Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Jeg har kjent en flott fyr i litt over en måned nå. Første gang vi møttes ble det bare noen sjenerte/flørtende blikk, mens neste gang var det virkelig klaff. Vi har vært sammen 3-5 dager hver uke siden det. I begynnelsen var det virkelig kriblinger i magen hver gang han skrev til meg, nervøse hjertebank hver gang vi skulle møtes, jeg fniste av alt han sa, både våknet og la meg med et smil, tenkte på han konstant... Ja, altså skikkelig forelsket!

Men den siste uken har jeg ikke opplevd noe særlig av dette. Faktisk blir jeg litt irritert siden han snakker så mye til meg og vitsene hans er ikke særlig morsomme lenger. Jeg føler det heller ikke ville bli et stort nederlag om han forlot meg nå. Jeg har tidligere vært forelsket i gutter, men følelsene har forsvunnet når jeg finner ut at de liker meg også. Og i det siste så har jeg faktisk fått bekreftet at han vil ha meg også.

Det er utrolig kjipt å føle det sånn, for han er virkelig god og jeg liker han jo. Men har forelskelsen forsvunnet eller er det bare i starten at man føler de kriblingene? Jeg trodde de skulle vare langt mer enn en måned :sjenert: Jeg har lyst til å gå inn i et forhold med ham, om han skulle spørre meg, men er likevel litt usikker siden det virker som om jeg ikke er forelsket lenger.

Som dere sikkert skjønner, jeg er newbie på dette. Når begynner stormforelskelsen å dabbe av? Går det bare nedover herfra?

Anonym poster: 028a4576325e7f5c9e8019688c791c94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Oops, denne skulle egentlig på 'Samliv og relasjoner')

Gjest Mr. Tråden
Skrevet

Det kan jo være at de vitsene han fortalte først var de beste. ;)

Det er individuellt hvor lenge en stormforelskelse kan vare. En forelskelse kan vare livet ut for noen...

Mulig du bare liker å få en bekreftelse på at du er attraktiv, om du backer ut når du vet de liker deg.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

.... Jeg har tidligere vært forelsket i gutter, men følelsene har forsvunnet når jeg finner ut at de liker meg også. Og i det siste så har jeg faktisk fått bekreftet at han vil ha meg også.

....

Umoden kalles det.

Du vokser det av deg, forhåpentligvis.

• Liker 2
Skrevet

Jeg føler at om en raskt blir forelsket så kan forelskelsen også forsvinne like fort.

Anonym poster: fa709a4467bcabe50bd46e15467dcd6c

Skrevet

Jeg var også litt sånn med typen i begynnelsen. Men etterhvert som vi ble sammen, ble følelsene enda sterkere! Angrer ikke et sekund! :D

Anonym poster: 924ef49b7f784946a9b4dbd56069d859

Skrevet

Det kan være sånn, i hvert fall når en finner ut etter hvert som en blir kjent at en ikke funker sammen. Og jeg tror usikkerheten/spenningen i starten gjør forelskelsesfølelsen enda sterkere, på godt og vondt. Men min erfaring er også at forelskelsen definitivt varer lenger og blir sterkere og dypere når en har det fint sammen over tid..? Selv om jeg ikke føler det like sterkt hele tiden er det mange småting og følelser som av og til blir veldig klare for meg, som gjør at jeg vet jeg er forelska.

Anonym poster: 8506e2c4816a34edbc0f1e07525588ea

Skrevet

Det er jo vanlig at en ikke er nyforelsket hele tiden. Men at det er gått over etter bare en måned har jeg aldri hørt om.. Det var ganske kort ja..

Skrevet

En mnd synes jeg og var uvanlig kort tid? :klo:

Du får kanskje foreslå litt tid fra hverandre; se om du savner han litt?

Det skal og sies at enda etter7-8 år med samme mann, så har jeg enda kriblinger i magen og kjenner på forelskelsen av og til :hjerte:

Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
Skrevet

En mnd synes jeg og var uvanlig kort tid? :klo:

Du får kanskje foreslå litt tid fra hverandre; se om du savner han litt?

Det skal og sies at enda etter7-8 år med samme mann, så har jeg enda kriblinger i magen og kjenner på forelskelsen av og til :hjerte:

Åh, så herlig! Jeg vil også føle det sånn :)

Ja, kanskje jeg skal foreslå det. Er det noen tips til hvordan jeg gjør det? Burde jeg si det som det er eller burde jeg si at jeg har mye med skole/jobb og sånn at det blir vanskelig å finne på noe? Er litt redd for å ødelegge noe

TS

Skrevet

Kanskje ikke si det nøyaktig som det er, men bare si at det er litt hektisk og du trenger litt tid for deg selv. Forsikre han om at det ikke har noe med han å gjøre :)

Skrevet

Men det største problemet er vel egentlig at han skriver til meg hele tiden. Jeg har i stor grad latt være å svare i det siste, men da skriver han bare enda mer. Og så sier han ting som "Neivel, skal ikke snakke mer jeg siden du ikke svarer". Så skriver han mer noen få timer senere... Jeg har sagt at han maser litt mye, men han tar ikke poenget :P

Så selv om jeg klarer å finne på noe for å ikke møte ham, så vil han alltid sende meg sms eller skrive til meg på dataen...

Skrevet

Du høres ikke veldig forelsket ut, nei.

Jeg synes du skal være ærlig og fortelle ham at du ikke er interessert lenger. Han er åpenbart forelsket i deg, det er jo grunnen til all oppmerksomheten du får.

Bedre at du sier fra med en gang, det blir verre de lenger tid det går.

Skrevet

De gangene jeg har vært skikkelig forelska så kunne vi sende meldinger frem og tilbake hver eneste time vi ikke var med hverandre, ble ikke lei. Det dabber litt av, men om det føles som mas allerede så er ikke det bra tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...