Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer bare på om slike Snack a Jacks riskakjeks er sunne? De er jo utolig gode! Eller er det bare som en sunnere erstattning av potetgull?

Anonym poster: c0ebc49d0d6454f89e72c0a2b924b29c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er sunt, men det er lite kcal i de!

Skrevet

Jeg vet ikke hva som er i Snack a Jack, men vanlige riskaker er i alle fall ikke sunne. Riktig at riskaker har lite kcal, men lite kcal har ingenting med sunnhetsgrad å gjøre. Riskaker er tomme kalorier og nesten bare karbohydrater. 87% karbohydrater faktisk. Så riskaker er ca like sunt som smågodt. Altså ikke særlig sunt.

Jeg må si at jeg er litt sjokkert over at du synes riskaker er gode... De jeg har smakt har smakt papp med krydder på.

Anonym poster: 621fe389c195b1fef553060a1d7d5a44

• Liker 2
Skrevet

Det er 400 kalorier per 100 gram. 125 kalorier i 30 grams pose. Om du spiser en sånn liten pose og det ikke overskrider det daglige kaloriinntaket så er det bare å unne seg det i ny og ne.

Skrevet

Er riskaker ok å spise rett etter trening. Sånn 2-3 stykker før man får i seg noe mer proteinrikt?

Anonym poster: 76acc5e9cb4e1b803eb3c5d4d9b53d7a

Skrevet

Er riskaker ok å spise rett etter trening. Sånn 2-3 stykker før man får i seg noe mer proteinrikt?

Nja. Det er bare tomme kalorier og gir ikke noe særlig energi. Ville heller spist en frukt og så fått i meg egg/kylling etc.

Men som kvelds snacks om en må ha noe å knaske på, så funker det.

• Liker 1
Skrevet

riskaker er helt supert etter trening! det er raske karbs som går rett til musklene :) ta gjerne 4 stk også

Anonym poster: 40d0d591985e265da42b3624ffa0f0bc

Skrevet

Nja. Det er bare tomme kalorier og gir ikke noe særlig energi. Ville heller spist en frukt og så fått i meg egg/kylling etc.

Men som kvelds snacks om en må ha noe å knaske på, så funker det.

riskaker er helt supert etter trening! det er raske karbs som går rett til musklene :) ta gjerne 4 stk også

Anonym poster: 40d0d591985e265da42b3624ffa0f0bc

Ble litt forvirret av to så forksjellige svar. Jeg spiser egg eller kylling etter jeg er kommet hjem fra trening, dette er bare snakk om på hjemveien, eller rett etter økta.

Skrevet

Ble litt forvirret av to så forksjellige svar. Jeg spiser egg eller kylling etter jeg er kommet hjem fra trening, dette er bare snakk om på hjemveien, eller rett etter økta.

Det er ikke farlig :) Du må gjerne spise det, men jeg trenger noe som funker ganske raskt og da funker det veldig godt med frukt da fruktsukkeret gir meg en ekstra boost når jeg er sliten etter en økt. Spiser ris til middagen når jeg kommer hjem, og det gir energi, men ikke like raskt som frukt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...