antibac Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Du høres ut som en bra gutt, og jeg tror helt klart at det finnes noen der ute for deg. Jeg sliter selv med angst, og håper ikke at det vil være en dealbreaker i et eventuelt forhold. Det er uansett ikke noe som påvirker andre rundt meg, utenom kanskje min mor som får høre en del om det. Jeg må si meg enig med Aprilcch, du bør komme deg ut i arbeidslivet eller starte på en utdannelse. Jeg synes ikke det er attraktivt med gutter som ikke arbeider eller er i gang med studier. Får du det på plass, så er mye gjort allerede Lykke til! Endret 16. januar 2013 av antibac 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #4 Skrevet 17. januar 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=715287&st=0 Anonym poster: 5184dca274494bb2f0864a3f3b839956 5
Reaper Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 Jeg synes ikke det er attraktivt med gutter som ikke arbeider eller er i gang med studier. Det er jo fordi kvinnfolk elsker å utnytte menns lommebok. 5
Gjest SpaceBaby Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 Mulig jeg trenger litt anerkjennelse. Lurer rett og slett på om jeg finnes attraktiv for jenter i det hele tatt? Dette er absolutt ingen kontaktannonse. Er en gutt på 26 år fra Sørlandet-ish. Jeg er 175 cm, 75 kilo, mørk-blondt hår, blå øyne. Har slank kropp Alt vel så langt. men bittelitt mage som jeg trener for å få bort nå etter nyttår! Magen må bort, ja. Vil si at jeg har middels bra utseende. Da skal det være mulig å hanke inn en dame av middels bra utseende. Jeg er veldig sjenert, og tør knapt ta kontakt med jenter! Problem. Den som intet våger intet vinner dersom en har et alminnelig utseende. Jeg er egentlig glad i å trene, og liker løping, fotball, sykling, langrenn med mer. Jeg er god i sport generelt, spesielt fotball. Tror neppe "egentlig glad i" er noe som taler til din fordel. Ikke at det er negativt heller, men...det bare "er". Mange sier at jeg er en smart person, men at jeg bare trenger å få bukt med problemene mine. Hvis mange sier du er en smart person, bør du nok lytte til dem. Men damer liker generelt ikke problemer som man må få bukt med. Jobb eller utdannelse har jeg ikke, og aner ikke hva jeg vil utdanne meg til. I første omgang vil jeg bare få en jobb i det hele tatt. Trolig i butikk. Har lyst å utdanne meg, men vet ikke til hva enda. Ut ifra trådene her på forumet, er det tydelig at mange damer setter pris på en fyr som jobber uansett hva han jobber med. Men det er heller ingen tvil om at statusutdannelse og statusyrker er noe som kan booste deg over ditt eget nivå utseendemessig. Jobb er ihvertfall et must. Sliter litt med noe angst og depresjoner, men det kan ikke synes på meg. Man skulle tilbrakt 3-4 dager sammenhengende med meg før man kunne registrert det. Jeg skal dog få behandling for dette problemet ganske snart. Dersom det ikke syns på deg, ser jeg ingen grunn til at det skulle stå i veien for ihvertfall å komme i kontakt med damer. Etterhvert kan det jo bli et problem, men da vil du ihvertfall allerede ha blitt gitt en sjanse. Har bare hatt ett kortvarig forhold før, på et halvt år. Har du klart det før, så klarer du det igjen. Som kjæreste var jeg romantisk og kjærlig, men ikke noen ordentlig tøffelhelt heller. Jeg elsket lange samtaler med kjæresten, og vi gikk alltid en lang og koslig tur i kveldinga. Savner det veldig.. "Romantisk uten å være tøffel" høres jo perfekt ut, sånn som jeg har forstått det. Desverre er det også typisk for en tøffel å si at en ikke er en tøffel, så hvem vet hva du er for noe? Egentlig er jeg bare utrolig bekymret for at jeg aldri skal få kjæreste igjen. Helt ærlig. Høres jeg ut som en gutt som kunne fått seg kjæreste? Til tross for alle problemene mine? Om du ikke sikter etter stjernene, ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle kunne klare å få deg en kjæreste. Men dersom du lider av "vil bare ha noen over mitt eget nivå" - syndromet (som mange single kvinner og menn gjør), kan det bli vanskelig. Forøvrig er det en ting som ingen, hverken kvinner eller menn vil ha, og det er noen som vil ha "en kjæreste". Det folk vil ha er noen som vil ha akkurat dem. Det er derfor dette med "desperasjon" er ansett som turn-off hos de fleste mennesker. Lykke til. 6
Gjest winston Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Enig i at du må komme deg ut i jobb. Det har ikke noe med penger å gjøre, men det er vanskelig å ha respekt for en som bare driver dank, om de så hadde hatt rumpa full av penger. Det finnes mange idioter som har kjærester (ikke at du er en av dem), så det er nok håp for de fleste:)
antibac Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Det er jo fordi kvinnfolk elsker å utnytte menns lommebok. Det har ingenting med det å gjøre. Jeg har økonomi til å ta vare på meg selv. Det har med at det er jævlig usexy at en mann ikke klarer å ta vare på seg selv. 5
Reaper Skrevet 18. januar 2013 #9 Skrevet 18. januar 2013 Mindre jobber på menn når dere kvinnfolk skal stjele dem ved å snike i køen (kvotering) i dette satans feministlandet. Og menn driter mer i om en kvinne jobber eller hva slags stilling/jobb hun har... rart det der.
Gjest made4u Skrevet 18. januar 2013 #10 Skrevet 18. januar 2013 Hannkjønn som ikke ser all verden har dame, dumme menn har dame, fattige menn har dame - ja selv drittsekker har dame... Poenget mitt er at de aller fleste kan få seg dame. Men når det er sagt, du gjør det litt vanskelig for deg selv. Ditt største hinder for hvorvidt du vil finne deg ei eller ikke, er ikke utseendet ditt eller magen og hvilken utdannelse du har samt hvilken jobb... Du må rett og slett jobbe med det mentale, selvtilliten din. Du må bli tilfreds med deg selv og den du er, føle at du har noe å tilby noen, før du kan forvente at andre skal like deg... Nå utstråler du bare usikkrrhet som ville gjort enhver mindre attraktiv...
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2013 #11 Skrevet 18. januar 2013 Jeg synes ikke det er spesielt attraktivt med en mann uten jobb eller penger. Begynn å jobbe eller studere, da vil det nok ordne seg for deg. Anonym poster: e021c734cfa9ab1c7b3ab37d7e50395f
jegermeg89 Skrevet 18. januar 2013 #12 Skrevet 18. januar 2013 Synes du høres ut som en fin fyr Men det med jobb kan kanskje gi deg litt mer selvtillit som kanskje kan hjelpe på angsten. Ellers høres du ut som flott kjærestematriale Litt mage på en gutt er nødvendigvis ikke negativt. Jeg tenker at man skal trene for å føle seg vel ikke nødvendigvis for å bli slankere om du skjønner
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2013 #13 Skrevet 19. januar 2013 Seriøst damer? vil dere virkelig ha en mann som ikke jobber/studerer og sliter med angst? sier vell en del om dere damer her inne, som ikke klarer se for dere ett forhold med en sånn fyr. sikker ikke noe galt galt med ts her. men .... se for dere en man som bare driver dank. hvor lei skal du bli av og spørre om dagen hans? trent er det mest kreative man har gjort. gjør det og jobber 12 timer mandag til fredag, ellers er jeg med venner og helgene går til å gå på byen. å enda er jeg kjedelig. om jeg ikke skulle på toppen av det hele feks avvist dere damer pga angsten min og psyken min. ja men heldigvis er jeg en skikkelig god gutt:) Anonym poster: 8944d67dda0c7f4aee0d262c6bbfc9c1
Envy Skrevet 19. januar 2013 #14 Skrevet 19. januar 2013 Da jeg begynte og lese innlegget til TS tenkte jeg "Jøss, hva har han så dårlig selvtillit for?". Men så kom jeg til avsnittet om at du ikke hverken studerer eller jobber. Det er no-go for meg. Foretrekker vel forøvrig ferdigstudert og ute i jobb fremfor student også. Hvorfor? Fordi jeg selv er relativt godt etablert og ønsker ikke å bli sittende og "fø på" en eventuell kjæreste. Det at du har angst er ikke noe du kan noe for, så det blir feil å kicke på det, så lenge du er i behandling og prøver å få bukt med problemet. Så jo, jeg hadde nok ikke falt pladask, men det er uansett umulig å sitte og analysere personer man aldri har møtt utifra en tekst på internett. Det finnes helt sikkert en jente for deg, men om fokuset ditt ligger på å få deg kjæreste burde du kanskje endre fokus. Det er tydelig at det er mange ting i livet ditt du bør fokusere på. Legg fokus der du trenger å ha det, når du får rettet opp i ting, vil også selvtilliten komme, og da vil saker og ting fort kunne snu for deg
Sulosi Skrevet 19. januar 2013 #15 Skrevet 19. januar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
Gjest likeeverything Skrevet 20. januar 2013 #16 Skrevet 20. januar 2013 Det er jo fordi kvinnfolk elsker å utnytte menns lommebok. Nei, det er fordi vi foretrekker menn med ambisjoner 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2013 #17 Skrevet 20. januar 2013 Som flere over meg nevner, vil jeg anbefale deg å begynne å studere (i det minste få en jobb). Det er det eneste negative jeg kan se ut i fra beskrivelsen av deg selv! En liten nyttårsmage skremmer ingen vekk Lykke til med utdannelse/jobbsøking, og med å finne en kjæreste. Du høres ut som en fin fyr, og alt ender godt for de gode Anonym poster: f29b4c0122903912c9fec10f1f5f78bc 1
Guybrush Skrevet 20. januar 2013 #19 Skrevet 20. januar 2013 Hva med å fokusere på å ordne opp i det du annser som problemer først? Jeg har litt inntrykk av at veldig mange ønsker å bruke et forhold for å fixe opp i problemer og depresjoner. Det bruker sjeldent gå spesielt bra da man sliter ut den andre personen før man overhodet har fått startet å bli virkelig kjent. Bare en liten tanke 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå