Gjest Marsvinet Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Hva jobber du med, og hvordan liker du jobben? Jeg jobber i butikk. Jeg trives med de andre ansatte, men jeg synes at jobben er kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Jobber på hotell/kafe. Trives med kollegaene og det er mange flotte mennesker innom hver dag, men jobben er kjedelig (ihvertfall i lavsesongen) og det er jammen meg mange mennesker som ikke er så flotte også. Ikke kan jeg skryte på meg høy lønn eller. Hadde det dukket opp noe annet (jeg leter), hadde jeg sluttet tvert. Anonym poster: c4138f9da20988ab8e64772ac2945cf9
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Jobber med barn og unge med nedsatt funksjonsevne, elsker jobben :D Anonym poster: 29fc2142fa7a2e9afac7ac7f5af48465
Gjest Elissima Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Jobber som rådgiver i bank. Er veldig glad i kollegene mine, de gjør arbeidsdagen lettere. Men selve jobben... veldig høye krav om at vi må prestere med salgsresultater og mye mas hvis vi ikke klarer det. For ikke å snakke om alle sure kunder som har kalt meg alt fra hore til andre mindre hyggelige ting. Jeg gråt senest i dag pga dette. Har lyst å slutte, men vet ikke hva jeg vil jobbe med. Ikke med kunder, det er det eneste jeg vet.