Gå til innhold

Er det meg, eller har Minmote.no tapt seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker at det var mer innhold i artiklene der, da Silje var redaktør.

Hun Sonia er sikkert søt og grei, men hun fremstår som kjedelig. Enten så har Isabel Marant gulpet oppå henne, eller så har Isabel Marant-kopi gjort det.

Jaaa, jeg kunne sikkert latt være å gå inn på nettsiden, jeg klarer ikke å la være å irretere meg.

Anonym poster: bd3dd2e2008102f9c3b2dc2dca55177b

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Ja, jeg er enig. Synes MinMote handler mer om Sonia enn om MOTE for tiden...

• Liker 4
Skrevet

Helt enig!

Jeg har ikke vært der siden sommer. Alt handler om hvor mye ting koster og hvor glad hun er i I. Marant. Du vet at Silje har egen blogg på KK sine sider?

Skrevet

Veldig enig, men jeg synes egentlig minMote har vært dårlig hele tiden... Virker så lite profesjonelt.

Anonym poster: 3a2ffbb38cc1a7a2fdfd73cd92f4b2e1

• Liker 2
Skrevet

Det virker mer som enn fjortisblogg som copypaster fra andre seriøse motesider. Eneste grunnen til at jeg sjekker minmote.no er pga de tåpelige kommentarene folk legger igjen :fnise:

Anonym poster: bd3dd2e2008102f9c3b2dc2dca55177b

Skrevet

De få gangene det kommenteres på kjendisers røde løper-antrekk så er liksom alle de stivpyntede såkalte babesene i Hollyowood alltid sååååå fine og smekre. Ingen objektive meninger, ingen detaljkritikk eller forslag.

I tillegg blir det veldig mye av det som gjorde at jeg sluttet å lese norske Costume: Tone, Jenny, Tone, Jenny, Tone, Jenny. Mye oppgulp av andre, mye reklame og jeg 'lærer' generelt ingenting. Jeg trenger at noen har et point of view, om så det ikke er likt mitt eget.

Jeg leser tomandlorenzo.com, som i det minste tør å ha sine egne meninger og som ikke er sponset av noen som helst.

Anonym poster: b9704d73b2820c01570995107930cae8

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

må si meg enig , syns generelt det er for mye fjortis mote osv på nettet! hva med noe smakfullt og kvalitet ! det savner jeg!

Anonym poster: 27e0f60cc4e1dd108b5f5d0ac94779b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...