April Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Jeg har lyst til å ønske meg digital kamera til bursdagen min og lurte på om noen kan anbefale et kamera? Det må ikke være for stort, brukervennlig og med 4 eller 5 mega pixel! Takk for hjelpen!
Siam Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Sony dsc-p10 eller dsc-p12! 5 megapixel, kompakte, enkel i bruk. På dsc-p12 følger det med ekstra batteri og veske. Jeg er kjempefornøyd med mitt.
Crazee Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Er jo så masse som kan anbefalast - men kva ønsker du deg av kameraet då, av andre ting enn 4-5 megapixels? - Zoom? Kor stor? (Sjå på optisk zoom - digital zoom gjer du like godt på PCen etterpå.) - Mulighetar for manuelle innstillingar? - Mange program? (landskap, portrett, natt, sport, ...) - Batteritype? - Filmsnuttar med/utan lyd? - ... Sjølv hamna eg på Canon Powershot A80 etter ein del anbefalingar (4 MP, 3x optisk zoom, fleire program + manuelle innstillingar, video (lite bilete) brukar AA batteri - kan altså bruke vanlege om det skulle vera krise.)
April Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg er på utkikk etter, men jeg skal bare ta vanlig bilder..Ikke masse fansy greier! Men for en hobbyfotograf, er det like greit å ha kamera med mindre megapixel? Jeg tenkte liksom at 4-5 var greit, når man først skulle kjøpe..Men har jeg strengt tatt brukt for det? Fortsatt takknemlig for svar!
Siam Skrevet 16. mars 2004 #6 Skrevet 16. mars 2004 Så lenge du ikke skal lage plakater eller trekke ut detaljer i et bilde å forstørre det opp, klarer du deg fint med 3 megapixler. Men viktigere enn megapixler er hva slags linse som blir brukt i kameraet og hvilken teknologi som ligger bak som gir fine bilder. Det er en fordeler med klare farger f.eks.
Gjest Seleena Skrevet 16. mars 2004 #7 Skrevet 16. mars 2004 www.komplett.no 4-5 pixel er bra. Man treng ikkje meir til vanleg bruk. Men 3 er lite!
LaToya Skrevet 16. mars 2004 #8 Skrevet 16. mars 2004 Jeg har Nokon Coolpix 3100 og er kjempe fornøyd :-) Et lett, fint og lite kamera som gir bra bilder. Ikke er prisen så altfor ille heller, jeg betalte 3.000kr før jul og fikk da med minnekort og batterilader. Eneste minus er at batteriene lades fort ut, men har hørt at dette gjelder de fleste digitale kameraer. Er bare å ha et ekstra sett med oppladebare batterier. Jeg er som sagt strålende fornøyd med mitt kamera
Crazee Skrevet 16. mars 2004 #9 Skrevet 16. mars 2004 Kva kamera som er fornuftig til deg er det jo berre du som kan veta, men ein del punkt det kan vera verd å tenka på: Megapixel: 2MP gir gode bilete i vanleg 10x15 cm storleik - men det er litt begrensa kva du kan gjera med det. (3-) 4-5 MP: Du står friare til å skjera bort uvesentlege detaljar frå biletet i ettertid, slik at motivet kjem betre fram. Anbefalest. Dessutan kan du blåsa opp blinkskota til A4 utan problem. Zoom: Det står gjerne oppgitt optisk zoom og digital zoom. ignorer det som står om digital zoom. Er zoom viktig? Eg oppdaga at det absolutt er hyggeleg med ein viss zoom, men det har vel dei fleste kamera no for tida. Kor stor zoom? Vil tru rundt 3x er fint til vanleg hobbyfotografering. Større (t.d. 8-10x) er mest nyttig til motiv langt vekke; naturfotografering, sportsstemner - men eit stativ i tillegg er ein fordel då, for å halda kameraet stødig. (Sjølv om enkelte kamera har korrigeringar for risting.) Makro: Kor tett innpå motivet kan du gå? Det tok meg ikkje lang tid å innsjå at med mulighetane eit digitalkamera og litt bildebehandling gir, så kan makrofunksjonen vera gøy å leika seg med. (Eg tok eit bilete av ein liten leikebil, nevøen min (3 år) og ein veg - skalerte bilen opp og plasserte nevøen min på plass framfor bilen (men bak frontdøra) og plasserte det heile på vegen. Fint og naturtru (relativt) og svoger min forstod ikkje heilt kor dette var teke...) Programvalg: Enkel innstilling for å ta portrett, landskap, natt, sport (rask lukkartid), innomhus, kan vera svært kjekt å ha. Enkelt og greitt, og hjelper stort på korleis lysforhold blir vurdert, og dermed kvalitet på biletet. Manuelle innstillingar: Dersom du finn ut at du kunne hatt lyst på litt meir kontroll enn automatikken kan gi deg. Kanskje for å oppnå spesielle effektar. (Lys og lang lukkartid kan gi spesielle og fine motiv.) Minnebrikke: Dette er sikkert det første du vil kjøpa meir av. Minnebrikkene som følgjer med kamera er gjerne litt små, slik at du ofte må tømme kameraet for bilete. Kjedeleg dersom du er ute på tur og knipsar masse. Dermed vil kanskje prisen på minnebrikker spela inn òg? Ulike typar gir ulike prisar, frå rimeleg til spinndyrt. (4MP kamera - ville sagt minimum 128MB minne.) Hobbyfotograf: Eg ser på meg sjølv som eit individ av denne sorten. Tok ikkje SÅ mange bilete, og knipsa ikkje alt muleg heller. Kjøpte meg først eit enkelt digitalkamera, utan overvettes mange funksjonar (er ei stund sidan no, så så enkle får du vel knapt no ) Det viste seg at med digital vart det mykje kjekkare å ta bilete - eg eksperimenterte mykje meir, tok mange fleire bilete av same motiv (i ulike vinklar - både kjente og sære) og tok bilete av motiv eg aldri elles ville vurdere. Saknet etter eit litt meir avansert kamera enn det eg hadde meldte seg raskt, men eg hadde jo ikkje så overvettes mykje å bruka då... For halvannan månad sidan kjøpte eg meg eit nytt, og ville ikkje gå i fella med å kjøpa noko som vart "for enkelt" for meg etter ei stund. Det er lett å bruka, startar med "peik og klikk" - men eg har mulighetar for manuelle innstillingar òg. Det er sjeldan det siste har vore det store savnet, men erfaringane eg har gjort så langt tyder på at eg vil læra meg å setja stor pris på det etter kvart ;-) Konklusjon: Sats gjerne på eit kamera som har litt fleire funksjonar enn det du trur du vil bruka ut i frå erfaringar frå filmkamera. Det treng jo ikkje vera vanskelegare å bruka av den grunn, og blir du berre litt hekta, så har du mykje ekstra å gle deg til etter kvart.
April Skrevet 17. mars 2004 Forfatter #10 Skrevet 17. mars 2004 Tusen takk for svar folkens! Har snakket litt om dette med pappa nå og han kjøper kamera til meg i bursdagsgave og vet hva jeg er på utkikk etter, så da får jeg stole på at han gjør et klokt valg! Igjen tuuuusen takk :bukke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå