marihihia Skrevet 16. januar 2013 #1 Skrevet 16. januar 2013 Skal dere ha gjestebok i bryllupet deres? Hvordan skal dere i så fall gjøre det? 1
Gjest lisha Skrevet 16. januar 2013 #2 Skrevet 16. januar 2013 ja, det har jeg lyst at vi skal ha! er sikkert veldig koselig å lese igjennom alle hilsnene etter bryllupet, og når alt har fått roet seg igjen vet mange legger den ved gavebordet, slik at gjestene gjerne kan sitte litt i ro og fred og skrive (siden gjestebordet) jeg har lurt på å legge gjesteboken enten med gavebord, eller ved inngangen, slik at gjestene ser at boken ligger der når de kommer inn! er dumt hvis mange ikke ser den, eller ikke tør å skrive inne i den, siden den ligger på gjestebordet..
Amens Skrevet 16. januar 2013 #3 Skrevet 16. januar 2013 Vi hadde det. Den lå først på gavebordet, men ble ettervert sendt rundt. Ikke alle skrev (ikke alle som synes det er noe kjekt), men ett par skrev to ganger. Først når de var sånn nogelunde edru og deretter at man hadde prøvesmakt det meste baren hadde å tilby...
Anglofil Skrevet 16. januar 2013 #4 Skrevet 16. januar 2013 Vi hadde det, ja. Den lå fremme så gjestene kunne skrive. Mvh Yvonne
Petalouda Skrevet 16. januar 2013 #5 Skrevet 16. januar 2013 Det har jeg faktisk ikke tenkt på, men det skal jeg tenke litt på ... ja det skal vi ha, takk for tipset
Gjest kiara_pusen Skrevet 16. januar 2013 #6 Skrevet 16. januar 2013 Nei, det har jeg ingen tro på at vi skal ha. Blir helt sikkert glemt kjenner jeg oss rett. Men vi skal ha photobooth med sånne svarte bobler man kan skrive hilsner/festligheter/hva-som-faller-den-enkelte-inn. 3
Gjest 2013 bryllup Skrevet 16. januar 2013 #7 Skrevet 16. januar 2013 Vi skal ha (det vil si: om jeg klarer å male stammen) gjeste-fingeravtrykktre! Liker veldig godt photobooth også, men tror ikke vi lager til det 2
Ea_ Skrevet 16. januar 2013 #8 Skrevet 16. januar 2013 Nei, det har jeg ingen tro på at vi skal ha. Blir helt sikkert glemt kjenner jeg oss rett. Men vi skal ha photobooth med sånne svarte bobler man kan skrive hilsner/festligheter/hva-som-faller-den-enkelte-inn. For en utrolig kul ide! Hvordan gjør man det rent praktisk? (altså, hvordan blir bildet tatt?) 3
Gjest kiara_pusen Skrevet 16. januar 2013 #9 Skrevet 16. januar 2013 For en utrolig kul ide! Hvordan gjør man det rent praktisk? (altså, hvordan blir bildet tatt?) Man finner et stativ til et av digitalkamerane som finnes i huset, kjøper en billig fjernstyrer fra e-bay og vips er det ikke så komplisert likevel. *håper jeg...* Dette er jo en ide som fungerer utelukkende om du har fri bar+ikke stengetid hvis ikke tror jeg ikke det blir morsomt i det hele tatt. Det forutsetter jo at ting er litt løst og ledig. Men vi henger nå opp et laken/gardin mellom to trær og rigger istand med litt forskjellig av utstyr, kanskje også en stor Ikea ramme etc, så får vi se om det funker. Fikk ideen herfra - men vår blir ikke så "kjendis"/rød løper aktig. http://bryllupstid.blogg.no/1335389110_take_control.html
Ea_ Skrevet 16. januar 2013 #10 Skrevet 16. januar 2013 Man finner et stativ til et av digitalkamerane som finnes i huset, kjøper en billig fjernstyrer fra e-bay og vips er det ikke så komplisert likevel. *håper jeg...* Dette er jo en ide som fungerer utelukkende om du har fri bar+ikke stengetid hvis ikke tror jeg ikke det blir morsomt i det hele tatt. Det forutsetter jo at ting er litt løst og ledig. Men vi henger nå opp et laken/gardin mellom to trær og rigger istand med litt forskjellig av utstyr, kanskje også en stor Ikea ramme etc, så får vi se om det funker. Fikk ideen herfra - men vår blir ikke så "kjendis"/rød løper aktig. http://bryllupstid.b...ke_control.html Aha takk! Samboeren min har snakket om å ha fotoboks med diverse props, men jeg hadde ikke sett de tavlene før (og jeg trodde noen måtte stå der for å ta bilde og det virker ikke så praktisk.. ) Jeg er ganske sikker på at noe sånt ville vært flittig i bruk hos oss når jeg tenker på hvem som kommer. Det er mange som liker å by på seg selv.
Gjest kiara_pusen Skrevet 16. januar 2013 #11 Skrevet 16. januar 2013 Aha takk! Samboeren min har snakket om å ha fotoboks med diverse props, men jeg hadde ikke sett de tavlene før (og jeg trodde noen måtte stå der for å ta bilde og det virker ikke så praktisk.. ) Jeg er ganske sikker på at noe sånt ville vært flittig i bruk hos oss når jeg tenker på hvem som kommer. Det er mange som liker å by på seg selv. Neida, det må jo være enklest mulig for alle. Og tenk på alle de morsomme bildene man kan få i ettertid! Må bare finne ut hvordan jeg lager disse kalkbrettene slik at det er litt forskjellig å velge mellom. *tenke, tenke* Jeg liker veldig godt den med fingeravtrykk også, men hva med gris ift maling og slikt...
Gjest kiara_pusen Skrevet 16. januar 2013 #12 Skrevet 16. januar 2013 Jeg fant jeg fant. http://flugger.no/Maling/Innendoers/Veggmaling/Tavlemaling%28INT%20BLACK%29.aspx Da er det bare å sette igang produksjonen.
Ea_ Skrevet 16. januar 2013 #13 Skrevet 16. januar 2013 Jeg fant jeg fant. http://flugger.no/Ma...INT BLACK).aspx Da er det bare å sette igang produksjonen. Det er en genial form for gjestebok, virkelig! De fingeravtrykkene var veldig koselige også.
Fanteria Skrevet 17. januar 2013 #15 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har også tenkt på å ha et "ønsketre". Gjestene kan skrive sin hilsen på en lapp og henge det på et tre vi har stående i lokalet i en potte.
Gjest 2013 bryllup Skrevet 17. januar 2013 #16 Skrevet 17. januar 2013 Jeg tror ikke det blir gris med fingeravtrykk, skal sette frem stempelputer i ulike grønnfarger og mange våtservietter Blir bare en grønn finger per person og det vaskes fort bort med våtservietten 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2013 #17 Skrevet 17. januar 2013 Jeg har vært i bryllup der det var gjestebok men omtrent ingen gadd skrive i den da. Folk er opptatt med så mye annet og orker ofte ikke finne på artige ting og skrive i en slik bok. Prøvde og da og få folk til og ta et bilde av seg selv med engangskamera slik at man kunne lime det inn i boka og så man husket alle fra dagen men kun få gjorde dette og. Når jeg gifter meg så tror jeg at jeg dropper gjestebok. Får heller bare få noen og ta mage fine bilder så vi kan minne dagen med det. Anonym poster: af0e11aade6136222624c7a5dc8bf23a
Moderfavn Skrevet 17. januar 2013 #18 Skrevet 17. januar 2013 Vi dropper det også. Viblir ikke så mange, og jeg vet at flere ikke vil gidde å skrive uansett, eller skrible ned to ord fordi de føler seg tvunget. Så sitter man der etter bryllupet, med en tykk bok full av blanke ark, og tre sider med smilemenn og signaturer. Hva gjør man med boka etterpå? Nei jeg ser ikke for meg at dette er noe for vårt bryllup.
CathFoto Skrevet 17. januar 2013 #19 Skrevet 17. januar 2013 Vi har bestilt denne, men med gule silkebånd: http://www.etsy.com/listing/112634139/dark-gray-wedding-guest-book-you-choose også skal vi selvfølgelig ha fotoboks.
Ea_ Skrevet 17. januar 2013 #20 Skrevet 17. januar 2013 Vi har bestilt denne, men med gule silkebånd: http://www.etsy.com/...book-you-choose også skal vi selvfølgelig ha fotoboks. Hvordan løser dere fotoboksen rent teknisk da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå