Gå til innhold

Liverpoolbilletter i bursdagsgave til kjæresten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kjæresten min har bursdag i april og jeg ønsker å gi han en reise og billetter til en Liverpool kamp.. har du noen tips til hvordan jeg får bestilt og fikset dette?

Har hørt om flere som har blitt svindlet..

Hvordan er denne siden feks http://www.fotballreiser.no ? :)

Takk for svar!

Skrevet (endret)

-

Endret av DelvisPresley
Skrevet

Hei!

Min kjære er supporter av et annet rødt lag i England og jeg har opplevd at det beste er å skaffe seg tur selv (Ryanair) og kjøpe billetter på lagets nettside. Hvis det er en storkamp; møte Mancheter United eller Manchester City, Arsenal, Chelsea osv. så kan det være vanskeligere å få billetter til kampen.

Det beste er nok fotballreiser.no eller supporterklubber! Tror du burde holde deg unna Finn.no. Holdt på å drite meg ut skikkelig med det selv!

Skrevet

Hei!

Min kjære er supporter av et annet rødt lag i England og jeg har opplevd at det beste er å skaffe seg tur selv (Ryanair) og kjøpe billetter på lagets nettside. Hvis det er en storkamp; møte Mancheter United eller Manchester City, Arsenal, Chelsea osv. så kan det være vanskeligere å få billetter til kampen.

Det beste er nok fotballreiser.no eller supporterklubber! Tror du burde holde deg unna Finn.no. Holdt på å drite meg ut skikkelig med det selv!

Tuuusen takk for svar! :)

Skrevet

Jeg bestilte i 2007, vel og merke, fra Fotballturer AS.

God service og ok priser. Den gangen hvertfall.

For en heldig kjæreste han er ;)

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp på lagets hjemmesider :-) man må søke om billetter, så det lønner seg å sjekke ut frister for søking om billetter.

Skrevet

om du kjøper billetter på svartebørsen så er det lett å bli lurt ja. men regner med du ikke er så dum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...