AnonymBruker Skrevet 5. juni 2013 #21 Skrevet 5. juni 2013 Jeg har ikke for lite melatonin i kroppen, det har ingenting med hvorfor jeg ikke sover å gjøre Vurderer om jeg skal prøve vallergan. Har hørt at de gir døsighet første uken, men så blir det bra. Erfaringer der? Anonym poster: 023b6ffd9047c82f9a5061dbad8a5bef Man må nesten prøve selv, for medikamenter virker så ulikt. Vallergan, Atarax og Tolvon er vanlige medisiner mot søvnmangel. Men jeg ble døsig av dem alle også på dagtid. Circadin kan være verdt å prøve, lite bivirkninger, og virker godt på en del. Selv har jeg effekt av Sarotex. Imovane er jo som sagt avhengighetsskapende, Stilnoct er en liknende medisin, men den brytes litt raskere ned i kroppen, slik at man ikke blir så døsig på morgenen, slik du beskriver. Den har jeg også god effekt av i perioder. Men altså, avhengighetsskapende, så du er advart. Sarotex er et annet medikament som har fungert godt på meg i fht søvnløshet. Den hjelper også mot muskelsmerter, selv om det egentlig er et antidepressiva. Anonym poster: d309bebc17c307a5444e3a33ff2757be
Skadeskutt Skrevet 27. mai 2017 #23 Skrevet 27. mai 2017 På 16.1.2013 den 14.58, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke for lite melatonin i kroppen, det har ingenting med hvorfor jeg ikke sover å gjøre Vurderer om jeg skal prøve vallergan. Har hørt at de gir døsighet første uken, men så blir det bra. Erfaringer der? Anonym poster: 023b6ffd9047c82f9a5061dbad8a5bef Jeg bruker både Vallergan (30 mg) og Imovane. Får veldig god søvn av det og etter den første uken merket jeg absolutt ikke noe til bivirkningene. Jeg har gått på det daglig i nesten et halvt år (er på sykehus) og har fortsatt like god effekt. Du kan lese om medikamenter på www.felleskatalogen.no.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå