Gå til innhold

Nettdating - er det farlig?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å like tanken av å prøve nettdating, men jeg er så paranoid. Jeg er alltid redd for at jeg kommer til å møte en farlig person, noen som kommer til å følge etter meg, lagre bildet mitt og informasjonen min osv. Jeg tenker rett og slett på det verste bestandig.

Jeg tenker også på fremtiden når jeg skal begynne karrieren min, og hvis de googler navnet mitt og finner profilen min på en dating side...Litt pinlig og vil kanskje forminske sjansene mine for å skaffe meg en bra jobb.

Noen råd? Burde jeg eller burde jeg ikke?

Anonym poster: 1d6eefd8f81b2e8ab5151570b8f0c94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke å ha mange bilder av deg. Og velg bilder med omhu.

Det første møtet bør gjøres på et sted der det er mange folk til stede. F.eks på en kafe.

Profiler er som regel godt hjemt for ikke-medlemmer.

Jeg så flere arbeidskollegaer inne på datingsiden da jeg brukte det. Men det gjorde meg ingenting! De var jo medlem selv, så de hadde jo ingenting å si :) Var bare koselig!

Og jeg har truffet verdens beste kjæreste der inne, og vi er sammen den dag i dag. Så jeg angrer ikke et sekund. Jeg er kjempelykkelig for at jeg prøvde dette da jeg i dag ikke kan tenke med at jeg ville endt opp med en så flott mann som jeg har i dag :)

Bare vær deg selv og kun skriv ting du kan stå inne for å ikke legg ut bilder som kan slå tilbake på deg så skal nok dette gå fint :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger jo ikke å ha mange bilder av deg. Og velg bilder med omhu.

Det første møtet bør gjøres på et sted der det er mange folk til stede. F.eks på en kafe.

Profiler er som regel godt hjemt for ikke-medlemmer.

Jeg så flere arbeidskollegaer inne på datingsiden da jeg brukte det. Men det gjorde meg ingenting! De var jo medlem selv, så de hadde jo ingenting å si :) Var bare koselig!

Og jeg har truffet verdens beste kjæreste der inne, og vi er sammen den dag i dag. Så jeg angrer ikke et sekund. Jeg er kjempelykkelig for at jeg prøvde dette da jeg i dag ikke kan tenke med at jeg ville endt opp med en så flott mann som jeg har i dag :)

Bare vær deg selv og kun skriv ting du kan stå inne for å ikke legg ut bilder som kan slå tilbake på deg så skal nok dette gå fint :)

Så fint :) Hvilken side brukte du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint :) Hvilken side brukte du?

Brukte sukker :) Er du over 30 tror jeg møteplassen kan være en fin side også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Jeg ville vært svært kritisk og forsiktig om jeg var deg. Det florerer av gale kvinner på disse nettdatingstedene. Har hørt om flere som har blitt slått ned, kidnappet, voldtatt og misbrukt på det groveste. Anbefaler deg å møte jenter andre steder.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville vært svært kritisk og forsiktig om jeg var deg. Det florerer av gale kvinner på disse nettdatingstedene. Har hørt om flere som har blitt slått ned, kidnappet, voldtatt og misbrukt på det groveste. Anbefaler deg å møte jenter andre steder.

Ironi? Ai ai ai, jeg er en kvinne og min paranoia er ikke akkurat ubegrunnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følg magefølelsen, så går det bra! Er du fra Oslo og under 35, så anbefaler jeg Sukker. Ellers må du spørre noen andre. De fleste er helt normale mennesker, men møt dem alltid på et offentlig sted første gangengen.

Ikke vær paranoid, bare våken! ;-)

Anonym poster: 926c4f7d744a376c11b02e8ae03a2275

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke farlig om man bruker sunn fornuft. Å møtes på et offentlig sted de(n) første gangen(e), for eksempel. Tror nok de aller fleste er helt normale mennesker :)

Angående navn og bilder, syns jeg ikke du skal bekymre deg for det. For det første registrerer du deg ikke med ditt fulle navn, så et google-søk på ditt navn vil ikke vise profilen din. Og om noen tilfeldigvis skulle dumpe borti profilen din og kjenne deg igjen, så er det ikke noe å være flau over. Dere er jo i samme båt.

Jeg traff kjæresten min på nett, og kjenner flere andre lykkelige nettpar, så mitt råd er å bare hoppe uti det. Jeg var på match, og synte forsåvidt det var helt fint, men tror kanskje sukker har størst utvalg dersom du er ung.

Anonym poster: b1e7a2df5c9145fdef40ad01b1ae7526

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...