Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tenke på å kjøpe noen produkter fra Decleor, men trenger litt tips og hjelp. Er det slik at man må ha serum under fuktighetskremene/balmene deres for å få god effekt? Og hvilke nettbutikker fører Decleor? Billigst? Ekte varer?

Og sist, men ikke minst: det kan jo bli dyrt å prøve på mange produkter, så om noen her kjøper i salong; vet dere om de også har en slik garanti som Matis og mdFormulation har, sånn at du kan levere produktet tilbake og få pengene tilbake om du reagerer på produktet?

Anonym poster: 4fef7840cf84b016f4dac1487e741512

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av utenlandske nettsteder er jo Feelunique.com et godt sted å begynne. De betaler også tilbake toll og moms hvis det koster mer enn 200 kroner, samt at de har gratis frakt. En norsk side som har høvelig greie priser (etter norsk standard) er beautyplanet.no, de frakter også gratis.

Du MÅ ikke ha serum for å få god effekt av produktene, de fungerer utmerket godt alene. Avhengig av hva du ønsker å oppnå, anbefales serum.

Hvorvidt salonger tilbyr garanti aner jeg ikke. Det beste er nok å spørre direkte, eller undersøke på nett.

Skrevet

Beklager for at jeg bruker tråden din nå, ts - men for en person som har tørr/normal hud (tørr i T-sonen), hva slags produkter bør jeg da bruke?

Gjest Euforia
Skrevet

Er det noen som vet om hvor man kan få tak i PRØVER på Decleor forresten?

Skrevet

Er det noen som vet om hvor man kan få tak i PRØVER på Decleor forresten?

Gå innom en hudpleier som selger de varene og hør der :)

Gjest Borghild
Skrevet

Hm, kanskje hos hudpleier om du spør pent? Kjøper Decleor hos cheapsmells og feelunique jeg da.

Gjest Euforia
Skrevet

Hm, kanskje hos hudpleier om du spør pent? Kjøper Decleor hos cheapsmells og feelunique jeg da.

Hvordan kan jeg svare to stk samtidig? :) Jeg var uansett innom hudpleieren min i dag, og hun hadde ingen, men jeg fikk noen prøver på Gatineau, som jeg ikke har noen erfaringer med. Decleor lukter så sterkt at det er greit å prøve først. :(

Gjest Borghild
Skrevet

Du velger multisitat og velger de du vil sitere. :)

Hm, mine decleorprodukter lukter ikke sterkt. Har den gule serien, harmony eller noe sånt. Jeg har superfølsom hud, men reagerer ikke på Decleor.

Gjest Euforia
Skrevet

Du velger multisitat og velger de du vil sitere. :)

Hm, mine decleorprodukter lukter ikke sterkt. Har den gule serien, harmony eller noe sånt. Jeg har superfølsom hud, men reagerer ikke på Decleor.

Takk. :) Hm, kanskje jeg skal sjekke det ut. Hva betaler du for en fuktighetskrem? Det er så utrolig vanskelig å komme under 200 kr... :(

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg tror dagkremen kostet like under 200. 180 eller noe. Nattkremen kostet rundt 300, men hvis du sender kvitteringen fra posten på mail får du refundert beløpet.

Gjest Euforia
Skrevet

Jeg tror dagkremen kostet like under 200. 180 eller noe. Nattkremen kostet rundt 300, men hvis du sender kvitteringen fra posten på mail får du refundert beløpet.

Takk, skal prøve å finne den nå... :)

Gjest Borghild
Skrevet

Kan se om jeg finner linker til det jeg har, det tenkte jeg ikke på engang. :)

Gjest Euforia
Skrevet

Kan se om jeg finner linker til det jeg har, det tenkte jeg ikke på engang. :)

Det ville hjulpet masse, tusen takk :)

Gjest Borghild
Gjest Borghild
Skrevet

Tonicen og sminkefjerneren fins forresten i mindre flasker også som koster under 200 kr. Så jeg hadde linket til de store.

Gjest Euforia
Skrevet

Tonicen og sminkefjerneren fins forresten i mindre flasker også som koster under 200 kr. Så jeg hadde linket til de store.

Tusen tusen takk, dette skal jeg bestille neste gang. :) Bruker allerede cleansing water hver dag (har gjort det i mange år), og jeg går aldri lei!

Gjest Borghild
Skrevet

Bare hyggelig! :) Cleansing water er digg, ja. Og så enkelt! Ikke noe problem å orke å rense huden om kvelden når man er dødstrøtt da. :)

Skrevet

Beklager for at jeg bruker tråden din nå, ts - men for en person som har tørr/normal hud (tørr i T-sonen), hva slags produkter bør jeg da bruke?

Det er forskjell på tørr og fuktfattig. Om man er tørr, så vil ikke produktet i linken nødvendigvis hjelpe noe særlig :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...