AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #1 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei. Jeg ble 18 igår og det var ingen som skrev på veggen min utenom familien og andre som jeg ikke kjenner. Tilsammen 22.. Og jeg har 500 venner, jeg så alle de andre som hadde bursdafg på samme dag og det var sp mange soms krev.. Mange fellesvenner også, men de gadd ikke skrive til meg FLere som har det slik? Jeg fikk forresten ikke kjøpt øl igår. Hun sa "nei det er på dagen din, kom hjem imorgen" Anonym poster: 26858e12d7ff6650723cfbc40759d2e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 16. januar 2013 #2 Del Skrevet 16. januar 2013 Gratulerer med dagen! Og gratulerer med 22 bekjente som tok seg tid til å gratulere deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #3 Del Skrevet 16. januar 2013 Hei. Jeg ble 18 igår og det var ingen som skrev på veggen min utenom familien og andre som jeg ikke kjenner. Tilsammen 22.. Og jeg har 500 venner, jeg så alle de andre som hadde bursdafg på samme dag og det var sp mange soms krev.. Mange fellesvenner også, men de gadd ikke skrive til meg FLere som har det slik? Jeg fikk forresten ikke kjøpt øl igår. Hun sa "nei det er på dagen din, kom hjem imorgen" Anonym poster: 26858e12d7ff6650723cfbc40759d2e7 Be henne lære seg alkoholloven, kjerringa. Anonym poster: 00581916a8582359bce04ea11ffcfbc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. januar 2013 #4 Del Skrevet 16. januar 2013 Kan hende du har skjult fødselsdato på FB og da synes det ikke. Men det kommer jo ikke ann på hvor mange som skriver på veggen din, som betyr noe. Det som betyr noe er de nære vennene du har som viser at de bryr seg om deg på andre måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 16. januar 2013 #5 Del Skrevet 16. januar 2013 FB er ikke den virkelige verden (det var jo ikke sånn at INGEN gratulerte deg, 22 er mange...) og hun dama i butikken var et nek, så ikke vær lei deg. Oh forresten, gratulerer med dagen på etterskudd, hurraaaa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snøfrisk Skrevet 16. januar 2013 #6 Del Skrevet 16. januar 2013 Sjekk om du har skjult bursdagen din! På innstillinger. Det kan være grunnen, som noen skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grasjur Skrevet 16. januar 2013 #7 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg tror det finnes værre ting i verden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #8 Del Skrevet 16. januar 2013 Jeg blir også lei meg om få skriver på veggen min på bursdagen. Fordi "alle andre" får så mange hilsener, da er det ikke tilfeldig at jeg alltid får knapt en tredel. Det er ikke det at det er stas med mange hundre hilsener, mer det at det svir når man får det gnidd inn at man ikke er populær, og at folk flest glemmer deg. Og jeg er 24 år... Anonym poster: 659b4759ac5f46e065522a55b344aeac 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #9 Del Skrevet 16. januar 2013 I know the feeling. Ikke bare på FB,men i det virkelige livet og. Gratulerer med overstått. Anonym poster: dc7ad2e3e68eebb4eaa026792241092b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2013 #10 Del Skrevet 16. januar 2013 Skjønner deg veldig godt Jeg var så redd for dette, så jeg stengte av for kommentarer på veggen min rundt bursdagstider. Fikk noen meldinger i innboksen. Jeg har uansett ikke datoen synlig for andre, så de som husket det er mine virkelige venner:) fikk mest meld på mobilen da, setter mer pris på det:) Anonym poster: 1b016d8ddae8dd1a3f438ad8e0a0ab67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 16. januar 2013 #11 Del Skrevet 16. januar 2013 (endret) Hm, det er nesten sånn at det er en konkurranse om å få mange likes og mange gratulasjoner etc. Kjedelig for de som kanskje ikke har SÅ mange nære venner. For det er faktisk en del og det er ikke noe galt med det i det hele tatt. Har til og med noen som skriver det på statusen sin hvor mange gratulasjoner de får "WOW 208 gratulasjoner TUSEN TAKK" Det er kjipt med det er nesten sånn at man gruer seg til facebook bursdagen. Når du går innom for å se, så ser du at mange du kjenner og som du selv har gratulert på deres dag har lagt ut et nytt bilde eller skrevet noe med ikke giddet å gratulere deg. Det er synd at det skal være sånn, men sånn er det blitt. Edit: Gratulerer med dagen som var Endret 17. januar 2013 av Sansi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest celebi Skrevet 16. januar 2013 #12 Del Skrevet 16. januar 2013 Har du skjult datoen på Facebook? Er du selv flink til å gratulere andre på Facebook når de har bursdag? Gratulerer fra meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 16. januar 2013 #13 Del Skrevet 16. januar 2013 Gratulerer med dagen! Ikke ta Facebook gratulasjoner personlig. Det er de nærmeste som betyr noe. Selv bryr jeg meg fint lite om dem. Blir mye mer glad for den ene som ringer eller sender en sms. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dobri123 Skrevet 17. januar 2013 #14 Del Skrevet 17. januar 2013 Gratulerer så veldig masse med dagen som var, håper du fikk en kjempe flott dag selv om ikke så mange kommenterte! Hev deg over det, og håp på flere kommentarer neste år. Tenk at det er ikke verdens undergang :-) Samtidig som du skal ha lov til å kjøpe alkohol på dagen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oreokaka Skrevet 17. januar 2013 #15 Del Skrevet 17. januar 2013 Gratulerer med dagen på etterskudd! Kos deg som attenåring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. januar 2013 #16 Del Skrevet 17. januar 2013 Har til og med noen som skriver det på statusen sin hvor mange gratulasjoner de får "WOW 208 gratulasjoner TUSEN TAKK" Det der er det mange på vennelista mi som gjør også, og det er bare kvalmt. Ikke sikkert de mener det sånn, men for meg er det ren skryt over hvor mange som har gratulert de. Jeg skjønner godt det svir TS. Men trøst deg med at facebook betyr så uendelig lite i den store sammenheng. Det er ikke sånn at de som får flest er de som har mest venner, langt ifra. Og 22 er jo ikke værst det;) Gratulerer med dagen på etterskudd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #17 Del Skrevet 17. januar 2013 Gratulerer så mye! Anonym poster: a1bc007cde7cf514c9d28973f98b4c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå