NoName Skrevet 15. mars 2004 #1 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei ! Lurer litt på hva slags hobby du har ? Alle har jo en eller annen hobby :-) Selv driver jeg aktivt med hunder, leser bøker, pusler pusslespill, maler (alt jeg kommer over av interiør/eksteriør) altså ikke no maleri her.. NoName ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 15. mars 2004 #2 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei. Jeg broderer og driver med smykkelaging av perler, og koser meg veldig med det. Dessuten er jeg scrap-booker på hobbybasis, og er også glad i å sette meg foran symaskinen med lapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. mars 2004 #3 Del Skrevet 15. mars 2004 Her er en tråd om det samme jeg startet for litt siden: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=60294 Mine hobbyer er: 1) Male på tre + lage ulike figurer 2) Perler, lage smykker o.l. 3) Håndarbeid (brodering, strikking) 4) Lage kort 5) Scrapbooking Hobbyene varierer jo litt fra årstid til årstid også, men dette er stort sett det jeg pusler med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 15. mars 2004 #4 Del Skrevet 15. mars 2004 Altfor mye! Jeg elsker å sette i gang prosjekter, som det ikke alltid er så enkelt å bli ferdig med, men de store som jeg aldri vil kunne klare å gi opp er strikking, brodering og lesing. Jeg elsker å sette meg inn i nye teknikker og metoder, så det blir jo aldri kjedelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 15. mars 2004 #5 Del Skrevet 15. mars 2004 Lettere å si hva som IKKE er min hobby. Holder på med alt: Perler, papir, trolldeig, maling, strikking, hekling, piano, hund.... Listen bare fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henri Skrevet 15. mars 2004 #6 Del Skrevet 15. mars 2004 Hagen er min hobby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Rosin Skrevet 15. mars 2004 #7 Del Skrevet 15. mars 2004 Brevskriving ( kanskje heller en lidenskap), tegning, klippe/ lime ( skal begynne med scrappbooking), lese bøker og mye mye mer. Bare så synd at jeg døgnet ikke har flere timer :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. mars 2004 #8 Del Skrevet 15. mars 2004 Hobby og hobby, lese bøker er vel det jeg liker best, om det kan kalles en hobby. Ellers samler jeg på postkort. Håndarbeid gjør jeg lite av, skjønt jeg har brodert et par julekalendere (enda jeg ikke har barn) og en gang strikket jeg et skjerf til meg selv (I Funny garn, også kalt pusegarn, og jeg har fått utrolig mye komplimenter for det, for det ser så stilig ut). Har holdt på med litt decoupage og malt litt også, men ikke så mye at jeg vil kalle det en hobby. Har noen brevvenner (fra jeg var 12-13 år!) som jeg skriver med også. Ja, glemte jo nesten det viktigste: matlaging! Jeg elsker å lage mat, bake kaker (og pynte dem) og eksperimentere med litt forskjellig. Har spilt piano siden jeg var 6 år, men siden vi ikke har noe piano nå har det blitt ganske lenge siden sist jeg spilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snitta Skrevet 15. mars 2004 #9 Del Skrevet 15. mars 2004 Jeg lager kort med blant annet stempling. Liker å drive med blomster. Lager såper.sjokolade og maler litt i ny og ne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 15. mars 2004 #10 Del Skrevet 15. mars 2004 Mange hobbyer her også: - Leser mye - Samler Disneyfilmer - Samler Agatha Christeie bøker og filmer - Samler alt jeg kommer over av Grand Prix og Eurosong-stoff + Skriver statistikker og styrer fælt under sesongen for det... - Broderer - Lager hjemmesider - Veldig glad i å lime inn bilder og billetter og annet fjas i album. - Spiller gitar - Osv. Kjeder meg aldri... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 15. mars 2004 #11 Del Skrevet 15. mars 2004 - Samler Disneyfilmer - Samler Agatha Christeie bøker og filmer Der minnet du meg på to hobbyer til. Elsker Agatha Christie og har alle bøkene, og de fleste filmene. Men bare Poirot da (og de bøkene som er utenom, som selvbiografien o.l.), Miss Marple har jeg ikke særlig sansen for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitte Skrevet 15. mars 2004 #12 Del Skrevet 15. mars 2004 Så utrolig flinke dere er!! Jeg leser om slike hobbier, men trodde virkelig ingen gjorde dette. Det krever jo ganske mye av både tid, utstyr og fingerferdighet for mange av de tingene dere driver med. Jeg er kjempeimponert. Selv er jeg ikke mer spennende enn litteratur, vin og til dels strikking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 15. mars 2004 #13 Del Skrevet 15. mars 2004 Scrapbooking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mars 2004 #14 Del Skrevet 15. mars 2004 Mine hobbier : :-) Stempling / kortlaging :-) Dukkehuset mitt/miniatyrer :-) Hunden min :-) pusse opp Uten disse tingene hadde jeg kjedet meg veldig tror jeg! Elsker å puttle på med slike ting! -Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 15. mars 2004 #15 Del Skrevet 15. mars 2004 Mine hobbier : :-) Dukkehuset mitt/miniatyrer Oj! Elsker sånt! Lager du møblene og slikt selv eller kjøper du det? Har vært ønskehobbien min siden jeg var lita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 15. mars 2004 #16 Del Skrevet 15. mars 2004 Hei Iselin Jeg kjøper masse og prøver å lage litt selv - men det blir mest sengetøy,gardiner og slikt! Det er utrolig artig å holde på med,jeg storkoser meg! Holder nå på med hus nr 2 - det forrige huset mitt har ei god venninde overtatt! Om du går inn på denne linken www.dukkehus.no også inn på der det står egen design så ser du det huset jeg har ....bare at mitt er laget med 1 etg ekstra! Jeg har med andre ord 9 rom i huset mitt! Går du på den samme siden inn på linker og trykker på huset der kan du virkelig kose deg i timevis! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 15. mars 2004 #17 Del Skrevet 15. mars 2004 Snart hund (får valp om 2 1/2 uke), trening, interiør (lesing, tegning, dekorering, farger osv.), KG 8) , kortlaging i ny og ne men skulle gjort mer av det enn jeg gjør, lese bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 16. mars 2004 #18 Del Skrevet 16. mars 2004 Har mitt yrke til hobby og min hobby som yrke. :-) Er blomsterdekoratør :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Modesty Skrevet 16. mars 2004 #19 Del Skrevet 16. mars 2004 Har mitt yrke til hobby og min hobby som yrke. :-) Er blomsterdekoratør :-) Eg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2004 #20 Del Skrevet 16. mars 2004 Jeg driver med fotografering og lappesøm/quilting. Og leser bøker. Men det skjer at jeg lager andre ting også - som strikking/hekling/tegning/maling etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå