Gå til innhold

Visste du at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om denne tråden finnes fra før, men jeg lager i hvert fall en, så får dere heller skrike ut! Her kan man legge ut ting man vet som kanskje ikke alle andre vet!

Visste dere for eksempel at p-en i p-pille ikke står for prevensjon? Det er faktisk Pincus-pille som er det korrekte (etter navnet på ham som fant dem opp!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, trodde sånt var allment kjent.

Visste dere at en kråke kan bli 75 år?

Skrevet

Ja, trodde sånt var allment kjent.

Visste dere at en kråke kan bli 75 år?

stilig. Det visst jeg faktisk ikke!

Men visste du at 23 % av alle kopimaskiner som blir ødelagt skyldes at folk kopierer rumpa?

Skrevet

Hver tjuende person har et ekstra par ribbein

Skrevet

(er ikke 100% sikker på denne, da jeg ikke har lest bibelen, men skitt au)

Visste du at i løpet av Bibelen drepte Gud over 2 millioner mennesker, mens djevelen bare drepte 10?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Noen få dyr i verden har noe som heter spindle neuron, dette er spesielt store hjerneceller, av de 1.4 millioner dyre arter som finnes, har bare et fåtall disse type hjernecellene, de inkluderer mennesker, sjimpanser, gorillar, urangutanger, spermhval visse delfiner som orca. samt elefantene. Det er derfor bare de smarteste av de smarte dyrene som har disse, neuronene.

En blåhval er 7 meter lang når den blir født og veier 6 tonn, den legger på seg 400kg om dagen pga. morens ektremt fettrike melk.

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

nei det visste jeg ikke

At all musikk på Melodi Grand PPrix er playback, og bare sangerne er live?

De kan spille sine instrumenter sammen med playbacken som Rybakk gjorde, men ingen får spille alene live.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...