Gå til innhold

Skal på date med ei jeg liker skikkelig imorgen.............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre, har dere kysset på første date?

Kort og godt har dere noen tips til meg hvis daten plutselig skulle stoppe opp og ende i en pinlig smørje hvor vi begge pirker forsiktig i salaten vår og prøver og bygge ting med den i håp om at tiden som står stille skal suse av sted. Jeg er 28 hun er 25 hvis noen lurte.

Og ja, jeg har virkelig ikke peiling på damer.

Anonym poster: a724b2a176e1f4e193b78edbc515b562

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis deiten stopper opp i pinlig og merkelig smørje så er det ingen grunn til å fortsette heller.

Slapp av, vær deg selv og smil ;)

Skrevet

Menne... SALAT?!

Slå til med en biff, mann!

Skrevet

Kyss på første date. Alltid.

• Liker 5
Gjest aam1972
Skrevet

Husk bare at for å gå til en vellykket samtale må du både gi av deg selv og vise interesse for henne og hva hun gjør/liker/ønsker med livet.

Og ikke prat for mye om fremtiden deres sammen - det kan skremme :-)

Og SMIL !

Skrevet (endret)

ta det som det kommer du.

Endret av Melkebarten
  • Liker 1
Skrevet

Syntes at salat passet i denne sammenhengen :) Og er vi riktig heldige får vi utdelt skål med saltstenger hvor vi kan bygge ting med. :) DET hadde vært kult.

Men fra spøk til alvor, hvor setter man inn nådestøtet da?

Skrevet

Eller synes dere jeg skal sjanse på at hun tar steget med tanke på kyss? Har noen av dere opplevd det? Synes sånt bare blir kleint hvis man får avslag............

Skrevet

Etter å ha lest på kvinneguiden skulle man tro det var normalt å hoppe som en frosk i sofaen før du teiper henne fast over stuebordet og sniffer henne i skrittet og så.... kysser du henne.

Neida, vent til hun tar steget, da vet du at hun virkelig vil :)

Skrevet

Ok noe annet en Duct tape jeg trenger? Strips kanskje? Neida..................men hvor er det mest vanlig og kysse farvel da?

Skrevet

Min kjære kysset meg på vår første date. Han var veldig skjønn når han lente seg over og hvisket meg i øret: "kan jeg få kysse deg", eller noe i den duren. Det er 5 år og 9 mnd siden. Du ser nok fort om hun er interessert eller ikke. Ut fra det må du bare kysse henne når du føler at det "passer" egentlig. Ikke veldig lett å gi deg et fasitsvar ;) Lykke til, skal sende deg masse positive tanker i morgen! :)

• Liker 1
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Følgende råd er lettere sagt enn gjort, men vær deg selv og ikke bry deg så mye om hun liker deg eller ikke. Det er uansett deg hun skal like dersom det skulle bli noe mer. Dersom hun ikke liker deg når du er deg selv, ville du uansett ha fått slite med henne i fremtiden. I så fall finnes det andre som passer deg bedre. Som sagt er det lettere sagt enn gjort, men det er ihvertfall den lure tingen å tenke.

• Liker 2
Skrevet

Hmmm......kan ikke si at jeg har blitt noe klokere iallefall, men hvordan merker man isåfall disse fantastiske *signalene* som det motsatte kjønn sender ut.

Skrevet

Men noen som har noen tips til hva jeg burde gjøre, har dere kysset på første date?

Kort og godt har dere noen tips til meg hvis daten plutselig skulle stoppe opp og ende i en pinlig smørje hvor vi begge pirker forsiktig i salaten vår og prøver og bygge ting med den i håp om at tiden som står stille skal suse av sted. Jeg er 28 hun er 25 hvis noen lurte.

Og ja, jeg har virkelig ikke peiling på damer.

Unngå typiske snakkeemner, og tenk i forveien hva du kan snakke om hvis samtalen faller dødt. Alltid fint å ha noen ''back-up'' emner :D

Anonym poster: 60f4d4e0e8d8c227fc359d7ad9a8d4dd

Skrevet

Om det blir kyss eller ei på første date må du nesten bare føle på selv. Jeg har vært på første dater der det virkelig virkelig var stemning for og passet seg å kysse, mens jeg har vært på andre dater der det rett og slett hadde blitt litt kleint om den ene prøvde å kysse den andre. I begge kategoriene har jeg virkelig likt den jeg var ute med.

Skrevet

Hey :) Kan ikke si at det akkuratt gikk dårlig, hun ville holde kontakten videre :) Så ringte hun meg idag, fordi jeg skal bort en periode bare for og si at jeg skulle ha en fin flytur. Regner med at folk ikke gjør slikt i hytt og pine.

• Liker 3
Skrevet

Så koselig da! :) Er jo positivt at hun ville holde kontakten og at hun ringte for å ønske deg god tur! :)

Skrevet

Jo så hadde vi alltid øyekontakt, merker at jeg hadde skikkelig hetta først, men etter en stund så var det bare digg, hadde intens øyekontakt i noe som må ha virket som et år :) Men vi kommer ikke fra samme sted da, så blir og holde kontakten videre pr telefon, men jeg mener at hun har vist innteresse da.

• Liker 2
Skrevet

Så gøy å høre at det klaffet! Øyekontakt er herlig når man klaffer. Masse lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...