Gå til innhold

jeg er så sinna på min ex


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei,

lørdag skjedde det igjen!! barna var hos han og hans nye og de reiste bort. på lørdag skulle min datter på en aktivitet hun hadde gledet seg til, men han saboterer! ÅÅÅÅÅÅÅ jeg blir så sinna og lei med på mine barns vegne.

Dattern min har betrodd meg at hun er så lei seg fordi hun ikke kan sykle, ikke kan svømme og ikke er noe flink til å tegne..... Og når jeg finner et svømmekurs og exen er enig i dette, så allikevel reiser de bort slik at hun går glipp av treningen.

Hva får en far til å gjøre slikt mot sine barn? Det er helt greit at han driver en barnslig vendetta mot meg, men at han systematisk ødelegger for sin egne barn!!! Jeg fatter og begriper ikke dette.

Ikke gidder han å kjøre de på treningen heller, han kjører de til meg. Jeg kan godt hente de hos han jeg, men det ønsker ikke hans nye.... Forstå det den som kan.

Drittsekk icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Så da, så da!

Beklager, men denne drittsekken, har du faktisk vært forelsket i, og fått et barn sammen med! Ergo er han ikke så ille.

Høres ut til å være endel klassisk sjalusi innblandet her.......... Jada jeg vet du vil nekte, det gjorde jeg også for et halvt år siden.........

Jeg tror faktisk ikke han saboterer deg og DINE barn. Barna er faktisk like mye HANS. Og jeg tror pappa'er stort sett er like glad i barna sine som mamma'er. Men selvfølgelig kan det være at han føyer denne nye dama litt vel mye. Han sitter kanskje litt mellom barken eller ved'en!?

Eller, så kan han jo faktisk være en ufølsom drittsekk som ikke bryr seg om barna sine - selv om det virker usannsynlig, ettersom han har dame. Og at en annen dame faktisk ville ha barn med han. Det var deg det, var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig gjort av han å ikke gidde å kjøre datter til trening, eller å reise bort når det er trening. At det skjer noen få ganger er forståelig... men er det en vane er sabotasje av datterens interesser, og du bør absolutt ta det opp med han. Barn er utrolig lojale mot begge foreldre og veldig ofte tør de ikke ta opp slike ting. Da er det din plikt som mamma å gjøre det...

Synes nå jeg icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...