Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får så utrolig elektrisk hår nå som det er vinter..

Har dere noen tips for å unngå det? :)

Anonym poster: f561275ea4717ceb90696ef5ee9a853c

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg har hørt at det hjelper å ta mye balsam på håret som er under ørene. :)

Skrevet

Masse hårkurer og balsam. Hvis du har slitte tipper så burde du klippe, håret blir nemlig mer statisk av det;)

Skrevet

denne er gull for oss som får elektrisk hår. Jeg fikk den i julegave for 3 år siden. Esker den.

Brauns Satin Hair 7 på Expert.

240801911296617863_m5lS1mAq_c.jpg

Nå har jeg blondt hår, og ikke så lett å få det til å skinne så klart. Men det blir mykt og glatt med denne børsten.

Skrevet

Bruk f.eks olje i det. Det gjør at håret ikke blir tørt og statisk:-)

Skrevet

Har faktisk akkurat klipt av de slitte tuppene, bruker morrocan oil, balsam og har den børsten på bildet som Wonders la ut.

Hmm, kanskje det bare er håret mitt som er sånn om vinteren! Får prøve å hive oppi noe mer balsam :) Takk for tips.

- TS

Anonym poster: 82110c10bfcc5b0e0dcfa141d9ff77e2

Gjest Euforia
Skrevet

Har faktisk akkurat klipt av de slitte tuppene, bruker morrocan oil, balsam og har den børsten på bildet som Wonders la ut.

Hmm, kanskje det bare er håret mitt som er sånn om vinteren! Får prøve å hive oppi noe mer balsam :) Takk for tips.

- TS

Hvordan fungerer moroccan oil på det elektriske håret? Jeg har bittelitt igjen i min, men tenkte egentlig ikke jeg skulle kjøpe det igjen siden den er full av silikon... Men hvis den hjelper tror jeg at jeg driter i ingrediensene... :laugh:

Skrevet

Hvordan fungerer moroccan oil på det elektriske håret? Jeg har bittelitt igjen i min, men tenkte egentlig ikke jeg skulle kjøpe det igjen siden den er full av silikon... Men hvis den hjelper tror jeg at jeg driter i ingrediensene... :laugh:

Olje fungerer veldig bra! :-)

Skrevet

- TS

Så oljen gjør at du ikke får elektrisk hår?:)

Anonym poster: d466cf0115f89eaa0025ade7ee420bfa

Skrevet

Så oljen gjør at du ikke får elektrisk hår? :)

Anonym poster: d466cf0115f89eaa0025ade7ee420bfa

Haha, jeg vet faktisk ikke helt. Brukte en del balsam i går og heiv oppi litt av oljen i dag. Hadde forsatt elektrisk hår når jeg kom på jobb som jeg alltid pleier. Vet ikke om noe annet som kan hjelpe, så får vel bare vente til vinteren er over da. :laugh:

Gjest Euforia
Skrevet

Haha, jeg vet faktisk ikke helt. Brukte en del balsam i går og heiv oppi litt av oljen i dag. Hadde forsatt elektrisk hår når jeg kom på jobb som jeg alltid pleier. Vet ikke om noe annet som kan hjelpe, så får vel bare vente til vinteren er over da. :laugh:

Ååå, så synd. :(

Skrevet

Syns morrocanoil fungerer bra mot elektrisk hår på meg. Tar da kun i tuppene for å unngå fett hår.

Visste faktisk ikke at den var full av silikon. Kjøpte til og med ny flaske forrige uke.... Vet du om en olje uten silikon? :)

Gjest Euforia
Skrevet

Syns morrocanoil fungerer bra mot elektrisk hår på meg. Tar da kun i tuppene for å unngå fett hår.

Visste faktisk ikke at den var full av silikon. Kjøpte til og med ny flaske forrige uke.... Vet du om en olje uten silikon? :)

Jeg ble også veldig skuffet da jeg oppdaget at silikon er deres andre ingrediens (det er med andre ord MYE silikon oppi), så da gikk jeg heller inn på iherb og skaffet meg denne: http://www.iherb.com/Acure-Organics-100-Certified-Organic-Moroccan-Argan-Oil-Treatment-All-Skin-Types-1-oz-30-ml/36391

Denne er helt fri fra silikon og kan brukes til så mangt. :-)

Skrevet

Det kommer faktisk også an på hva du har på deg (syntetiske klær "lader" mer), hva slags gulv du har, hva du har på beina og luftfuktighet. Det er ikke bare håret det kommer an på...

Har desverre ingen gode råd, bortsett fra å ikke bruke plastbørster.

Skrevet

Sliter mye med det samme pleier å funke med bittelitt hårvoks i tuppene :) Kanskje olje også, det har jeg ikke prøvd.

Skrevet

Hårvoks var et godt tips :)

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...