Gå til innhold

YSL ring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må en YSL-ring sitte på ringefingeren synes dere? Eller kan det være likt fint om den er på langefinger?

Anonym poster: b5d1c6babdba1a07927cc082bdb6a3c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringfinger eller langfinger. Pekefinger eller lillefinger blir for "sidetungt". Men den ringen ble litt oppbrukt i fjor, da den florerte på alle blogger. Hva med å kjøpe noe annet og mer tidløst?

• Liker 1
Skrevet

Ringfinger eller langfinger. Pekefinger eller lillefinger blir for "sidetungt". Men den ringen ble litt oppbrukt i fjor, da den florerte på alle blogger. Hva med å kjøpe noe annet og mer tidløst?

Fascinerende at du går ut ifra at hun skal kjøpe den nå, ettersom hun ikke har nevnt noe om det. :fnise: Men ellers er jeg enig med deg!

• Liker 1
Skrevet

Fascinerende at du går ut ifra at hun skal kjøpe den nå, ettersom hun ikke har nevnt noe om det. :fnise: Men ellers er jeg enig med deg!

Synes det er en logisk antagelse. Man kjøper jo ring til en finger, i alle fall gjør jeg det. Alle fem fingre har ulik størrelse. En ring som sitter fint på min langfinger vil henge og slenge eller dette av ringfingeren.

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe denne. Synes fortsatt den er fin..selv om bloggerne gikk med den i fjor.

Eller lyser det fake av den? :vetikke:

Anonym poster: 74564b5b986c0dcc1e75757c622850b4

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe denne. Synes fortsatt den er fin..selv om bloggerne gikk med den i fjor.

Den ser kanskje litt billigere ut, men jeg synes ikke den lyser fake. :)

Skrevet

Synes det er en logisk antagelse. Man kjøper jo ring til en finger, i alle fall gjør jeg det. Alle fem fingre har ulik størrelse. En ring som sitter fint på min langfinger vil henge og slenge eller dette av ringfingeren.

De som passer på min venstre langfinger, passer på min høyre ringfinger, så.... Man er som regel litt tykkere i fingrene på høyrehånden om man ikke er kjevhendt, da er det omvendt :)

Skrevet

Jeg synes man kan ha den på alle de tre midterste fingrene, men den ringen er fryktelig oppbrukt, og jeg hadde aldri i verden kjøpt en (dårlig?) kopi.

Skrevet

Jeg synes man kan ha den på alle de tre midterste fingrene, men den ringen er fryktelig oppbrukt, og jeg hadde aldri i verden kjøpt en (dårlig?) kopi.

Oppbrukt?? Hvorfor skulle noe man synes er fint være oppbrukt fordi mange brukte den i fjor? JEG synes jo den er fin selv om, og har aldri hatt en sånn. Ringen er jo den samme!

• Liker 2
Skrevet

Oppbrukt?? Hvorfor skulle noe man synes er fint være oppbrukt fordi mange brukte den i fjor? JEG synes jo den er fin selv om, og har aldri hatt en sånn. Ringen er jo den samme!

Jeg, og mange andre, synes den er oppbrukt nettopp fordi "alle" hadde den i fjor - det er vel ikke så vanskelig å forstå? Trender kommer og går, når noe er brukt av "alle" over en lengre periode, så blir det oppbrukt. Om du synes den er fin og har lyst på en kopi, så er det bare å go for it!

Skrevet

Jeg synes det er litt tullete at man skal avstå fra noe man selv synes er fint fordi det er "oppbrukt" ifølge noen. Skal de som kjøpte ringen ifjor droppe å gå med den i år fordi det er så 2012?

• Liker 1
Skrevet

Det er snakk om fjorten kroner...

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er litt tullete at man skal avstå fra noe man selv synes er fint fordi det er "oppbrukt" ifølge noen. Skal de som kjøpte ringen ifjor droppe å gå med den i år fordi det er så 2012?

Er ingen som sier man "skal avstå fra noe" selv om vi er flere som synes ringen er oppbrukt - vi bare sier meningen vår.

Det er snakk om fjorten kroner...

Samma sier jeg.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg skulle kjøpe meg en ring her om dagen, og syntes det var rart nettbutikkene hadde så smått utvalg. Googlet litt, og nå svermer det rykter om at it ringen skal kuttes ut av produksjonen. Dette fordi YSL har fått en ny kreativ sjef (?), som vil pusse opp hele merket. Om det er sant: Jævla mehe, det er helt klart det mest ettertraktede smykket som har vært på markedet de siste årene :klaske: Å fjerne det fra hyllene ville vært en bom uten like.

Selv vil jeg ha den blåe under navnet cipria, men den har ikke vært tilgjengelig på en mannsalder.Vil ikke bestille noe før jeg er helt sikker, men om det er sant at den skal fjernes fra markedet burde jeg skynde meg og si elle melle :overrasket:

Men for å komme om topic igjen... arty ringen bør være på de lengste fingrene siden den er såpas chunky av seg, så både langefinger og ringefinger er helt ok plassering. Det er også de fingrene som er mest brukt etter å ha sett på utallige bilder av ringen :ler2:

Skrevet

De har fortsatt en del av ringene på Saks, men det begynner å bli litt utplukket ift. både farger og størrelser ja.. Det er jo typisk; det blir som med Acne-skjerfene - når 'alle' plutselig kjøper dem, så er det ikke så eksklusivt mer, og da blir det liksom litt allemannseie. Og selv om dét åpenbart genererer masse penger i kassa og skaper en hype, som igjen genererer PR (du ser Acne-skjerfet overalt f.eks. - "oooh, fint skjerf, hvor har hun dét fra? oooh, finnes det i blått også?? til 800 kr? det var jo en ålreit pris; jeg vil også ha et..") og mersalg, men samtidig går det også ut over merkets rykte på en 'negativ' måte, og da balanserer man på et tveegget sverd - hva om de rikeste begynner å handle andre steder fordi så mange 'vanlige dødelige' handler på YSL? Da mister de jo mye mer penger enn de tjener på ringsalget (ringene koster ca. 1800 kr stk), da YSL ikke akkurat selger billige klær, og er avhengig av en ganske kjøpesterk kundegruppe for å få solgt de (i mine øyne sinnsvakt) dyre kjolene sine f.eks. Tar de ringene av markedet signaliserer de jo også at 'vi er ikke interesserte i denne gruppens kjøpekraft, vi trenger ikke dere', og da kan de igjen tape renommé der (og dette er stort sett yngre mennesker tilhørende middelklassen), og følgelig risikerer de at dersom denne gruppen en dag får mye penger, så husker de hvordan de ble ekskludert hos YSL da de var yngre, og handler følgelig hos en annen designer nå når de har penger til å handle i den prisklassen.. :vetikke:

...For å spore meg tilbake igjen; hvis jeg skulle ha YSL-ringen ville jeg kjøpt den svarte med sølv, den er litt tøff.. Men jeg hadde neppe brukt den, så da er det bortkastede penger - er så dårlig på å bruke ringene jeg kjøper :fnise:

Skrevet

De har fortsatt en del av ringene på Saks, men det begynner å bli litt utplukket ift. både farger og størrelser ja.. Det er jo typisk; det blir som med Acne-skjerfene - når 'alle' plutselig kjøper dem, så er det ikke så eksklusivt mer, og da blir det liksom litt allemannseie. Og selv om dét åpenbart genererer masse penger i kassa og skaper en hype, som igjen genererer PR (du ser Acne-skjerfet overalt f.eks. - "oooh, fint skjerf, hvor har hun dét fra? oooh, finnes det i blått også?? til 800 kr? det var jo en ålreit pris; jeg vil også ha et..") og mersalg, men samtidig går det også ut over merkets rykte på en 'negativ' måte, og da balanserer man på et tveegget sverd - hva om de rikeste begynner å handle andre steder fordi så mange 'vanlige dødelige' handler på YSL? Da mister de jo mye mer penger enn de tjener på ringsalget (ringene koster ca. 1800 kr stk), da YSL ikke akkurat selger billige klær, og er avhengig av en ganske kjøpesterk kundegruppe for å få solgt de (i mine øyne sinnsvakt) dyre kjolene sine f.eks. Tar de ringene av markedet signaliserer de jo også at 'vi er ikke interesserte i denne gruppens kjøpekraft, vi trenger ikke dere', og da kan de igjen tape renommé der (og dette er stort sett yngre mennesker tilhørende middelklassen), og følgelig risikerer de at dersom denne gruppen en dag får mye penger, så husker de hvordan de ble ekskludert hos YSL da de var yngre, og handler følgelig hos en annen designer nå når de har penger til å handle i den prisklassen.. :vetikke:

Det der diskuterte de i et tvprogram på nrk for litt siden, det var ganske så interessant. Episoden ligger her for de som er interessert (det er episode 2, episode 1 sammenlignet Apple-fans med religiøse fanatikere).

Over til spørsmålet: Jeg syns det er fines på en av de tre fingrene i midten (altså ikke lillefingeren eller tommelen).

Anonym poster: b0e7d7a29659e3d26318773e767e96ca

Skrevet

Ja. Den der kan ikke måle seg med de ekte arty oval ringene, som er nydelige. Men for all del, du får kjøpe den ringen du selv synes er fin.

Jeg har tre selv og bruker de fortsatt, og er mer glad i å gjøre det nå før enn da alle skulle ha dem. Jeg synes også at de ser fine ut på hvilken som helst av de tre midterste fingrene, men på grunn av størrelsen på mine bruker jeg de kun på ringfingeren.

Skrevet

Langefingeren syns jeg!

Anonym poster: e2f1df65742e9e1a994fa855292c649f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...