Gjest Marsvinet Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Hva jobber du med, og hvordan liker du jobben? Jeg jobber i butikk. Jeg trives med de andre ansatte, men jeg synes at jobben er kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Jobber på hotell/kafe. Trives med kollegaene og det er mange flotte mennesker innom hver dag, men jobben er kjedelig (ihvertfall i lavsesongen) og det er jammen meg mange mennesker som ikke er så flotte også. Ikke kan jeg skryte på meg høy lønn eller. Hadde det dukket opp noe annet (jeg leter), hadde jeg sluttet tvert. Anonym poster: c4138f9da20988ab8e64772ac2945cf9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Jobber med barn og unge med nedsatt funksjonsevne, elsker jobben :D Anonym poster: 29fc2142fa7a2e9afac7ac7f5af48465
Gjest Elissima Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Jobber som rådgiver i bank. Er veldig glad i kollegene mine, de gjør arbeidsdagen lettere. Men selve jobben... veldig høye krav om at vi må prestere med salgsresultater og mye mas hvis vi ikke klarer det. For ikke å snakke om alle sure kunder som har kalt meg alt fra hore til andre mindre hyggelige ting. Jeg gråt senest i dag pga dette. Har lyst å slutte, men vet ikke hva jeg vil jobbe med. Ikke med kunder, det er det eneste jeg vet.
Anglofil Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 (endret) Jobber i kundeservice, gir teknisk support, generell hjelp ift faktura og andre spørsmål, informasjon og veiledning vedrørende selskapets produktportefølje. Jobben har til nå være ganske bra, jeg synes det er spennende å gi særlig teknisk support, det betyr jo at man må gi litt av seg selv og kunne det man driver med. Men, jeg liker ikke det økende presset på salg og den typen ting, spesielt siden vi ikke har utgående salg, dvs at kunder ringer inn. Den største grunnen til at jeg ikke slutter og finner meg noe annet er fordi lønna er svært god til å være en ufaglært jobb, gunstige arbeidstider, gode ordninger for oss som er studenter, dessuten får jeg mange goder inkludert som er vanskelig å gi slipp på. Mvh Yvonne Endret 16. januar 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Jobber i butikk, og jobben er for det meste kjedelig og kundene.... Ja, la oss ikke snakke om dem... Kunne skrevet en hel avhandling! Men har for det meste kjekke kolleger da:) Anonym poster: 70e02133cee24034dfb2654cf4e9a0fe
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Jobber som rådgiver i bank. Er veldig glad i kollegene mine, de gjør arbeidsdagen lettere. Men selve jobben... veldig høye krav om at vi må prestere med salgsresultater og mye mas hvis vi ikke klarer det. For ikke å snakke om alle sure kunder som har kalt meg alt fra hore til andre mindre hyggelige ting. Jeg gråt senest i dag pga dette. Har lyst å slutte, men vet ikke hva jeg vil jobbe med. Ikke med kunder, det er det eneste jeg vet. Kan du fortelle litt mer? Er det slik at det er spareprodukter/avtaler det er salgspress om? Skjer det mye uetiske ting i de norske bankene?, de seneste årene har det jo kommet ut helt forferdelige historier fra USA. Hadde vært spennende å høre fra noen som jobber i en norsk bank. Anonym poster: 9aacc2d7e69b0c534333a3e9a4f5ce4b
altflyter Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 Jeg er for øyeblikket sykemeldt, men studerer egentlig sykepleie. Det er helt fantastisk. Koser meg hver dag på studiet!
Gjest Elissima Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Kan du fortelle litt mer? Er det slik at det er spareprodukter/avtaler det er salgspress om? Skjer det mye uetiske ting i de norske bankene?, de seneste årene har det jo kommet ut helt forferdelige historier fra USA. Hadde vært spennende å høre fra noen som jobber i en norsk bank. Anonym poster: 9aacc2d7e69b0c534333a3e9a4f5ce4b Er ikke snakk om mangel på etikk i den forstand, men jo vi har press på å selge spareavtaler etc til kunder. Jeg prøver å si fra til sjefen at vi kan ikke tvinge folk til å opprette spareavtaler heller, er ikke alle som liker å bli påtvunget slikt. Banker ser kun etter fortjeneste, bryr seg ikke om menneskene virker det som.
Sapree Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Jeg jobber i en interiørbutikk, trives veldig for jeg får muligheten til å lage til fine utstillinger:) Vil etterhvert finne noe som er mer utdanningsrelevant med utvikling for karriere og lønn. Men ellers er det helt topp nå
Fanteria Skrevet 17. januar 2013 #12 Skrevet 17. januar 2013 Per nå jobber jeg som interiørdesigner og stortrives! Skrur, maler, syr, monterer og dekorerer på en av norges største interiørkjeder. Herlige kollegaer og søte kunder. Dessverre er dette eventyret over etter februar håper på å kunne finne noe like spennende.
mlilja Skrevet 17. januar 2013 #13 Skrevet 17. januar 2013 Jobber i bofellesskap. Trives veldig godt! De to første årene hadde jeg litt problemer med en kollega, men nå de to siste årene har hun tatt seg sammen. Så jeg trives med både jobb og kolleger
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #14 Skrevet 17. januar 2013 Jobber med markedsføring i et større selskap. Har jobbet med dette i noen måneder, og har fremdeles følelsen av at dette ikke er min greie. Hadde håpet på mer kreative arbeidsoppgaver iom. at stillingsannonsen ga uttrykk for det, men det går stort sett i administrativt arbeid, møter, planlegging, kontakt med eksterne byråer osv. Blir for tørt for meg. Føler meg også litt utenfor, stort sett pga alder. Jeg er ung og uerfaren og kollegaene er stort sett 40+ med andre interesser osv. enn meg. Det fine med jobben er at det er god lønn, fleksitid og behagelig kontorstol. Er også fint at det er et årsvikariat, det er ikke like forutsigbart som fast stilling, men gir meg mulighet til å gå videre med noe nytt og spennende til høsten. Så er litt i tenkeboksen ang hva som skjer videre , jobben jeg har nå gir meg i alle fall erfaring (og kunnskap om hva jeg trives/ikke trives med) og ser bra ut på CV-en! Bare kjekt å prøve litt forskjellig og "finne seg sjæl" når man er i 20-årene Anonym poster: 74e8d494e30d88fecd960dd8f9c9e176
Tabris Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er teamleder i innkjøpsavdelingen i et internasjonalt oljekonsern. Krevende og spennende jobb med gode karrieremuligheter, men også ganske stressrelatert til tider.
Munchlax Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 Hva jobber du med, og hvordan liker du jobben? Jeg jobber i butikk. Jeg trives med de andre ansatte, men jeg synes at jobben er kjedelig. Samme her. Kollegene er supre, men selve jobben og noen av kundene er pyyyton! Det er også til tiden svært stressende, og da blir også kundene sure. Jeg kunne gitt så mye for en ny jobb!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Er egentlig student, men jobber som sekretær innimellom. Det er veldig kjedelig til tider, men også supert arbeidsmiljø så det veier litt opp. Og god lønn. Anonym poster: 60e115dee9c78ed924a8ecc1cc8aff33
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #18 Skrevet 17. januar 2013 Markedsansvarlig i forlag. Fantastisk arbeidsplass, flotte kolleger og interessant jobb, selv om det til tider er fryktelig travelt. Anonym poster: 9843017d09f2f70c6748de46cb70174a
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #19 Skrevet 17. januar 2013 Jobbet i en av norges største butikker, trivdes godt pga det sosiale(mye prating, fellers opplevelser og arrangementer etter jobb), sitte i kassen er selvsagt ikke det mest givende, men helt greit jobbet som vekter,det var også ganske bra jobb,sjekket billetter på kollektivtransport. gøy jobb, bra sosialt(mye prating, fellers opplevelser og arrangementer etter jobb). som seminarleder på universitetet. Trivdes ikke, men det var foridi jeg ikke hadde talent for å lære bort. Anonym poster: 09c337bd6315f9372ae945ca31e66fb2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #20 Skrevet 17. januar 2013 Jeg jobber som arealplanlegger i et stort ingeniørkonsulentfirma. En arealplanlegger utarbeider planer for fremtidige utbygginger, for min del hovedsakelig for boligområder, men også av og til områder med andre typer bebyggelse eller veganlegg. Jeg stortrives i jobben. Arbeidsoppgavene er spennende og varierte, og kollegaene mine er fantastiske. I tillegg er det godt betalt og en sikker jobb. Minuset må være at det kan bli svært stressende og travelt i tiden før ferdigstillelse av et prosjekt. Anonym poster: 37260aec2292547d41fae6490204a4eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå