Gå til innhold

Sommerens kles-og skomote!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hvilke plagg og sko kjøper dere inn for sommeren, og hvilke butikker handler dere mest i?

Selv går jeg mye i butikker som h&m, popin og vero moda, men skulle noen ganger ønske utvalget av butikker var bedre..icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har kjøpt en del i dongeri og flere linbukser (som er utrolig behagelig å gå med forresten!)

Har også invistert i et par joggesko (nike) og noen slip in sandaler.

Enig med deg i at utvaget butikker skulle vært større, ihvertfall når man som jeg er student og må finne rimelige alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har kjøpt mye i lin jeg og, mest i hvitt og besj. Enig i at det er utrolig behagelig å ha på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjopt en del dongeri greier; langt skjort, et kortere med splitt foran, og et a-line forma. Har ogsa kjopt en del "pheasant" bluser. Er det moderne i Norge? Her er det veldig moderne. Ogsa moderne med lange snore-belter/hekla belter som du knyter rundt hoftene.

Ellers sa er det masse sandaler. Hoye, tynne haeler, lave sko, slip-ons, jogge sko, espadriller, sandaler med design som en blomst eller lignende.

Vesker er ogsa inn, som bohemaktige i semsak skinn. Eller hekla.

Jeg har ikke kjopt sa mye hvitt (en bluse). Bruker dere bukser og skjort ogsa i hvitt? Foler meg liksom litt stor i en sann lys farge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en del dongeri og litt blonde topper o.l Jeg handler for det meste på h&m, bik bok, express o.l De går mest i hvitt, svart å beige hos meg og jeg gleder meg noe sinnsykt til sommeren kommer for fullt. Bare så det er sagt!! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har kjøpt en bukse i hvitt (lin), men trives ellers mest i litt mørkere bukser og skjørt. Har sett de har en del hvite skjørt og sånn og, men prøvde ett og det var gjennomsiktig!

Kathrine: Hva er forresten "pheasant" bukser?

Mulig jeg er helt uvitende nå altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Pheasant" bluser er kanskje det samme som blonde-bluser (sa at noen hadde skrevet at de hadde kjopt det til sommeren.) Bluser som har litt blonder, rysjer, brodering, o.l. Bonde-bluser? Er ikke sikker jeg....!

Du som handler pa Express, er det amerikanske Express? Hvor er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Disse blusene som blir omtalt er ganske like bluser av lin eller bomull som var ganske populære på 60-70tallet. Fant noen av mamma sine og de skal jeg bruke! Så ja, jeg vil si at jeg inkluderer denne trenden i sommer, det er nemlig svalt og herlig...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Artig tema icon_smile.gif

Jeg har kjøpt to lette sommerbluser med skjult knappestolpe; en hvit og en lyseblå. Har også kjøpt en sixpence i bomull, pluss et knelangt svart klassisk skjørt og to bikinier.

Har igjen å kjøpe en bukse til (helst svart med svake gråhvite striper nedover), pluss en lett, hvit genser.

Jeg liker klassiske, stilige klær som jeg kan kombinere med alskens asscessoirer. Har masse vesker, smykker, hårpynt og brosjer.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Synes også det var interessant å lese om hva dere andre kjøper inn nå til sommeren:-)

Selv har jeg kjøpt noen besje slip in sandaler, veldig behagelig å gå med, og noen tøffe joggesko.

Av klær har jeg kjøpt et par bikinier på h&m i sterke farger, noen vide gode bomullsbukser og et tøft dongeriskjørt.

Har også tenkt på å kjøpe en sånn dongeribukse med oppbredt, eller er det lett å lage selv?!

Lisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...