Gjest Coral Skrevet 15. mars 2004 #1 Skrevet 15. mars 2004 Har lenge hatt sansen for dongeribukser som er litt vide i bena (Ikke sleng altså, men mer bootleg). Var på en liten shoppingrunde i forrige uke, og endte da opp med en med mer rette ben, rame tror jeg modellen het (diesel). Litt uvant, men fasongen var egentlig fin den, buksen legger seg fint utenpå feks støvletter men uten å være vid nede om dere forstår Blir nok vant til dem! De hadde nesten bare bukser med mer rette ben nå virket det som, ihvertfall der jeg var. Hva liker du best?
Gjest Nefertiti Skrevet 15. mars 2004 #2 Skrevet 15. mars 2004 Jeg bruker kun dongribukser med bootleg eller hva det heter når buksene er litt videre nede. Hvis jeg bruker de som har rette ben ligner jeg på Langbein :oops:
Gjest Ethereal Skrevet 15. mars 2004 #3 Skrevet 15. mars 2004 Jeg vil aller helst ha bukser som er bootcut (jeans). Jeg har masse muskler i leggene, og da er det ikke så fint med tights-look. For dressbukser, vil jeg ha vide, rette ben.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2004 #4 Skrevet 15. mars 2004 Liker bukser med rette ben, men de må ikke gå helt inntil leggen. Men at de er rette og legger seg fint utenpå skoene er viktig, syns det er finere enn bukser med sleng nederst.
Gjest Lea Skrevet 15. mars 2004 #5 Skrevet 15. mars 2004 Jeg liker best rette bukser som er litt vide nederst og sitter etter i lårene. Har funnet ut at stretch er tingen for meg. Da sitter de som de skal over hofter og lår og er rette fra litt over kneet og ned.
Arwen Skrevet 15. mars 2004 #6 Skrevet 15. mars 2004 Det er håpløst å finne bukser nå for meg som ikke kler rette ben. Kler best litt sleng selv.
Gjest Seleena Skrevet 15. mars 2004 #7 Skrevet 15. mars 2004 Boot - jeans.... Gjerne stretch! Blir det for mykje sleng, ser det dumt ut.
Musemor Skrevet 15. mars 2004 #8 Skrevet 15. mars 2004 Jeg liker stretch-jeans med boot-leg som ikke er altfor lave på livet. Og helst uten baklommer!
Gjest 1111 Skrevet 16. mars 2004 #9 Skrevet 16. mars 2004 Dongribukser som går ut ved beina og har lavt liv.
AlleyCat Skrevet 16. mars 2004 #11 Skrevet 16. mars 2004 Ettersittende med litt vidde nederst med litt lavere liv.
Saga Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Enig med Lea og gjest. Er ganske kort, men lang i overkroppen så sleng er ikke noe som ser så fint ut på meg.
-ida- Skrevet 16. mars 2004 #13 Skrevet 16. mars 2004 Boot - jeans.... Gjerne stretch! Stretch er som skapt for meg som har litt for mye av det gode både her og der. Da blir de ikke så stramme.
Windy Skrevet 16. mars 2004 #14 Skrevet 16. mars 2004 Uff, jeg har enda til gode å finne noe som sitter akkurat som jeg vil ha det. Men, bootcut er uansett det beste, og vil helst unngå stretch!
Malou Skrevet 17. mars 2004 #16 Skrevet 17. mars 2004 Foretrekker helt klart bootcut, også skal de ikke være for lave i livet (uten at jeg vil ha dem opp under puppene av den grunn...) Jennifer
Gjest Coral Skrevet 17. mars 2004 #17 Skrevet 17. mars 2004 Har dere noen fine modeller/ merker å anbefale i forhold til bukser som er litt strech i og bootcut, men ikke for vide nede?
Sofia Skrevet 17. mars 2004 #19 Skrevet 17. mars 2004 Jeg har store problemer med å finne jeans som jeg synes sitter perfekt. Jeg har liten rompe, tynne lår, og ikke hofter. Nesten gutte-kropp på tross av mine 37 år og 2 barnefødsler. Så har jeg litt mage dah.... :-? som jeg ikke liker (hvem gjør vel det?). Skal vel egentlig ikke klage men jeans, som jeg elsker, er det vanskeligste jeg kjøper. Jeg ønsker jo ikke å være helt "fjortis", men liker at buksene sitter skikkelig. De må ikke være for lave på livet, men iallefall ikke for høye. Jeg liker de som er litt lavere foran enn bak. Og så må det være baklommer, slik at ikke rompa forsvinner helt. "Lee" har noen kule bukser som jeg passer, og faktisk "Blend". Det er vel et guttemerke, men slik som Levis, kan brukes av begge kjønn. De er lave på livet, trange over rumpe og lår, og er bootcut. Denne nye jeansmoten som er smal nede, trenger jeg tid til å venne meg til... Fornarina bukser til 1.400.- har iallefall ikke jeg råd til. De er dessuten litt for "ung" for meg synes jeg.
myagi Skrevet 17. mars 2004 #20 Skrevet 17. mars 2004 Har dere noen fine modeller/ merker å anbefale i forhold til bukser som er litt strech i og bootcut' date=' men ikke for vide nede? [/quote'] Only/Vero Moda jeans kommer nesten bare med stretch og det er veldig lite sleng denne sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå