Gå til innhold

MENN: Hva syntes dere når kvinner smiler til dere på åpent gate?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser en fyr som er kjekk, har jo ofte lyst til å gi han et blikk eller et smil.

Slapp av, jeg forventer ikke at et stort Hollywood scenario skal utfolde seg og at vi skal plutselig forelske oss. Jeg vil bare ''øve'' meg på å fremstå som mer imøtekommende hos menn og å være en bedre flørter.

Jeg tror at jeg virker veldig ''kald'' fordi jeg ser ned mens jeg går og hvis jeg møter en annen manns blikk så ser jeg raskt vekk fordi jeg er så sjenert.

Jeg vil sette meg inn i en manns hjerne og forstå hva dere tenker når en kvinne som kanskje ser litt ung ut for alderen sin (19 år, men har et ''baby fjes''), har en tiltrekkende kropp, et middelmådig pent ansikt (jeg er ingen Megan Fox, men jeg er heller ikke en Ugly Betty), sjekker dere ut/smiler til dere? Jeg er alltid så redd for å dumme meg ut, så kanskje jeg får mer selvtillit av å lese deres tanker...

:nigo:

Anonym poster: 5cce6556a45d4da1249643593cf571f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig koselig når jenter smiler til meg.. Eller folk generelt, egentlig.

Man kan regne med å få et smil tilbake da :-) :-)

Jeg hadde et prosjekt for en tid tilbake hvor jeg prøvde å smile til så mange som mulig på tur/retur Oslo. Tok toget inn.

Tror jeg smilte til ca. 35 stykker i løpet av den lille turen min, både på gata og på toget. Jeg tror det var 5 stykker som smilte tilbake.

Du kan risikere at noen ser rart på deg. Beste man kan gjøre da er å gi et enda større smil i retur. Det pleier å fungere ganske godt ;-).

Tror og du kan regne med å virke mer innbydende mot menn dersom du smiler mye. Vet om slike sprudlende jenter som nesten ikke får være i fred fra gutta :-).

-

Svampebob

Anonym poster: 7d444c4a493303ec5f233ef09ec69983

• Liker 1
Skrevet

Synes det er tøft når en jente tørr å holde blikket i mer enn et halvt sekund, det viser at hun har litt ryggrad. Kanskje får hun et smil på kjøpet?

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Jeg sjekker smekken, munnvikene og nesa for å se om alt er som det skal være.

• Liker 3
Skrevet

Jeg sjekker smekken, munnvikene og nesa for å se om alt er som det skal være.

This.

Men det er koselig allikevel da. Smil i vei. Glade jenter er attraktivt.

Skrevet (endret)

Vet du? Når jeg passerer en ung kvinne som smiler tenker jeg ikke noe, men smiler gjerne tilbake i det jeg går forbi, og konkluderer med at hun virket hyggelig.

Nå er jeg i et yrke der jeg omgås forferdelig mange mennesker i hele alderspekteret daglig, og merker meg en sak. Mange jenter i tjueåra er nesten overstrømmende blide og pratsomme i en jobbsituasjon, men går en tilfeldigvis forbi dem på gata kommer det en av to reaksjoner: Enten smiler vi, nikker eller heier, og så er vi vekk. Ellers så gjør jeg det, mens hun tydelig med hele sitt kroppsspråk viser at hun ignorerer meg, eller betrakter meg som et ekkelt insekt.

Den første typen gir inntrykk av å være hyggelig, omgjengelig og innehaver av et minimum av oppdragelse. Den andre typen etterlater inntrykket av ei som har rømt fra en tung barnevernsinstitusjon og åpenbart tror hun er mye deiligere enn det naturen og sminkepungen har utstyrt henne med, sprekkfull av narsissisme og med kortsluttede sosiale antenner. Vel, jeg har ingen smileplikt på jobben, for å si det sånn. ;)

Du sjekker ikke opp noen ved å smile til dem. Du viser heller egentlig ikke at du er tilgjengelig ved å smile til folk. Alt du gjør, er å vise at du ikke er forknytt eller garantert utilgjengelig.

Det er nemlig sånn at kvinner tror menn reagerer til kvinner som kvinner reagerer til menn, og det stemmer ikke. Ulykkelig blir den som forsetter med å tro at det er sånn når de aller tidligste tenårene er et tilbakelagt stadium. Det går utrolig mange fjortiser rundt, i en alder av både tjue og tredve. :fnise:

Endret av Kamikatze
Skrevet

Synes det er hyggelig med et fint smil. Opplevde en vakker jenta på tirsdag i Kristiansand, i en parkeringskjeller .....som romsterte med å få en barnevogn inn i en bil. Når jeg holdt på å kjøre av sted, sendte hun meg et nydelig smil.......som jeg ikke har fått ut av hodet.........skulle ønske jeg hadde ikke vært i bilen, men på tur inn når dette skjedde, da hadde jeg tilbydd henne hjelp........forhåpentligvis ville hun gått med på en kopp kaffe.....og kanskje kos også ;\)

SÅ jenter SMIL til oss!!!!!!!

Anonym poster: cb17aa47175997b655de91baad35d3ef

Skrevet

Smiler tilbake(det er vel nesten en relesk for de fleste?), men det er vel

ingen som tenker noe mer over et smil?

Anonym poster: 7d01bcfd3cf489a59a69ff8e6cd4fb7d

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Jeg blir rasende og skjeller henne ut og spør hvem som har gitt henne rett til og smile til meg.

• Liker 2
Gjest brutal mann
Skrevet

Jeg blir litt satt ut (er veldig vandt med stygge blikk, stygge kommentarer og blikk fulle av forakt) og så smiler jeg tilbake. Smil du :) Norske kvinner er elendige på å smile, så ditt smil er et lite men viktig bidrag til å få en bedre verden å leve i i dette landet.

Skrevet

Når jeg ser en fyr som er kjekk, har jo ofte lyst til å gi han et blikk eller et smil.

Utseendeloven bekreftet.

Gjest brutal mann
Skrevet

Utseendeloven bekreftet.

Du har glemt å spørre hva som gjør en mann kjekk.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg elsker smilende jenter og kvinner i alle aldrer og størrelser. Menn også for den del.

Hvorfor smile bare til de man har romantisk interesse av? Jeg synes alle fortjener et smil i hverdagen og synes generelt kvinner burde smile mer og være mer åpne for kontakt i hverdagen.

Dagens memorable smil var fra en kvinne i slutten av tyveårene som smilte bredt og tydelig til meg når hun syklet forbi på gaten. Jeg hadde luen godt trekt nedover hodet og så kanskje litt rar ut i kulden, så kanskje hun lo av meg. Men det lyste opp dagen min i hvert fall.

Jeg husker fortsatt når jeg var 12 år gammel på en flyplass på Las Palmas på Gran Canaria. En ung og pen jente kom mot meg og jeg likte henne. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke lengre skulle være beskjeden og nervøs rundt det motsatte kjønn. Et skjebnens øyeblikk og et valg om en ny fremtid.

Jeg gav henne god øyekontakt og smilte til henne. Hun smilte bredt tilbake til meg og jeg tror hjertet mitt hoppet over noen slag.

Siden den gang har jeg smilt til og kommer til å smile til mange, mange kvinner. Helt til jeg ligger i graven.

:)

Endret av Janus
  • Liker 1
Skrevet

Jeg husker fortsatt når jeg var 12 år gammel på en flyplass på Las Palmas på Gran Canaria. En ung og pen jente kom mot meg og jeg likte henne. Da bestemte jeg meg for at jeg ikke lengre skulle være beskjeden og nervøs rundt det motsatte kjønn. Et skjebnens øyeblikk og et valg om en ny fremtid.

Jeg gav henne god øyekontakt og smilte til henne. Hun smilte bredt tilbake til meg og jeg tror hjertet mitt hoppet over noen slag.

Siden den gang har jeg smilt til og kommer til å smile til mange, mange kvinner. Helt til jeg ligger i graven.

Så søt du er :)

Anonym poster: 4641f3698bab5cdb3911df55ea76acb4

• Liker 1
Skrevet

Synes det er hyggelig med et fint smil. Opplevde en vakker jenta på tirsdag i Kristiansand, i en parkeringskjeller .....som romsterte med å få en barnevogn inn i en bil. Når jeg holdt på å kjøre av sted, sendte hun meg et nydelig smil.......som jeg ikke har fått ut av hodet.........skulle ønske jeg hadde ikke vært i bilen, men på tur inn når dette skjedde, da hadde jeg tilbydd henne hjelp........forhåpentligvis ville hun gått med på en kopp kaffe.....og kanskje kos også ;\)

SÅ jenter SMIL til oss!!!!!!!

Anonym poster: cb17aa47175997b655de91baad35d3ef

Det er bra å vite :)

Skrevet

Jeg elsker smilende jenter og kvinner i alle aldrer og størrelser. Menn også for den del.

Hvorfor smile bare til de man har romantisk interesse av? Jeg synes alle fortjener et smil i hverdagen og synes generelt kvinner burde smile mer og være mer åpne for kontakt i hverdagen.

Dagens memorable smil var fra en kvinne i slutten av tyveårene som smilte bredt og tydelig til meg når hun syklet forbi på gaten. Jeg hadde luen godt trekt nedover hodet og så kanskje litt rar ut i kulden, så kanskje hun lo av meg. Men det lyste opp dagen min i hvert fall.

Ja, du har rett. Alle fortjener et smil og jeg har ingen problemer med å smile til personer som jeg ikke har interesse for. :)

Skrevet

Utseendeloven bekreftet.

Hva mener du?

Skrevet

Jeg blir rasende og skjeller henne ut og spør hvem som har gitt henne rett til og smile til meg.

Noe lignende skjedde med meg en gang. En fyr jeg likte prøvde å åpne skapet sitt på treningssenteret, og jeg smilte til han etter at han endelig greide å åpne den. DET likte han ikke. :rodme: Han spurte meg med en stygg tone om hvorfor jeg smilte til han. NEVER AGAIN, my friend!

Skrevet

Kommer ann å hvordan hu ser ut. Sexy hvis hu er sexy, irriterende hvis hu er stygg/uinteressant.

Anonym poster: b97877c7a7853a40b36bf6565ec3c96e

Skrevet

Jeg blir litt satt ut (er veldig vandt med stygge blikk, stygge kommentarer og blikk fulle av forakt) og så smiler jeg tilbake. Smil du :) Norske kvinner er elendige på å smile, så ditt smil er et lite men viktig bidrag til å få en bedre verden å leve i i dette landet.

it's hard to be a brutal mann

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...