AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Jeg har forfalt og passerte 127,3 kg på julaften og bestemte meg for å ta tak i det. Jeg skal ned til 65 kg på mine 170 cm, men målet føles så uendelig langt unna! Jeg er på treningstudio 4-5 dager i uken, jeg spiser sunt, jeg er og gjør det jeg skal med en vektreduksjon på 1 kg i uken de to første ukene. Men målet føles langt unna, jeg lurer på om jeg noen gang når det. Jeg lurer også på om jeg kommer til å ha slapp hud, små hengepupper og diverse andre konsekvenser fra vektøkningen. Hvordan holder man motivasjonen oppe? Jeg har satt meg delmål for hver 5 kg, og som mål å være under 100 kg innen 2013 er omme, men jeg skal ned hele 60 kg! Anonym poster: 85c56bb5ecb572726b73aaef7fd5b19c
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 Det tar tid å gå opp alle kiloene, det vil ta tid å gå ned. Det er derfor man legger om livsstilen og prøver å tenke minst mulig på selve vekten. Om du er ung vil nok huden følge godt med, puppene kan bli litt flatere. Anonym poster: df679820b465f564b14959a11524d362
Gjest *Maja* Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Med rolig vektnedgang så er det mindre sjanse for løs hud etc. Det er de som mister for mye fort som ofte får de problemene. Med 0,5 kilo til 1 kilo i uka så går det fortere enn du tror. I beste fall er det 4 kilo i uka! Bare til sommeren kan det bli 24 kilo! Og tenk på alle fordelene Selv om du er stor nå så vil du dag for dag få en bedre helse, sterkere kropp, mer energi og overskudd
nickless Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Hoppet bare inn for å si lykke til og stå på!!!! Det sitter mellom ørene mye av dette med trening og kosthold , og glipper det noen dager , så ikke gi opp og tenk der var det løpet kjørt , ta deg i nakken og reis deg igjen! 2013 blir ditt år om du vil!!!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #5 Skrevet 17. januar 2013 TS her! Jeg angrer sånn på alle gangene jeg har spist usunn mat, på at jeg var deprimert og ikke tok tak i det, på at jeg ikke bare dro og trente FØR det ble så ille. Puppene er 85 F og har begynt å henge, noen små strekkmerker nederst på magen og over hoftebena. Når jeg ser på bilder av slanke og sexy jenter tenker jeg at jeg aldri kommer dit, fordi når vekten er på plass er det så mye annet som også må korrigeres Anonym poster: 85c56bb5ecb572726b73aaef7fd5b19c
Gjest *Maja* Skrevet 17. januar 2013 #6 Skrevet 17. januar 2013 (endret) TS her! Jeg angrer sånn på alle gangene jeg har spist usunn mat, på at jeg var deprimert og ikke tok tak i det, på at jeg ikke bare dro og trente FØR det ble så ille. Puppene er 85 F og har begynt å henge, noen små strekkmerker nederst på magen og over hoftebena. Når jeg ser på bilder av slanke og sexy jenter tenker jeg at jeg aldri kommer dit, fordi når vekten er på plass er det så mye annet som også må korrigeres Anonym poster: 85c56bb5ecb572726b73aaef7fd5b19c Ikke ta sorgene på forskudd. Mange slanke jenter som også har strekkmerker og det er det lite en kan gjøre med. De blir lyse og usynlige med tiden. Fokuser på alt som blir bedre når du når vektmålet ditt. Ikke hva som KAN være negativt. Endret 17. januar 2013 av *Maja* 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #7 Skrevet 17. januar 2013 Men du må ikke tenke at du skal gå fortest ned. Bruk en livsstil som du kan klare å leve med, og ikke som du føler at du må slite deg gjennom. Unn deg litt sjokolade i helgene, drikk sukkerfri brus om du absolutt må ha brus, spis frukt, lag smoothier, grønnsaker og dipp, sukkerfri drops og tyggis. Det skal ikke så veldig mye til :-) Du klarer dette!! Anonym poster: c3ba36f0d48df2b1dd871cd61c982af9
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #8 Skrevet 17. januar 2013 Glem de 65 kg. Du snakker faktisk om en halvering av vekta di. Du skal sette deg delmål og de bør være små skritt. Da har du mulighet til å nå de om ikke alt for lenge. Sett deg små delmål i starten sånn at du faktisk har en god sjans for å nå de. Bare det å vite at du nådde målet ditt blir en seier. Den følelsen tar du med deg videre til neste delmål. Du er ikke på en slankekur. Sånn jeg ser det så er du på en livsstilsendring. Det tar tid. Ta heller musesteg og få mestringsfølelsen. Lykke til Anonym poster: 1d53a2f39ba471e6ea50eb1d50563e11 1
Pysa Skrevet 17. januar 2013 #9 Skrevet 17. januar 2013 Jeg er også på vei ned, og målet er laaangt unna. Likevel trives jeg bedre med maten nå, fordi samvittigheten og selvrespekten er så mye bedre med dette kostholdet. Jeg koser meg på lørdager, selv om jeg når jeg kjenner etter ikke egentlig syns at sjokoladen er så god som jeg trodde den skulle være (jeg kunne spise enorme mengder sjokolade - hver dag!!). Før hadde jeg alltid dårlig samvittighet, og tenkte at jeg aldri kom til å nå målet mitt. Nå er jeg på vei, og det føles fantastisk! Husk at om du skeier ut en dag, så bare fortsetter du som før neste dag. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå